Jump to content

08.11.2020 Aston Villa (H)


Simbad

Recommended Posts

11 minutes ago, sas2002 said:

Ser du kampen.??? Villa er bedre en oss. Bedre i pressleddet og skaper noe. 

Hva har Villa skapt? I min protokoll har de skapt to sjanser. Begge havnet i nota, og en av de var korrekt avblåst for offside. Flere skrev på forhånd at dette ble en tøff kamp. Det er en tøff kamp. Jeg ønsker og forventer mer, men din påstand om at vi blir rundspilt er det rett og slett ikke hold i. 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 182
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Willock inn for Willian og Saka på vingen. Vi trenger noen løp i bakrom fra dypet. Det blir litt lite bevegelse når vi har ball. 

Virker som at vi sliter med den våte matta og ballen. En del rare feil som skjer utpå der.

Pepe inn for Laca, Auba sentralt, Saka og Pepe på vingene.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Simbad said:

Willock inn for Willian og Saka på vingen. Vi trenger noen løp i bakrom fra dypet. Det blir litt lite bevegelse når vi har ball. 

Virker som at vi sliter med den våte matta og ballen. En del rare feil som skjer utpå der.

Pepe inn for Laca, Auba sentralt, Saka og Pepe på vingene.

Willock er ikke på benken

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Simbad said:

Willock inn for Willian og Saka på vingen. Vi trenger noen løp i bakrom fra dypet. Det blir litt lite bevegelse når vi har ball. 

Virker som at vi sliter med den våte matta og ballen. En del rare feil som skjer utpå der.

Pepe inn for Laca, Auba sentralt, Saka og Pepe på vingene.

Willoch er vel ikke på benken.

Link to comment
Share on other sites

Få inn Aubameyang sentralt. Lacazette er bare.. ikke god nok. Willian spiller på 1/10 av det nivået han lå på i Chelsea. Pepe og Nelson må være bedre alternativer enn han?! Vil heller se Willock på høyre enn Willian om dagen.

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Ben Elfen said:

Måten vi spiller på skulle jeg mer enn gjerne ha bytta Lacazette med Giroud. Giroud hadde passet perfekt til måten vi spiller på nå

Det har du rett i - den Laca sjansen hadde han satt - nå må vi bare kjøre på, hadde litt trykk etter hvert,.

Link to comment
Share on other sites

Just now, Simbad said:

Vil gjerne ha Willock og Nelson foran Willian og Laca fremover. 

#MeToo

Nelson må få mer spilletid. Vanvittig talent som dessverre har hatt litt uflaks (som Smith-Rowe) med skader når han har vært i ferd med å etablere seg.

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Ben Elfen said:

Måten vi spiller på skulle jeg mer enn gjerne ha bytta Lacazette med Giroud. Giroud hadde passet perfekt til måten vi spiller på nå

Bytte Willian mot Giroud i januar. Evt kjøpe Haaland som scorer mål.  Koster sikkert litt mer enn Pepe, men får garantert mer for pengene. 

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, Ben Elfen said:

Måten vi spiller på skulle jeg mer enn gjerne ha bytta Lacazette med Giroud. Giroud hadde passet perfekt til måten vi spiller på nå

Velkommen etter! Jeg ka ikke huske at du eller noen andre var enige med meg i at vi burde beholde Giroud og solgt Laca I sin tid. 

Jeg har aldri klart å bli begeistret for ham og han var en av spillerne jeg ønsket solgt før denne sesongen. Han jobber godt, men er treg, i beste fall middels på hodet og scorer altfor lite. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Bekkern said:

Bytte Willian mot Giroud i januar. Evt kjøpe Haaland som scorer mål.  Koster sikkert litt mer enn Pepe, men får garantert mer for pengene. 

Hvor stor sannsynlighet tror du det er for at Haaland kommer til oss? Urealistisk ønske. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Tapapa said:

Velkommen etter! Jeg ka ikke huske at du eller noen andre var enige med meg i at vi burde beholde Giroud og solgt Laca I sin tid. 

Jeg har aldri klart å bli begeistret for ham og han var en av spillerne jeg ønsket solgt før denne sesongen. Han jobber godt, men er treg, i beste fall middels på hodet og scorer altfor lite. 

Jeg ville gjerne beholde begge jeg. Synes ikke Laca er så ræva som mange her vil ha det til, men han er ingen storscorer. Slik vi spiller akkurat nå, passer han dessverre dårlig inn. Men det er ikke bare hans feil. Vi har ingen som går på løp fra midtbanen for å skape ubalanse, og vi har altfor stillestående angrepsspill generelt. 

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Simbad said:

Jeg ville gjerne beholde begge jeg. Synes ikke Laca er så ræva som mange her vil ha det til, men han er ingen storscorer. Slik vi spiller akkurat nå, passer han dessverre dårlig inn. Men det er ikke bare hans feil. Vi har ingen som går på løp fra midtbanen for å skape ubalanse, og vi har altfor stillestående angrepsspill generelt. 

Jeg sier ikke at han er dårlig, men ville heller satser på Nketiah framfor han. Aller helst vil jeg ha Auba på topp. 

Laca er Arsenals Göran Sörllth. 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...