Jump to content

08.11.2020 Aston Villa (H)


Simbad

Recommended Posts

8 minutes ago, Gunners68 said:

Saken er bare den at det kommer ikke så mye ut av det. Han har scoret 1 PL mål så langt denne sesongen. Tror det var 2 sist sesong.

Vel, når vi nesten ikke skaper noen gode sjanser er det veldig vanskelig å score mål, uavhengig av om man heter Nketiah eller Aubameyang.

Nketiah er det man kan kalle en 'fox-in-the-box', men når vi skaper så få sjanser som vi gjør kommer han ikke til rette.

Han er fortsatt et uferdig produkt, og har flere mangler i spillet sitt, men det er ikke uten grunn at han har tangert Shearers scoringsrekord på juniorlandslaget. 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 182
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

3 minutes ago, sas2002 said:

Ja da handler det vel om bevegelsene før han havner i boksen men det gjelder alle for tiden. 😀

Det er jeg enig med deg i. Det er absolutt en av svakhetene hans. Både med ball i beina og feilvendt utenfor boksen sliter han med å prege spillet noe særlig. Men han er fortsatt ung, for det vi vet kan han fortsatt ende opp som en ekstremt god spiss hvis han får sjansen til å utvikle seg.

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, Simbad said:

Vel, når vi nesten ikke skaper noen gode sjanser er det veldig vanskelig å score mål, uavhengig av om man heter Nketiah eller Aubameyang.

Nketiah er det man kan kalle en 'fox-in-the-box', men når vi skaper så få sjanser som vi gjør kommer han ikke til rette.

Han er fortsatt et uferdig produkt, og har flere mangler i spillet sitt, men det er ikke uten grunn at han har tangert Shearers scoringsrekord på juniorlandslaget. 

Sonogo hadde syke snitt på alderbestemte også. Han burde overgå han!

Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, Simbad said:

Vel, når vi nesten ikke skaper noen gode sjanser er det veldig vanskelig å score mål, uavhengig av om man heter Nketiah eller Aubameyang.

Nketiah er det man kan kalle en 'fox-in-the-box', men når vi skaper så få sjanser som vi gjør kommer han ikke til rette.

Han er fortsatt et uferdig produkt, og har flere mangler i spillet sitt, men det er ikke uten grunn at han har tangert Shearers scoringsrekord på juniorlandslaget. 

Greit det at han er ung og et uferdig produkt. Han kan også slå ut i full blomst. Spørsmålet er om han gjør det i Arsenal. Vi skaper få sjanser og han kommer ikke til sin rett som du sier , Simbad . Snart kan det ende opp med at Arteta kommer under et sånt press at Nketiah ikke får spilletid i det hele tatt hvis han ikke kan vise til scoringer. Det begynner å haste litt for noen av våre ungdommer for jeg er ikke så sikker på at de får så mye spilletid. 

Hvis Arteta skulle få sparken og det kommer inn en klasse manager , som mange da sikkert ville ønske seg , så spørs det hvor mange av våre ungdommer som får bli med videre hvis de ikke får fart i sakene.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Gunners68 said:

Greit det at han er ung og et uferdig produkt. Han kan også slå ut i full blomst. Spørsmålet er om han gjør det i Arsenal. Vi skaper få sjanser og han kommer ikke til sin rett som du sier , Simbad . Snart kan det ende opp med at Arteta kommer under et sånt press at Nketiah ikke får spilletid i det hele tatt hvis han ikke kan vise til scoringer. Det begynner å haste litt for noen av våre ungdommer for jeg er ikke så sikker på at de får så mye spilletid. 

Hvis Arteta skulle få sparken og det kommer inn en klasse manager , som mange da sikkert ville ønske seg , så spørs det hvor mange av våre ungdommer som får bli med videre hvis de ikke får fart i sakene.

Etter 7-8 runder så er de beste managerne Jose og Rodgers. Vi ble linka til de også😀

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, sas2002 said:

Etter 7-8 runder så er de beste managerne Jose og Rodgers. Vi ble linka til de også😀

Jose og Rodgers hadde sikkert gitt Nketiah mye spilletid 🙂 

Klarer vi å holde Leeds på avstand i neste kamp så kommer vel Eddie innpå 5  minutter før slutt og scorer , som en takk for sist i Leeds 🙂 

Link to comment
Share on other sites

16 hours ago, sas2002 said:

Hva er styrkene og svakheten til Eddie?. God i pressleddet, grei fart, helt ok fysisk, helt grei inni boksen. Svakhet: smartness,  bevegelser,ingen killerinstinkt. Mulig han blir en ok spiss som kanskje scorer 10 mål i alle turneringer iløpet av hel sesong på sikt, men ikke hos oss trur jeg. 

Jeg sier ikke at du tar feil. Jeg sier at din bunnløse skepsis for en så ung spiller, kan bite deg i baken.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...