Jump to content

08.11.2020 Aston Villa (H)


Simbad

Recommended Posts

1 minute ago, Verminator5 said:

£30 mill ekstra til overganger kommer da godt med? Grealish er kanskje ikke mannen for oss, men jeg syns vi trenger en midtbanespiller som kan forsere spillere, skape ubalanse og mål/målsjanser. Det kan Grealish, og liknende spillertyper.

Klart 30 mill kommer godt med. 
 

vi har allerede to spillere som kan forsere spillere på midtbanen i Partey og Willock. 
hvis vi på død og liv skal fortsette å spille med En midtspiss som for det meste skal motta ballen feilvendt på ca 30 meter (fra eget mål) så må førstepri være å hente inn en som behersker det. Vi har ingen i stallen som klarer å bekle denne rollen. 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 182
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Det ble en helsikes nedtur i går. Vi var høyt oppe etter seieren på Old Trafford , men fikk en brutal nedtur i går. Hvordan kan vi falle  sammen så jævlig på en uke. Arteta har ledet oss til noen seiere hvor han har blitt geni erklært. Nå må han komme opp med noe som får oss til å se ut som et skikkelig lag igjen. Noen spillere må ut og nye må få prøve seg. Laca og Willian har begge sendt inn sterke søknader om å få bli benket. Vi var milevis unna å se ut som et topp 6 lag i går. Nå venter Leeds , Wolves og Spurs. Det kan fort bli tre tap hvis ikke Arteta får skikk på laget.

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, Verminator5 said:

Jeg ser hva du vil frem til, men syns ikke det er helt rimelig. Vi handlet spillere for over £70 mill i sommer, til tross for et svært vanskelig økonomisk klima. 
 

Til sommeren kan vi stryke over £600 000 pund fra ukentlig lønnsbudsjett, når Özil, Sokratis, Mustafi, Guendouzi m.fl. forlater klubben. Det vil gi handlingsrom. 

Jeg ga deg vel et flåsete svar i går vedrørende Grealish - som malte oss i stykker i går. Han alene latterliggjorde hele laget vårt. Han hadde tilført oss mye offensivt. Jobber hardt for laget i tillegg. Han vil nå bli jaget av de store klubbene og der er ikke vi med.

Link to comment
Share on other sites

Villa hadde gjort hjemmeleksa si i går. Spill i bakrommet mellom Bellerin og Holding og utfordre 1 mot 1. Det fungerte fra 1 min i kampen og resten av kampen. 

Arteta kan ikke trylle med det spillermaterialet  han har , men dette er hans ansvar og det begynner å bli litt småpinlig. Vi har ikke scoret i åpent spill på mange timer nå. 

 

Shot-Creating actions [19th]

Goals scored [13th] 

Shots on target [14th]

No. Key passes [17th]

 XG for [16th]

 
Link to comment
Share on other sites

14 hours ago, Tapapa said:

Jeg sier ikke at han er dårlig, men ville heller satser på Nketiah framfor han. Aller helst vil jeg ha Auba på topp. 

Laca er Arsenals Göran Sörllth. 

Arsenals Gøran Sørloth 😊 den var god, men helt korrekt - det var jo mye av det samme med Girod, frispark og atter frispark imot, men han var kunne ialfall heade og treffe målet noen ganger. Begge spissene våre er helt ute av form for tiden. Men Nketiah ærlig talt ?

Edited by Ray1955
Link to comment
Share on other sites

30 minutes ago, Ray1955 said:

Arsenals Gøran Sørloth 😊 den var god, men helt korrekt - det var jo mye av det samme med Girod, frispark og atter frispark imot, men han var kunne ialfall heade og treffe målet noen ganger. Begge spissene våre er helt ute av form for tiden. Men Nketiah ærlig talt ?

Vi har den senere tid sett mange flotte talenter komme igjennom systemet vårt og flott er det. Saka har tatt steget inn på førstelaget og  har fått sin første landskamp. Enig med deg Ray når det gjelder Nketiah. Han når ikke helt opp. Det er definitivt et talent der , men ikke en vi skal basere oss på. Willock tar oss heller ikke til nye høyder. Nelson er fotrapp og vil gjerne se han få prøve seg også. Synd disse unge ikke tar det siste steget. Konkurransen er tøff i fotballen og du blir målt på resultater. Uttellingen har ikke vært bra nok så langt for de fleste av disse unge vi har.  

Link to comment
Share on other sites

32 minutes ago, Gunners68 said:

Vi har den senere tid sett mange flotte talenter komme igjennom systemet vårt og flott er det. Saka har tatt steget inn på førstelaget og  har fått sin første landskamp. Enig med deg Ray når det gjelder Nketiah. Han når ikke helt opp. Det er definitivt et talent der , men ikke en vi skal basere oss på. Willock tar oss heller ikke til nye høyder. Nelson er fotrapp og vil gjerne se han få prøve seg også. Synd disse unge ikke tar det siste steget. Konkurransen er tøff i fotballen og du blir målt på resultater. Uttellingen har ikke vært bra nok så langt for de fleste av disse unge vi har.  

Imponert over hvordan du (med flere) ved å skrive et par linjer kan avskrive Nketiah. Han er toppscorer på England U-21 noensinne. Så får dere mene at det holder til championship, men jeg mener at han kan ta steget. Han bør få 7-8 kamper på rappen for å spille seg inn (det samme bør Pepe). 

Edited by Ben Elfen
Link to comment
Share on other sites

Et par linjer holder mer en nok til å beskrive  Nketiah sine memoarer på vårt førstelag. Jeg driter i England U21 . Jeg er opptatt at de som spiller i Arsenal. Artig at vi har fått frem mange lovende talenter. Det har vært gjort mye bra arbeid på akademiet , selv om mye der nå er i ferd med å rakne. Er ikke så sikker på at 8 kamper på rappen er nok på øverste nivå for Nketiah. Pepe har jeg mer tro på da.

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Gunners68 said:

Et par linjer holder mer en nok til å beskrive  Nketiah sine memoarer på vårt førstelag. Jeg driter i England U21 . Jeg er opptatt at de som spiller i Arsenal. Artig at vi har fått frem mange lovende talenter. Det har vært gjort mye bra arbeid på akademiet , selv om mye der nå er i ferd med å rakne. Er ikke så sikker på at 8 kamper på rappen er nok på øverste nivå for Nketiah. Pepe har jeg mer tro på da.

Ok. 
Synes ikke svaret ditt gav mening i det hele tatt. Om folk presterer andre steder driter du altså i. Hvordan kan du da være positiv til spillerkjøp?

Link to comment
Share on other sites

20 minutes ago, Gunners68 said:

Nketiah er etter mitt syn ikke en spiller som er god nok for Arsenals førstelag. Han kommer ikke til å få oss ut av de offensive problemene vi har. At han er god nok for Englands U21 og scorer der hjelper ikke Arsenal . 

Han mista plassen etter hvert ifjor for Bamford i Leeds. Det er nivået hans. Han vil aldri bli noe mer en det han viser per dags dato. Kan putte litt her og der men ikke noe mer. 

Link to comment
Share on other sites

15 hours ago, Ben Elfen said:

Synes ikke de betydde noe. Overbeskyttende ovenfor spillere 

"We expect to win every game and this is the standard that we have to set. So if someone believes that winning one or two games is good enough, they're completely wrong and I'm not going to accept that.

 

"I'm not going to accept that mindset at all and it's obviously not what this club deserves. It's my full responsibility and now I have to find a way to do it." 

Jeg synes ikke dette er overbeskyttende overfor spillerne. 

Link to comment
Share on other sites

40 minutes ago, Simbad said:

"We expect to win every game and this is the standard that we have to set. So if someone believes that winning one or two games is good enough, they're completely wrong and I'm not going to accept that.

 

"I'm not going to accept that mindset at all and it's obviously not what this club deserves. It's my full responsibility and now I have to find a way to do it." 

Jeg synes ikke dette er overbeskyttende overfor spillerne. 

Du har rett. Fikk bare med meg uttalelsene om at han tok ansvar selv - tydeligvis gått glipp av litt. Beklager det

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, sas2002 said:

Han mista plassen etter hvert ifjor for Bamford i Leeds. Det er nivået hans. Han vil aldri bli noe mer en det han viser per dags dato. Kan putte litt her og der men ikke noe mer. 

Gnabry var ikke god nok for West Brom. Ble avskrevet og sendt hjem til Tyskland. Donyell Malen slo ikke igjennom i vårt akademi, og er kå storscorer i Nederland. Unggutter utvikles i forskjellig tempo.

Link to comment
Share on other sites

26 minutes ago, Verminator5 said:

Gnabry var ikke god nok for West Brom. Ble avskrevet og sendt hjem til Tyskland. Donyell Malen slo ikke igjennom i vårt akademi, og er kå storscorer i Nederland. Unggutter utvikles i forskjellig tempo.

Hva er styrkene og svakheten til Eddie?. God i pressleddet, grei fart, helt ok fysisk, helt grei inni boksen. Svakhet: smartness,  bevegelser,ingen killerinstinkt. Mulig han blir en ok spiss som kanskje scorer 10 mål i alle turneringer iløpet av hel sesong på sikt, men ikke hos oss trur jeg. 

Link to comment
Share on other sites

20 minutes ago, Simbad said:

Ingen killerinstinkt? Vil vel heller si at det er en av styrkene hans, samme med bevegelse inne i boksen.

Måten han beveger seg inne i boksen på og alltid prøver å komme seg i posisjon for å score. 

Ja da handler det vel om bevegelsene før han havner i boksen men det gjelder alle for tiden. 😀

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...