Jump to content

05.11.20 Molde (H)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 77
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

2 minutes ago, Stefanb said:

Willock virker endelig å finne sin plass under Arteta i det offensive spillet. Det er gledelig!

Enig. Han tør å ta løpene mange av de andre ikke tør, og han tør mer og mer å utfordre. Bare å håpe han fortsetter utviklingen i riktig retning. 

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Stefanb said:

Samme her. Lyst til å se Willock og Nelson mer i førstelaget med Saka, Auba og Partey.

Jepp. Skulle gjerne sett de til fordel for iallefall Willian. Han har vært skuffende. Litt bedre med i andreomgangen i dag, men forventer rett og slett mye bedre av ham. 

Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, Simbad said:

Jepp. Skulle gjerne sett de til fordel for iallefall Willian. Han har vært skuffende. Litt bedre med i andreomgangen i dag, men forventer rett og slett mye bedre av ham. 

Ja drømmen for meg er Aubameyang som midtspiss med Willock som kommer på de dype løpende med Nelson og Saka på hver sin kant. Dog mener jeg at pdd. så er venstrekanten både Nelson og Saka's beste posisjon. Sistnevnte tror jeg vil ende opp sentralt etter hvert, men det er litt for tidlig ennå.

Link to comment
Share on other sites

Som sagt, Willock min banens beste. Involvert i alle målene. Drar med seg forsvaret til Molde dypt så Pepe får massevis av rom til å prikke inn 3-1

Nketiah frastjålet et legitimt mål og Pepe frastjålet assisten på samme målet. Pepe scorer og får assist likevel, men har en spillemessig dårlig dag. Syns ellers Eddie jobber bra, men i dag klsdd

Saka kommer innpå og får seg en assist.

Xhaka og Ceballos ikke bra i første, tar seg opp i andre og er mye av grunnen til at vi dominerer så mye mer i andreomgangen.

Job well done. Neste er Villa hjemme. Det blir en helt annen kamp. Villa har vært veldig gode i år. 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...