Jump to content

01.10.2020 Liverpool (B) Carabao Cup


Simbad

Recommended Posts

Liverpool    crest  Liverpool   v    Arsenal arsenal.png?2016-2017    
Torsdag 1. oktober 2020, kl 20:45, Anfield
Carabao Cup 
Kampen vises direkte på Viasport 1 / Viaplay

Vanskelig å vite om Arteta velger å kjøre like sterkt lag i denne som mot Leicester, men med tanke på at vi møter Sheffield United hjemme på søndag tror jeg det blir en del rullering. 

Runarsson

Saliba - Luiz - Gabriel

Niles - Ceballos - Willock - Saka

Pepe - Nketiah - Nelson

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 91
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Siden det nå begynner å nærme seg, håper jeg på dette laget:

Runarsson

Bellerin-Saliba-Gabriel-Kolasinac

Willock-Xhaka

Lewis-Saka-Nelson

Balogun

Ligacupen betyr veldig lite for meg, selv om det er et trofé. Arteta er sikkert uenig. Men i år er det viktigste å nærme oss toppen så mye som mulig, gjerne med en topp 4 plassering. 

Jeg håper Niles starter på høyrebacken mot Sheffield foran Bellerin. Og jeg syns det hadde vært spennende å se Ceballos og Elneny sammen i samme kamp. 

Lewis er et spennende talent, samme med Balogun. Saka skaper alltids sjanser. Nelson har fortsatt en del å bevise. 

Dette er bare et lag jeg kunne tenke meg å se, mest sannsynlig blir det ikke slik. 

Link to comment
Share on other sites

Da kan det se ut som at det blir en 4-3-3 variant. Er nok noe lignende Arteta ser for seg på sikt, med 4 forsvarere i et dynamisk lag. Blir spennende å se hvordan dette går. Ellers ser det ut som at vi starter 'relativt' sterkt. Kanskje det er planer om noe mer rotering mot Sheffield? Xhaka har en del kamper på rad nå.

Virker som at Saliba fortsatt er et stykke unna. Håper det bare er at han trenger å bedre fysikken eller noe småtteri.

Ellers ser jeg Pool starter med både van Dijk og Salah. Håper på en god kamp av våre, uavhengig av resultat. Og selvfølgelig så få skader som mulig (krysse fingrene). 

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

On 9/28/2020 at 11:06 PM, Simbad said:

Liverpool    crest  Liverpool   v    Arsenal arsenal.png?2016-2017    
Torsdag 1. oktober 2020, kl 20:45, Anfield
Carabao Cup 
Kampen vises direkte på TV2 Sport Premium / Sumo

Vanskelig å vite om Arteta velger å kjøre like sterkt lag i denne som mot Leicester, men med tanke på at vi møter Sheffield United hjemme på søndag tror jeg det blir en del rullering. 

Runarsson

Saliba - Luiz - Gabriel

Niles - Ceballos - Willock - Saka

Pepe - Nketiah - Nelson

Vises ikke på sumo men på Viasport 1

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Ben Elfen said:

Hva faen skjer med Saliba a’? 
ikke god nok for benken en gang? 
 

har han ved en feiltagelse sagt hei til Özil og/eller Guendouzi?

Tipper han og Guendouzi har prata om damer. De er jo franske ungvalper begge to. 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...