Jump to content

29.08.20 Community Shield Arsenal - Liverpool (N) Wembley (H?)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 63
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

AMN har tatt gigantiske steg under Arteta. Fra å være en til tider arrogant spiller, med kun glimtvis bra spill, til å bli en disiplinert spiller som gjør jobben han blir satt til å gjøre. 

Forferdelig dømming å gi frispark mot Cedric i den situasjonen også.. 

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

Fra han var på lån hos Ipswich for 4-5 år siden så sa jeg at Niles kunne bli en fantastisk spiller for oss så lenge han jobbet hardt og ikke var så nonchalant. Nå ser vi endelig den spilleren jeg håpet han kunne bli.

Og typisk nok så er det snakk om at han vil vekk :P

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Gunners68 said:

Nå er det på tide å ta Eddie ut.

Vi har ingen benk. Taktisk så er Arteta smart. Trur nok med Gabriel inn og en sentralt på midten så blir vi nok å forsere Utd ganske greit denne sesongen. Selv Main.Niles har slutta med nonchalanse og arrogansse og gjør sine oppgaver. Vi mangler mange og Øzil😀

Link to comment
Share on other sites

Elneny gjør mye av den 'usynlige' jobben, men viser i dag hvorfor jeg mener han veldig gjerne kan bli i Arsenal. Jobber knallhardt, er god til å posisjonere seg og hjelper både forsvaret og Xhaka veldig mye.

AMN hadde full kontroll på Salah hele kampen, det er ingen enkel jobb. Men han hadde også nesten full kontroll på Mahrez i semifinalen av FA-cupen. 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...