Jump to content

2020.03.14 Brighton & Howe Albion (B)


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 159
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Just now, Ben Elfen said:

Nå håper vi viser litt lagmoral og moser dritten ut av nummer 7. Ikke fordi det han gjorde var Sp stygt, men fordi Leno er forbanna på’n

Ja det er slik adferd som kjennetegner våre spillere. Jeg tipper de gir hverandre en klem etter kampen, og lover å følge hverandre på Instagram.

Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, Verminator5 said:

Ja det er slik adferd som kjennetegner våre spillere. Jeg tipper de gir hverandre en klem etter kampen, og lover å følge hverandre på Instagram.

Husker du den kampen iNwecastle da han drittsekken tok kvelertak på Gervinho og Gervinho endte med å bli utvist? Ved kampslutt så gikk våre gutter og tøyset med ham. Husker ikke hva det svinet heter akkurat nå, husker bare at jeg var rawende på våre gutter og spesielt på Song. 

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Verminator5 said:

Ja det er slik adferd som kjennetegner våre spillere. Jeg tipper de gir hverandre en klem etter kampen, og lover å følge hverandre på Instagram.

Regnet ikke med at det skjer -men det er lov å håpe

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Tapapa said:

Husker du kampen iNwecastle da han drittsekken tok kvelertak på Gervinho og Gervinho endte med å bli utvist. Ved kampslutt så gikk våre gutter og tøyset med ham. Husker ikke hva det svinet heter akkurat nå, husker bare at jeg var rawende på våre gutter og spesielt på Song. 

Husker det godt. Vi har dessverre ikke den typen profiler lenger. Når det er sagt, er slike spillere svært sjeldne å se om dagen. Jeg savner spilleren som tar igjen. Pepe blir kakket ned gang etter gang. En gang i tiden hadde vi spillere som hevnet den slags.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...