Jump to content

2020.03.14 Brighton & Howe Albion (B)


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 159
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Det blir hverken EL eller CL. Dette er hva vi har blitt etter å ha blitt skakk kjørt over tid. Nå er vi i beste fall en middels klubb i PL. Vi har ingen ting å gjøre i europa før denne klubben får en ny eier og får inn folk som har peiling på å drive en klubb.

Elendige avgjørelser i forhold til signeringer av spillere, kontrakter og en klubb fullstendig uten vinnerskaller er noe av det vi sliter med. 

Nå blir det enda mindre med penger fremover og de store signeringene kan vi se langt etter. Auba tar sikkert en sesong til uten plass i europa. Han drar selvfølgelig. 

Øzil - vår såkalte beste spiller sitter på benk og kan ikke brukes når vi trenger en kreativ spiller. Er det rart vi blir pisset på.

 

Link to comment
Share on other sites

Nå venter to bortekamper , Soton og Sheffield U i FA cupen. Noe som tilsier at vi får med oss noe i de kampene. Norwich hjemme i juli skal vi slå. Ellers en del kamper hvor vi fremdeles kan rekke å bli pisset ytterligere på. Ser ingen lyspunkter som tilsier at vi reiser oss i de kampene som er igjen. 

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Gunners68 said:

Nå venter to bortekamper , Soton og Sheffield U i FA cupen. Noe som tilsier at vi får med oss noe i de kampene. Norwich hjemme i juli skal vi slå. Ellers en del kamper hvor vi fremdeles kan rekke å bli pisset ytterligere på. Ser ingen lyspunkter som tilsier at vi reiser oss i de kampene som er igjen. 

Begynner å komme dit hvor det ikke lenger betyr noe. Så får vi se om man klarer å mobilisere til ny sesong. Har mine tvil

Link to comment
Share on other sites

25 minutes ago, Marius- said:

Velkommen i klubben :) Nå håper jeg faktisk vi ikke har noe Europa neste år. Slik har mang en klubb faktisk slått seg inn igjen. Og fra nå av er ikke Arsenal en av de store i nyere historie lenger. 

Jeg håper vi selger unna masse drit og satser på unggutta. Det er greit for meg å være middelhavsfarer et par år med våre unge talenter.

føkk off liste:

sokratis

luiz

Özil

lacazette

Auba

holding

chambers

får vi 40+ for Pepe så kan ha føkke off også. 
 

jeg vil spille 442 med Martinelli og Nketiah på topp.  Jeg vil ha Saka og Nelson/Pepe på kantene. jeg ønsker Willock og Guendouzi sentralt på midten. Dessuten vil jeg ha Tierny/Bellerin på backplass og Saliba og Mustafi på midten. 
kapteinstrio:

bellerin, Leno, Mustafi

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Ben Elfen said:

Jeg håper vi selger unna masse drit og satser på unggutta. Det er greit for meg å være middelhavsfarer et par år med våre unge talenter.

føkk off liste:

sokratis

luiz

Özil

lacazette

Auba

holding

chambers

får vi 40+ for Pepe så kan ha føkke off også. 
 

jeg vil spille 442 med Martinelli og Nketiah på topp.  Jeg vil ha Saka og Nelson/Pepe på kantene. jeg ønsker Willock og Guendouzi sentralt på midten. Dessuten vil jeg ha Tierny/Bellerin på backplass og Saliba og Mustafi på midten. 
kapteinstrio:

bellerin, Leno, Mustafi

Nketiah er knapt god nok for burnley

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, Ben Elfen said:

Jeg håper vi selger unna masse drit og satser på unggutta. Det er greit for meg å være middelhavsfarer et par år med våre unge talenter.

føkk off liste:

sokratis

luiz

Özil

lacazette

Auba

holding

chambers

får vi 40+ for Pepe så kan ha føkke off også. 
 

jeg vil spille 442 med Martinelli og Nketiah på topp.  Jeg vil ha Saka og Nelson/Pepe på kantene. jeg ønsker Willock og Guendouzi sentralt på midten. Dessuten vil jeg ha Tierny/Bellerin på backplass og Saliba og Mustafi på midten. 
kapteinstrio:

bellerin, Leno, Mustafi

Litt av en liste det. Samtidig kan jeg minne om at begge målene og alle sjansene deres kom fra bellerin sin side. En du vil ha som kaptein...

Håret mista også ballen nok en gang som ble skjebnesvangert. Hvorfor fremdeles forsvare han når han aldri lærer? Du vil kvitte det samtidig med 90% av målene vi scorer, interessant det også. 
 

Med ett slik lag du skisserer ser jeg for meg at nedrykk faktisk er en mulighet. 

Edited by Marius-
Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, Marius- said:

Begynner å komme dit hvor det ikke lenger betyr noe. Så får vi se om man klarer å mobilisere til ny sesong. Har mine tvil

Det tviler jeg også på Marius. Regner det som temmelig sikkert at Auba forsvinner. Han gidder ikke mer hos oss.

Ser Ben Elfen opererer med en fuck off liste med de aller fleste av våre såkalte beste spillere. Vil satse på ungdommen. Vel og bra med unge talenter og vi har flere. Ingen tvil om det. Frykter bare det at de ikke vil blomstre uten skikkelige mentorer rundt seg. Vi mangler vinnerskaller som får med seg de andre i krigen. 

Kanskje klubben må begynne å tenke annerledes nå. Skal ikke se bort fra at Silent Stan vurderer salg når de store pengene uteblir. På sikt så kan det kanskje gjøre oss til en bedre klubb. Noen og enhver må våkne opp når det begynner å lukte nedrykks sone.

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Marius- said:

Litt av en liste det. Samtidig kan jeg minne om at begge målene og alle sjansene deres kom fra bellerin sin side. En du vil ha som kaptein...

Håret mista også ballen nok en gang som ble skjebnesvangert. Hvorfor fremdeles forsvare han når han aldri lærer? Du vil kvitte det samtidig med 90% av målene vi scorer, interessant det også. 
 

Med ett slik lag du skisserer ser jeg for meg at nedrykk faktisk er en mulighet. 

Bellerin trenger kamptrening og er en svært habil spiller - har han blitt neste slaktoffer etter at Mustafi og Xhaka har tatt seg sammen?

Edited by Ben Elfen
Link to comment
Share on other sites

Just now, Ben Elfen said:

Bellerin trenger kamptrening og er en svært habil spiller - har han blitt neste slaktoffer etter at Mustafi og Xhaka har tatt seg sammen?

Idag fortjener han kritikk. Om det gjør han til slaktoffer etter en kamp får du stå for. 

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, Marius- said:

Idag fortjener han kritikk. Om det gjør han til slaktoffer etter en kamp får du stå for. 

Men mener du at han diskvalifiserer seg som kaptein fordi han hadde en dårlig kamp i dag? Det virker sånn på måten du skriver på

Link to comment
Share on other sites

Bellerin diskvalifiserer seg ikke som kaptein pga en dårlig kamp i dag. Problemet er bare det at han sliter veldig med å komme opp på det nivået han var tidligere. Han er veldig ujevn i sine prestasjoner. Sist men ikke minst en type som jeg ikke ser for meg som en leder type. Bellerin er ikke mannen som gjenreiser vinner mentaliteten i Arsenal .

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, Ben Elfen said:

Men mener du at han diskvalifiserer seg som kaptein fordi han hadde en dårlig kamp i dag? Det virker sånn på måten du skriver på

Jeg mener han langt ifra er så god du skal ha det til. Samtidig som han idag fortjener kritikk. Det gjør han ikke til en hakkegås av den grunn. Samtidig som jeg ikke kan fatte at du kan se på han som ett kapteinsemne. Ser faktisk ikke en eneste lederegenskap i fyren. Greit stallfyll, og en spiller som var milevis bedre for 4 sesonger siden

Edited by Marius-
Link to comment
Share on other sites

31 minutes ago, Ben Elfen said:

Jeg håper vi selger unna masse drit og satser på unggutta. Det er greit for meg å være middelhavsfarer et par år med våre unge talenter.

føkk off liste:

sokratis

luiz

Özil

lacazette

Auba

holding

chambers

får vi 40+ for Pepe så kan ha føkke off også. 
 

jeg vil spille 442 med Martinelli og Nketiah på topp.  Jeg vil ha Saka og Nelson/Pepe på kantene. jeg ønsker Willock og Guendouzi sentralt på midten. Dessuten vil jeg ha Tierny/Bellerin på backplass og Saliba og Mustafi på midten. 
kapteinstrio:

bellerin, Leno, Mustafi

Velkommen etter!

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Gunners68 said:

Det tviler jeg også på Marius. Regner det som temmelig sikkert at Auba forsvinner. Han gidder ikke mer hos oss.

Ser Ben Elfen opererer med en fuck off liste med de aller fleste av våre såkalte beste spillere. Vil satse på ungdommen. Vel og bra med unge talenter og vi har flere. Ingen tvil om det. Frykter bare det at de ikke vil blomstre uten skikkelige mentorer rundt seg. Vi mangler vinnerskaller som får med seg de andre i krigen. 

Kanskje klubben må begynne å tenke annerledes nå. Skal ikke se bort fra at Silent Stan vurderer salg når de store pengene uteblir. På sikt så kan det kanskje gjøre oss til en bedre klubb. Noen og enhver må våkne opp når det begynner å lukte nedrykks sone.

Chambers mustafi og holding ville spilt squad for Brighton. Der er vi nå

Link to comment
Share on other sites

Virkelig skuffa over gutta. Hadde forventa bedre innstilling av dem. Men vi får også fryktelig lite hjelp av dommer. Saka blir albuet i ansiktet, Leno blir hoppet inn i og det var flere forseelser Brighton slapp unna med uten kort. At nr 8 ikke fikk ett eneste gult kort i løpet av kampen er helt sinnsykt. Han hadde minst tre soleklare. Atkinson er en forferdelig dommer.

Arteta har en fryktelig vanskelig jobb fremover, men jeg velger å gi ham enda litt til. Holdningene i klubben er på bånn. Vi trenger sårt klassespillere, spesielt på midten og i forsvaret. Mest sannsynlig forsvinner Auba også nå, og da trenger vi også en klassespiss inn. Hvis vi skal ha noe som helst sjanse om å kjempe oss inn i diskusjonen om topp 4 igjen. Men først og fremst er det holdninger og innstilling som må endres.

En sesong uten CL taper oss mange penger, men en sesong uten også EL? Vi ligger dårlig an nå. Men det er 8 kamper igjen av sesongen. Klarer Mikel og gjengen å snu det? 

Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, Simbad said:

Virkelig skuffa over gutta. Hadde forventa bedre innstilling av dem. Men vi får også fryktelig lite hjelp av dommer. Saka blir albuet i ansiktet, Leno blir hoppet inn i og det var flere forseelser Brighton slapp unna med uten kort. At nr 8 ikke fikk ett eneste gult kort i løpet av kampen er helt sinnsykt. Han hadde minst tre soleklare. Atkinson er en forferdelig dommer.

Arteta har en fryktelig vanskelig jobb fremover, men jeg velger å gi ham enda litt til. Holdningene i klubben er på bånn. Vi trenger sårt klassespillere, spesielt på midten og i forsvaret. Mest sannsynlig forsvinner Auba også nå, og da trenger vi også en klassespiss inn. Hvis vi skal ha noe som helst sjanse om å kjempe oss inn i diskusjonen om topp 4 igjen. Men først og fremst er det holdninger og innstilling som må endres.

En sesong uten CL taper oss mange penger, men en sesong uten også EL? Vi ligger dårlig an nå. Men det er 8 kamper igjen av sesongen. Klarer Mikel og gjengen å snu det? 

Jeg tror vi dessverre ikke kommer oss ut av den negative trenden vi er inne i. Vi hadde en positiv trend før alt ble stanset. Nå har vi tapt to kamper på bortebane og vi skal spille ytterligere to bortekamper - mot lag som kan spille fysisk tøft - spesielt mot Arsenal. Lag som sårt trenger poeng får som regel noen når de møter oss. 

Arteta har ingen lett jobb nå. En stall som trenger folk som du nevner Simbad. Tapet mot City var forventet av alle. Tapet igår var ikke like lett å svelge. Setter spørsmålstegn ved Artetas bytter. Vi trengte kreativitet og den eneste som har det , Øzil ,  ble ikke puttet innpå . Martinelli forble på benken. Disse to burde ha blitt satt innpå , men istedet kom det tre unggutter inn. 

Regner med at Øzils tid i Arsenal er over.  Arteta understreket vel det i går ved ikke å benytte seg av ham , når vi som mest trengte kreativitet.

Når jeg kikker på de resterende kamper så skal vi slå Norwich og A. Villa - mot de andre lagene tror jeg ikke vi har mye å hente.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...