Ray1955 Posted June 20, 2020 Report Share Posted June 20, 2020 Snart ikke spillere igjen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted June 20, 2020 Report Share Posted June 20, 2020 Elendig dømming. Arm opp i ansiktet til Saka, ingen kort. Leno blir tatt, null kort. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted June 20, 2020 Report Share Posted June 20, 2020 Leno er han vi MINST trenger skade på.. Også ikke et jævla kort. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bekkern Posted June 20, 2020 Report Share Posted June 20, 2020 Fortsetter det slik framover har vi ikke igjen spillere!! Faen i helvete. VAR på albuen på Saka?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted June 20, 2020 Report Share Posted June 20, 2020 Nå håper vi viser litt lagmoral og moser dritten ut av nummer 7. Ikke fordi det han gjorde var Sp stygt, men fordi Leno er forbanna på’n Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted June 20, 2020 Report Share Posted June 20, 2020 Just now, Ben Elfen said: Nå håper vi viser litt lagmoral og moser dritten ut av nummer 7. Ikke fordi det han gjorde var Sp stygt, men fordi Leno er forbanna på’n Ja det er slik adferd som kjennetegner våre spillere. Jeg tipper de gir hverandre en klem etter kampen, og lover å følge hverandre på Instagram. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalfans.no Posted June 20, 2020 Report Share Posted June 20, 2020 (edited) Virker som at leggen knakk eller var det kneet? Blir vel 9 mnd som vanlig. Edited June 20, 2020 by sas2002 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted June 20, 2020 Report Share Posted June 20, 2020 12 minutes ago, Verminator5 said: Ja det er slik adferd som kjennetegner våre spillere. Jeg tipper de gir hverandre en klem etter kampen, og lover å følge hverandre på Instagram. Husker du den kampen iNwecastle da han drittsekken tok kvelertak på Gervinho og Gervinho endte med å bli utvist? Ved kampslutt så gikk våre gutter og tøyset med ham. Husker ikke hva det svinet heter akkurat nå, husker bare at jeg var rawende på våre gutter og spesielt på Song. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted June 20, 2020 Report Share Posted June 20, 2020 Joey Barton du tenker på:p Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted June 20, 2020 Report Share Posted June 20, 2020 5 minutes ago, Verminator5 said: Ja det er slik adferd som kjennetegner våre spillere. Jeg tipper de gir hverandre en klem etter kampen, og lover å følge hverandre på Instagram. Regnet ikke med at det skjer -men det er lov å håpe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted June 20, 2020 Report Share Posted June 20, 2020 Just now, elx said: Joey Barton du tenker på:p Stemmer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted June 20, 2020 Report Share Posted June 20, 2020 3 minutes ago, Tapapa said: Husker du kampen iNwecastle da han drittsekken tok kvelertak på Gervinho og Gervinho endte med å bli utvist. Ved kampslutt så gikk våre gutter og tøyset med ham. Husker ikke hva det svinet heter akkurat nå, husker bare at jeg var rawende på våre gutter og spesielt på Song. Husker det godt. Vi har dessverre ikke den typen profiler lenger. Når det er sagt, er slike spillere svært sjeldne å se om dagen. Jeg savner spilleren som tar igjen. Pepe blir kakket ned gang etter gang. En gang i tiden hadde vi spillere som hevnet den slags. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted June 20, 2020 Report Share Posted June 20, 2020 Personlig er jeg ganske fornøyd med spillet. Tror vi vinner denne kampen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ray1955 Posted June 20, 2020 Report Share Posted June 20, 2020 Holding er jo fullstendig nervevrak. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted June 20, 2020 Report Share Posted June 20, 2020 Pepe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted June 20, 2020 Report Share Posted June 20, 2020 Deilig!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ray1955 Posted June 20, 2020 Report Share Posted June 20, 2020 Pepe !!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted June 20, 2020 Report Share Posted June 20, 2020 Nydelig mål av Pepe. Nesten identisk som hans mål mot West Ham i vinter. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted June 20, 2020 Report Share Posted June 20, 2020 Du verden. Nå må de holde tett bakover. Vi trenger disse 3 poengene. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted June 20, 2020 Report Share Posted June 20, 2020 Det er nå jeg savner at vi bare maler på. Men tradisjonen Tro blir det nok negbiting istede Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted June 20, 2020 Report Share Posted June 20, 2020 Fy faen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted June 20, 2020 Report Share Posted June 20, 2020 Haha Arsenal på sitt sanne jeg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted June 20, 2020 Report Share Posted June 20, 2020 Just now, Marius- said: Det er nå jeg savner at vi bare maler på. Men tradisjonen Tro blir det nok negbiting istede ...oppskriftsmessig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted June 20, 2020 Report Share Posted June 20, 2020 Selvfølgelig klarte vi ikke det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted June 20, 2020 Report Share Posted June 20, 2020 Denne psykopaten med nummer 8 på ryggen, skal visstnok heves over regelverket. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts