Jump to content

2020.01.21 Chelsea (B)


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 145
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Just now, Gunners68 said:

Det har ikke vært mye trøbbel vi har skapt mot Chelsea , men Arsenal har iallefall ikke raknet som vi ville ha gjort under Emery. Nå har de fått utligningen og vi begynner å spille på oss selvtillit - på Stamford Bridge 🙂

Er glad dette er en toppkamp. Da yter gutta det ekstra de burde i hver eneste kamp. Hadde tilsvarende vært mot antatt dårligere lag borte, da tror jeg neppe dette kunne skjedd. 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Tapapa said:

2-2 borte mot Chelsea, hvor vi spiller store deler med en mann mindre, er egentlig ganske imponerende. 

 

Vi spiller bra under Arteta, men det blir for lite poeng. 

Vi kommer til å få mye poeng med dette etter hvert. Mustafi imponerer meg som tar seg sammen etter tabben og spiller meget bra resten av kampen. Bellerin er en mye bedre høyreback enn Niles. 

Link to comment
Share on other sites

Fantastisk innsats og herlig vunnet poeng. Mustafi tar seg noe opp etter tabben som fører til Luiz rødt og straffe, men ikke nok til at jeg vil ha ham med videre. Gjør fryktelig mye rart, og med flere står de og 'ball watcher' på Azpilicuetas mål. Herlig mål av vår kaptein for dagen, slikt vil vi se mer av. 

Det er uansett liten tvil om at strukturen i laget ser mye bedre ut enn på flere år. Arteta har fått til et lite mirakel der. Nå må spillere som ikke klarer å legge av seg individuelle feil etterhvert erstattes i bedre spillere.

Resultatet til slutt, med en mann mindre så store deler av kampen, er ekstremt bra på brua. Men nå må vi begynne å komme skikkelig i gang snart. 

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Tapapa said:

2-2 borte mot Chelsea, hvor vi spiller store deler med en mann mindre, er egentlig ganske imponerende. 

 

Vi spiller bra under Arteta, men det blir for lite poeng. 

Den siste der er helt korrekt. Selv jeg ser vi er bedre, men poengene er like ræva som under forgjengerene. 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Simbad said:

Forresten er Martinelli den første tenåringen siden Anelka til å score 10 mål i løpet av en sesong. 

Forhåpentligvis har Martinelli bedre rådgivere som kan hjelpe ham med å ta bedre valg.. 

Forhåpentligvis blir han ikke dick-slappet av noen i garderoben... 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...