Jump to content

2020.01.21 Chelsea (B)


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 145
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hei, er enig i at Xhaka er litt lite mobil til tider. Men me manglar eit trygt alternativ. Me manglar også eit fullgodt alternativ til Boomerang når han er suspendert. 

Eg trur dette blir laget:

Leno
AMN - Sokratis - Luiz - Saka
Torreira - Xhaka
Pepe - Özil - Martinelli
Laca

Magefølelsen tilsier at flaksen kjem tilbake i kveld!

Link to comment
Share on other sites

41 minutes ago, Gunners68 said:

Vi var vel mer eller mindre heldige i  "alle " seirene i høst under Emery 🙂 

Nja, var da lyspunkt under han også. Toppkampene var det trøkk i der også, det var hverdagskampene som viste mest at prosjektet var over. Arteta må få tid, men snart må hverdagen vise litt mer under han også. Ikveld er det toppkamp igjen, og regner med det er enklere å motivere spillergruppa da.

Edited by Marius-
Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Marius- said:

Nja, var da lyspunkt under han også. Toppkampene var det trøkk i der også, det var hverdagskampene som viste mest at prosjektet var over. Arteta må få tid, men snart må hverdagen vise litt mer under han også. Ikveld er det toppkamp igjen, og regner med det er enklere å motivere spillergruppa da.

Kan ikke huske at det var så veldig trykk i topp kampene sist høst - men når jeg tenker meg om så lå vi vel under mot Spurs og kom tilbake med to scoringer og fikk uavgjort. Ellers så husker jeg dessverre ikke så veldig mange høyde punkter fra kampene i PL.

Link to comment
Share on other sites

30 minutes ago, Gunners68 said:

Kan ikke huske at det var så veldig trykk i topp kampene sist høst - men når jeg tenker meg om så lå vi vel under mot Spurs og kom tilbake med to scoringer og fikk uavgjort. Ellers så husker jeg dessverre ikke så veldig mange høyde punkter fra kampene i PL.

Stemmer, vi kom fint tilbake mot Spurs. Og utlignet også mot United borte. Mens Liverpool var vi sjanseløse mot som alle andre er. Var vel det som var av antatte toppkamper. Arteta var «heldig» som fikk noen kjappe kamper der han fikk fullt trøkk mot Chelsea og United på rappen. I disse kampene føler jeg nesten vi alltid har mer trøkk. Sånn sett blir det nok trøkk i kveld også, så med litt flaks kan det jo bli bra. 

Link to comment
Share on other sites

Leno
Bellerin - Mustafi - Luiz - Saka
Torreira -Xhaka
Pepe - Özil - Martinelli
Laca

 

Benk: Martinez, AMN, Guendouzi, Holding, Willock, Ceballos og Nketiah

 

Når det gjelder Kolasinac så ventes han tilbake i trening tidlig i februar og er derfor uaktuell i de to kampene etter denne. Det samme er "prognosen" når det gjelder Reiss Nelson.

Edited by Polljen
Link to comment
Share on other sites

Vi preges av skader hver eneste sesong. Sokratis er vel snart tilbake , men vi tåler ikke flere skader nå . Bellerin er vel ikke helt i match form. Får håpe at ikke Holding må inn for han er temmelig rusten også. Skade på Luiz er det som mangler nå. Da ender vi opp med Mustafi og Holding som stoppere. 

Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, Marius- said:

Der var det straffe til city som Henderson i Sheffield u redder. Han er laaaaangt utenfor linja si, VAR gjør ingenting?! Hva faen driver de med?

 

Fordi VAR suger apekuk i England.

Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, Marius- said:

Der var det straffe til city som Henderson i Sheffield u redder. Han er laaaaangt utenfor linja si, VAR gjør ingenting?! Hva faen driver de med?

Dette er dommerens ansvar i Premier League - ikke VAR. 
 

vi er påskrudde i dag og Mustafi ofrer seg. Det kan vi like

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Ben Elfen said:

Dette er dommerens ansvar i Premier League - ikke VAR. 
 

vi er påskrudde i dag og Mustafi ofrer seg. Det kan vi like

Hmm sikker? Ang tilløp på returer har jo VAR grepet inn? Dommeren er isåfall blind eller betalt, umulig å ikke se

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Ben Elfen said:

Dette er dommerens ansvar i Premier League - ikke VAR. 
 

vi er påskrudde i dag og Mustafi ofrer seg. Det kan vi like

Er jo VAR som grep inn når Auba bomma straffe, og fikk en straffe nr 2 som han setter ??

Link to comment
Share on other sites

Just now, Marius- said:

Hmm sikker? Ang tilløp på returer har jo VAR grepet inn? Dommeren er isåfall blind eller betalt, umulig å ikke se

Det var det kommentatoren og studio sa. Noe mer vet jeg ikke. 
 

saka får kjørt seg i dag. Blitt avkledd et par ganger. 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...