Jump to content

2020.01.21 Chelsea (B)


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 145
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Det er kanskje ikke så rart at Mustafi får kritikk. Det er ikke akkurat første gangen han gjør noe sånn som det her. Man kan diskutere at Luiz kanskje burde latt Abraham gå, men han prøver å rette opp en gigatabbe av Mustafi. Jeg er ferdig med ham. Jeg digger innsatsen hans, men han er så forferdelig dårlig og gjør så fryktelig mye feil.

Link to comment
Share on other sites

Just now, Gunners68 said:

Sånn har det vært lenge elx - og sånn vil det vedvare så lenge vi har disse klovnene bak der. Drar Mustafi , så fortsetter Sokratis og Luiz med tabbene. Kanskje på tide å innse at sjekkheftet må frem og få klassespillere inn. 

Slik vi fremstår nå vil ikke såkalte klassespillere hit heller. Har jeg null tro på. Satse på man kan flakse litt med ukjente talenter. 

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Gunners68 said:

Har vi synket så dypt , Marius ???? Vi er kanskje der nå.

Vi har vært der en stund er jeg redd. Men ja, blir ikke bedre av sesongen nå. Spillere ser at 3 managere iløpet av sesongen heller ikke ser ut til å snu noe som helst. Vi er en stor klubb ennå, men fine fasiliteter og London. Men står Manchester laga der, Liverpool eller Chelsea med sjekkheftet går de nok rett forbi våre tilbud. 

Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, elx said:

Og nå skal Guendouzi på.... Jeg spyr faen meg.

Jeg skjønner virkelig ikke denne negativiteten mot Guendouzi. Gutten er et kjempetalent, og med riktig matching og veiledning kan han bli en 'World beater'. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Simbad said:

Jeg skjønner virkelig ikke denne negativiteten mot Guendouzi. Gutten er et kjempetalent, og med riktig matching og veiledning kan han bli en 'World beater'. 

Er vel helheten, han kan bli SYKT god og det legger jeg ikke skjul på. Han er ikke god nok enda.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...