Polljen Posted December 13, 2019 Report Share Posted December 13, 2019 (edited) Arsenal v Manchester City Søndag 15. desember 2019, kl. 17:30. Emirates StadiumPremier League, 17. serierunde.Kampen sendes live på TV2 Sport Premium / TV2 Sumo Utilgjengelige spillere: Tierney (skulder) er sannsynligvis lenge ute. Bellerin (hamstring) er usikker. Holding (kne) er usikker. Ceballos (hamstring) er forventet i full trening i løpet av den kommende uken. Det er ikke kommet noen skadeoppdatering etter kampen mot Standard Liege. Xhaka var ute av den kampen grunnet hjernerystelse og det er mulig at det vil holde han ute av kampen mot City (min subjektive vurdering). Det er flere spillere som har slitt med småproblemer før og/eller etter siste PL-kamp, bla.a. Kolasinac og Pepe. Vår motstander Manchester City har skuffet denne sesongen og selv om laget ligger som nr 3 på tabellen så er de hele fjorten poeng bak suverene Liverpool. På sine siste fem kamper i PL så har City to seire, en uavgjort og to tap. Arsenal som ligger helt nede på en niende plass i PL har en seier, to uavgjorte og to tap på sine fem siste kamper. Selv om vi tok tre poeng mot West Ham, så var det på ingen måte en overbevisende forestilling av våre spillere, så jeg frykter virkelig denne kampen. Forhåpentligvis så forstår våre spillere alvoret og klarer å prestere over evne i denne kampen, det har tross alt skjedd tidligere mot nettopp City. Jeg vil ikke komme med forslag til lagoppstilling, da det er for mange usikre spillere grunnet skader og andre "småproblemer". (EDIT: Siden jeg drar på juleferie før kampen som spilles etter denne mot City, så kommer jeg i løpet av første halvdel av neste uke til å lage alle kamptrådene t.o.m. kampen mot United nyttårsdag, så sant ingen andre melder seg frivillig til å lage "ferskere" kamptråder i denne perioden 😋) Edited December 13, 2019 by Polljen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted December 13, 2019 Report Share Posted December 13, 2019 Håper på: Leno Niles - Chambers - Sokratis - Kolasinac Xhaka - Torreira Pepe - Özil - Martinelli Aubameyang Forventer nogenlunde dette laget: Leno Chambers - Luiz - Sokratis Niles - Xhaka - Torreira - Kolasinac Guendouzi - Özil Aubameyang Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polljen Posted December 13, 2019 Author Report Share Posted December 13, 2019 3 minutes ago, Stefanb said: Håper på: Leno Niles - Chambers - Sokratis - Kolasinac Xhaka - TorreiraPepe - Özil - Martinelli Aubameyang I første tråden så skrev jeg at Pepe har hatt noen "småproblemer" etter kampen mot Hammers, når jeg nå har vært inne på ryktebørsen og ser hva som skrives der så er nok sjansen for at Pepe er klar til kampen mot City ikke så altfor stor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted December 13, 2019 Report Share Posted December 13, 2019 Tipper vi vinner 2-0. Arteta who? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polljen Posted December 14, 2019 Author Report Share Posted December 14, 2019 (edited) Oppdatering av skadesituasjonen, hentet fra Arsenal.com. Bellerin blir ikke klar til kampen mot City, planen er at han skal starte trening igjen neste uke. Ceballos blir ikke klar til kampen mot City, planen er at han skal starte trening igjen neste uke. Holding blir ikke klar kampen mot City, planen er at han skal starte trening i løpet av et par uker. Xhaka blir ikke klar til kampen mot City. her vil det medisinske apparatet følge "protokollen" som er gjeldende etter en hjernerystelse. Tierney vil bli operert neste uke p.g.a. skulderskaden og det forventes at rehabiliteringen vil ta ca tre måneder. Pepe ER tilgjengelig til kampen mot City. Edited December 14, 2019 by Polljen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted December 14, 2019 Report Share Posted December 14, 2019 1 hour ago, Polljen said: Oppdatering av skadesituasjonen, hentet fra Arsenal.com. Bellerin blir ikke klar til kampen mot City, planen er at han skal starte trening igjen neste uke. Ceballos blir ikke klar til kampen mot City, planen er at han skal starte trening igjen neste uke. Holding blir ikke klar kampen mot City, planen er at han skal starte trening i løpet av et par uker. Xhaka blir ikke klar til kampen mot City. her vil det medisinske apparatet følge "protokollen" som er gjeldende etter en hjernerystelse. Tierney vil bli operert neste uke p.g.a. skulderskaden og det forventes at rehabiliteringen vil ta ca tre måneder. Pepe ER tilgjengelig til kampen mot City. Det var gode nyheter. Med Pepe på banen så slakter vi City. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted December 15, 2019 Report Share Posted December 15, 2019 On 12/13/2019 at 7:17 PM, Stefanb said: Håper på: Leno Niles - Chambers - Sokratis - Kolasinac Xhaka - Torreira Pepe - Özil - Martinelli Aubameyang Minus Xhaka så innfrir Freddy hvert fall. Glemte at sveitseren hadde hjernerystelse.. 😜 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted December 15, 2019 Report Share Posted December 15, 2019 Flott lag. Dette har jeg trua på at vi kan stikke av med Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted December 15, 2019 Report Share Posted December 15, 2019 Just now, Ben Elfen said: Flott lag. Dette har jeg trua på at vi kan stikke av med Jeg tror vi taper, men jeg tror vi taper med stil for en gangs skyld. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted December 15, 2019 Report Share Posted December 15, 2019 0-2 (hederlig resultat) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalfans.no Posted December 15, 2019 Report Share Posted December 15, 2019 Vi får nok et city som viser oss hvor skapet skal stå. 3-4 måls tap er jeg redd!. Vi må unngå personlige feil og ikke få konstante brudd mot oss Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted December 15, 2019 Report Share Posted December 15, 2019 (edited) Seksmålsseier er alt som skal til for å suse forbi Man U på tabellen i dag Edited December 15, 2019 by Ben Elfen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted December 15, 2019 Report Share Posted December 15, 2019 Sånn ja. Det gikk jo fort. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bekkern Posted December 15, 2019 Report Share Posted December 15, 2019 Amatørmessig igjen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted December 15, 2019 Report Share Posted December 15, 2019 Forsvar virker til tider å være et 'nei-ord' i klubben vår.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted December 15, 2019 Report Share Posted December 15, 2019 2 minutes ago, Stefanb said: Sånn ja. Det gikk jo fort. Helt sykt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bekkern Posted December 15, 2019 Report Share Posted December 15, 2019 Latterlig igjen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted December 15, 2019 Report Share Posted December 15, 2019 At noen trodde vi skulle vinne dette lett er for meg en gåte Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted December 15, 2019 Report Share Posted December 15, 2019 Det er så ræva. Bare ber om å få tonnevis med mål mot oss. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted December 15, 2019 Report Share Posted December 15, 2019 Nesten identisk angrep. Ingen lærer.. Ballwatching. Kola blir dratt mot ball. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted December 15, 2019 Report Share Posted December 15, 2019 Har vel vært et gjentagende problem i lang lang tid . Totalt udugelige de som er bak der. Hva faen gjør de på treningsfeltet med disse problemene ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted December 15, 2019 Report Share Posted December 15, 2019 Sikker på at Pep vet at dette er en av de enkleste bortekampene ila sesongen. Håret er en stygg filmer, ikke første gang heller Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted December 15, 2019 Report Share Posted December 15, 2019 Da må vel Kola ut. Skadehelvetet er i gang som vanlig. Snart ikke forsvars spillere igjen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted December 15, 2019 Report Share Posted December 15, 2019 Guendouzi henger ikke med i det hele tatt på det defensive. De Bruyne bare går og går. Fantastisk god avslutning, men ræva av Guendouzi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted December 15, 2019 Report Share Posted December 15, 2019 Blir slakt, siste Ljungberg kampen håper jeg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts