Jump to content

2019.10.27 Crystal Palace (H)


Polljen

Recommended Posts

Arsenal    crest   Arsenal   v   Crystal Palace Crystal Palace    crest
Søndag 27. oktober 2019, kl. 17:30. Emirates Stadium
Premier League, 10. serierunde.
Kampen sendes IKKE live på TV2 Sport Premium / TV2 Sumo (der vises oppgjøret Liverpool - Tottenham på det tidspunktet)
Kampen sendes i opptak på TV2 Sport Premium 2 kl 21:20 (etter at Norwich - ManU er sendt i opptak).

 

Utilgjengelige spillere: Nelson.

Vår motstander Crystal Palace ligger på sjetteplass på PL tabellen, en plass og ett poeng bak Arsenal. Palace har to seiere, to uavgjorte og ett tap på sine siste fem kamper i PL, den samme statistikken har Arsenal. Crystal Palace blir en særdeles vanskelig motstander på Emirates.

Det å ta ut et lag her er ikke lett. Jeg hadde et håp om at kampen i EL skulle vise at vi kan gjøre store endringer bakover, men det var ingen som direkte overbeviste meg om det i denne kampen. Bellerin trenger tydeligvis litt mer tid, så Chambers får nok en kamp på backen. Holding og Tierney gav meg ikke klare svar. De var ikke dårlige, men jeg hadde håpet på mer.
Det blir et lagforslag med noen "halvgarderinger":

Leno
Chambers - Sokratis - Luiz/Holding - Kolasinac/Tierney
Guendouizi - Torreira
Ceballos
Pepe - Lacazette - Aubameyang

Jeg er ganske sikker på at Emery velger Xhaka i stedet for Torreira og kanskje starter Laca på benken.

Edited by Polljen
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 136
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg er i utgangspunktet enig med deg @Ray1955, men ut fra det han viste i EL.kampen på torsdag så er jeg ikke overbevist om at han er helt fit for fight for en tøff kamp ennå. Det er bare et tidspunkt før han blir det, men kanskje trenger han litt mer kamptrening mot "enklere" lag, som f.eks. i Carabao Cup mot Pool kommende onsdag.

Det var ikke et enkelt valg for meg å foretrekke Chambers frem for Bellerin i mitt forslag. Faktisk så finner jeg det særdeles vanskelig å komme med et godt forslag på hva som pr dato egentlig er vår beste backfirer, det er ingen av alternativene som egentlig har utmerket seg på en slik måte at de er absolutt klare førstevalg.

Link to comment
Share on other sites

Laget jeg ønsker å se med Torreira som anker og Guendouzi som kaptein.

Leno
Chambers - Sokratis - Luiz - Tierney
Torreira - Guendouzi (C)
Pepe - Özil - Saka
Aubameyang

Benk: Martinez, Bellerin, Holding, , Willock, Ceballos, Martinelli, Lacazette

 

Laget jeg tipper vi får se, og hvis Torreira spiller så skal jo selvfølgelig Emery spille han som 10-er. Geni han derre spanjolen vår.

Leno
Chambers - Sokratis - Luiz - Kolasinac
Xhaka (C) - Guendouzi
Pepe - Ceballos/Torreira - Saka
Aubameyang

Link to comment
Share on other sites

On 10/25/2019 at 10:00 PM, Stefanb said:

Laget jeg tipper vi får se, og hvis Torreira spiller så skal jo selvfølgelig Emery spille han som 10-er. Geni han derre spanjolen vår.

Leno
Chambers - Sokratis - Luiz - Kolasinac
Xhaka (C) - Guendouzi
Pepe - Ceballos/Torreira - Saka
Aubameyang

Bomma med Saka. Håpet at Emery skulle ha vett nok til å beholde han i startellevern etter at Lacazette var begredelig i forrige kamp og Saka var en av få lyspunkt mot Sheffield United (før idioten tok av Pepe og flyttet Saka inn sentralt som omtrent en defensiv midtbane) sammen med Pepe.

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, Stefanb said:

Skulle gjerne vært full. Tror ikke dagens kamp kommer til å være så moro..

Vel, en god start i alle fall. Ser ikke kampen men midtstopperne leverer i dag. 
fortsatt lenge igjen. Rekker å tape hvis vi prøver på det

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, Verminator5 said:

Hvor ser du kampen? 

Er så jævlig lei at FA/Sky m.fl. skal gjøre det umulig å se kamp.

https://livesport.ws/en/87703-arsenal-crystal_palace.html

https://footybite.com/football/arsenal-vs-crystal-palace-live-stream-2/

Finner alltid streams der til så og si hver eneste kamp. ;)

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...