Stefanb Posted October 27, 2019 Report Share Posted October 27, 2019 Der fikk Palace straffe. Mot oss så funker VAR. For alle andre ikke. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted October 27, 2019 Report Share Posted October 27, 2019 1 minute ago, Marius- said: Straffe til CP. Fortjent å Se på laget når pasningen til Zaha slås. Enorme avstander og ingen press på ballfører. Bare å lempe i bakrom. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted October 27, 2019 Report Share Posted October 27, 2019 Seff får vi straffe mot oss, vi klarer vel å kaste bort denne her og... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted October 27, 2019 Report Share Posted October 27, 2019 Lite Ceballos klarer å gjøre på midten... ett god løp der nå, men hadde nesten glemt han spilte Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted October 27, 2019 Report Share Posted October 27, 2019 Just now, Marius- said: Lite Ceballos klarer å gjøre på midten... ett god løp der nå, men hadde nesten glemt han spilte Han spiller vel venstrekant. Emery gjør som Wenger og spiller sentrale spillere ute på kanten. Elsker det altså! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted October 27, 2019 Report Share Posted October 27, 2019 1 minute ago, Stefanb said: Han spiller vel venstrekant. Emery gjør som Wenger og spiller sentrale spillere ute på kanten. Elsker det altså! Pepe spiller da venstre vel? De sa 4-4-2 her ista, Pepe lavere enn Auba-lacca err, Pepe høyre ja... hehe tenkte feil Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted October 27, 2019 Report Share Posted October 27, 2019 Håper Bellerin kommer innpå for Chambers tidlig i andre. Palace etterlater sinnsyke rom på venstresiden sin som Chambers ikke klarer å utnytte.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalfans.no Posted October 27, 2019 Report Share Posted October 27, 2019 Palace har mer possesion en oss på Emirates. Vi klarer ikke å skape noenting i etablert heller. Emery knows Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted October 27, 2019 Report Share Posted October 27, 2019 Dæven og treg xhaka er. Forstår virkelig ikke at han er så høyt verdsatt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ulfagrafr Posted October 27, 2019 Report Share Posted October 27, 2019 44 minutes ago, Verminator5 said: Hvor ser du kampen? Er så jævlig lei at FA/Sky m.fl. skal gjøre det umulig å se kamp. Men prisen går uproposjonalt opp Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted October 27, 2019 Report Share Posted October 27, 2019 Fy fan for en gjeng. Selv 2-0 hjemme er skummelt. Møkk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted October 27, 2019 Report Share Posted October 27, 2019 Ifølge Emery har han gjort dette laget mer "competative". I hvilken verden lever denne idioten? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted October 27, 2019 Report Share Posted October 27, 2019 Er det føkkings 2-2???? Faen meg glad jeg ikke ser kampen Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted October 27, 2019 Report Share Posted October 27, 2019 faen meg en gjeng med apekatter utpå der, ingen jævla kontroll! Herregud! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalfans.no Posted October 27, 2019 Report Share Posted October 27, 2019 Er helt fortjent at palace har snudd det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bekkern Posted October 27, 2019 Report Share Posted October 27, 2019 Defensiv organisering trener vi mye på.... latterlig... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted October 27, 2019 Report Share Posted October 27, 2019 Just now, Ben Elfen said: Er det føkkings 2-2???? Faen meg glad jeg ikke ser kampen Emery gjør det Emery er god på. Være ræva. Ønsker Bellerin og Saka på, Chambers og Xhaka ut. Gjerne fjern Emery vekk fra benken også. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunner79 Posted October 27, 2019 Report Share Posted October 27, 2019 At vi har mindre ballbesittelse enn CP når vi spiller hjemme er et tegn på at noe er galt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted October 27, 2019 Report Share Posted October 27, 2019 Dette må være det verste Arsenal noen gang har vært på.... Lede 2-0 hjemme mot CP og rote det bort. Cp med mer ballbesittelse og mer sjanser. Jeg begynner å bli sæ JÆVLA mettet på dette laget at det er helt ufattelig. Gir snart faen meg opp Link to comment Share on other sites More sharing options...
bergkampje Posted October 27, 2019 Report Share Posted October 27, 2019 Shit! Følger kampen på VGLive da jeg er er på jobb. Er det mulig å miste en 2-0 ledelse! Blir vel en reprise av forrige kamp mot Palace da CL røyk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted October 27, 2019 Report Share Posted October 27, 2019 Xhaka ut ja. Iallefall noe med mening... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted October 27, 2019 Report Share Posted October 27, 2019 Just now, Marius- said: Xhaka ut ja. Iallefall noe med mening... Mangler bare Bellerin for Chambers og Martinelli for Lacazette nå. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted October 27, 2019 Report Share Posted October 27, 2019 1 minute ago, Stefanb said: Mangler bare Bellerin for Chambers og Martinelli for Lacazette nå. Han viktigste av alle mangler enda... Emery til helvette ned til Spania igjen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted October 27, 2019 Report Share Posted October 27, 2019 Haha xhaka kjefter på fansen som buer han ut Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted October 27, 2019 Report Share Posted October 27, 2019 Xhaka sier klart og tydelig "fuck off" til fansen... Nydelig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.