Polljen Posted April 24, 2019 Report Share Posted April 24, 2019 Leicester City v Arsenal Søndag. 28 april 2019, kl 13:00, King Power StadiumPremier League, 36. serierunde Kampen vises live på TV2 Sport Premium Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted April 28, 2019 Report Share Posted April 28, 2019 Da har vi i dag nok en mulighet å komme inn på topp 4. Vi sliter om dagen og jeg har lenge vært veldig skeptisk til bortekampene våre. Vi fikk en heldig seier mot Watford - fikk på trynet hjemme mot Palace og mot Wolves. Mental styrke er totalt fraværende til tider så de må hente frem det de har vist i en del av kampene mot topp lagene denne sesongen. Gjør de ikke det så taper vi mest sannsynlig idag igjen. I dag må Emery treffe med lag uttaket og taktikk. Kan ikke fatte hvorfor vi svikter sånn som vi gjør i siste fase av sesongen. De har hatt en gyllen mulighet til å få en bra sesong , men det svikter så totalt når det gjelder som mest. Slett innsats i dag igjen så må det virkelig taes tak i hvem som skal få være med videre. Nå må det settes krav til prestasjoner . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted April 28, 2019 Report Share Posted April 28, 2019 Hjelper lite hvor godt eller dårlig lag emry tar ut her, hvis ikke spillerne faktisk viser noe mer. Det burde være en cupfinale med all-inn og intensitet. Jeg skal ikke se kampen idag, men mistenker vi dessverre ser ett Arsenal borte ala de siste kampene uavhengig av utvalgte/taktikk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ray1955 Posted April 28, 2019 Report Share Posted April 28, 2019 Har nesten gitt opp - gruer meg mer enn jeg gleder med til dagens kamp - man burde ikke utsette seg selv for dette. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted April 28, 2019 Report Share Posted April 28, 2019 I dag gruer jeg meg til kamp også. Det skjer ikke så ofte Link to comment Share on other sites More sharing options...
gunnersfan Posted April 28, 2019 Report Share Posted April 28, 2019 Eg tør ikkje tenke på kvar me kunne vore på tabellen dersom me hadde fått full pott i rotekampar. No ser det vanskelig ut, men berre det å komme foran Tottenham hadde gjort alt så mykje betre. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted April 28, 2019 Report Share Posted April 28, 2019 I dag blir det Leno , AMN , Mustafiss , Sokratis , Kola , Xhaka , Mikki , torreira , Iwobi , Laca og Auba. Kos på benk sammen med Mavropanos , Elneny , Håret , Nketiah og Willoch. Omtrent det beste vi kan stille på bortebane. Benken er så som så. Ingen peiling på hvor Øzil er ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted April 28, 2019 Report Share Posted April 28, 2019 For de som elsker statistikker så har Arsenal aldri tapt en kamp i PL som begynner kl 1200 (engelsk tid ) 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polljen Posted April 28, 2019 Author Report Share Posted April 28, 2019 Özil ute med skade (fot), Monreal ute med skade (legg). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted April 28, 2019 Report Share Posted April 28, 2019 Og når ble de skadet ??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted April 28, 2019 Report Share Posted April 28, 2019 1 minute ago, Gunners68 said: Og når ble de skadet ??? Sikkert under fortnite gaming Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted April 28, 2019 Report Share Posted April 28, 2019 Det der har slått meg noen ganger Marius . Walcott var vel en av få som kunne bli skadet under en runde med yatzy 🙂 Det gjelder vel flere en han. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted April 28, 2019 Report Share Posted April 28, 2019 Ser nå at Øzil ikke er nevnt på Arsenals hjemmeside fredag under de med skader . Med andre ord noe som har skjedd siste døgnet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted April 28, 2019 Report Share Posted April 28, 2019 Nå får vi se da, om vi har god nok mentalitet til å snu den negative trenden den siste tiden. Klarer vi å legge EL-tankene litt på is og konsentrere oss om å gjøre jobben i ligaen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalfans.no Posted April 28, 2019 Report Share Posted April 28, 2019 Slapp av. Dette taper vi. Leicester blir å løpe over oss Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted April 28, 2019 Report Share Posted April 28, 2019 Vel, her er jeg. Skulle egentlig gi faen resten av sesongen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners77 Posted April 28, 2019 Report Share Posted April 28, 2019 Idag kommer jeg til å se kampen uten noen forhåpninger. Gidder ikke å bli engasjert lenger om vi taper igjen. Har vert fullt fortjent å tape i de siste kampene. Sa tidligere at jeg ikke bryr meg om laguttak men må kommentere at jeg ikke er enig med laguttaket i dag. Kos på benken, holder ikke. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted April 28, 2019 Report Share Posted April 28, 2019 Latterlig at Niles får gult kort, Auba og Torreira får ingenting. Har ikke dommer med oss i dag heller altså Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted April 28, 2019 Report Share Posted April 28, 2019 Mustafi lærer faen ikke å markere spillere. Slipper opp gang på gang. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted April 28, 2019 Report Share Posted April 28, 2019 Mustafi er utrolig flink til å sovne i viktige øyeblikk. Kanskje han egentlig lider av narkolepsi? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalfans.no Posted April 28, 2019 Report Share Posted April 28, 2019 Fan er så pisslei av mikketarian. Hever høy lønn uten å bidra en dritt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted April 28, 2019 Report Share Posted April 28, 2019 Maddison og Vardy lager gigaproblemer for forsvaret vårt nå... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted April 28, 2019 Report Share Posted April 28, 2019 Herlig redning av Leno. Vi slipper Leicester altfor lett til. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted April 28, 2019 Report Share Posted April 28, 2019 Der gjorde vel Leno opp for den ene tabben mot Wolves. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted April 28, 2019 Report Share Posted April 28, 2019 Leno er bare fantastisk. Resten er bare ræva. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.