Jump to content

2018.10.04 Qarabag FK (B) Europa League


Polljen

Recommended Posts

1 hour ago, Marius- said:

Ja, tror ikke mange klarer det etter han...

Når jeg ser Welbeck spille så tenker jeg at hvis det var en 17-18 åring som var helt i starten av karrieren så ville det vært forståelig med slike prestasjoner/ustabilitet, men når fyren er 28 år gammel og har 300 kamper på øverste nivå så skjønner jeg ikke greia lenger.

Ufattelig hvordan han i noen øyeblikk kan være fantastisk, for så å være så ufattelig ræva igjen noen sekunder senere. 

Link to comment
Share on other sites

jo da, prestasjonene svinger for mye hos de fleste. Men hos Welbeck synes det i større grad å handle om rene grunnferdigheter, det virker nesten tilfeldig om han treffer kula riktig eller ikke. Og da går det som oftest galt, med noen (tilfeldige og hederlige) unntak i ny og ne...

Link to comment
Share on other sites

Jeg fikk dessverre ikke sett kampen, men er selvfølglelig strålende fornøyd med borteseier, rent bur og nye målscorere denne sesongen. Seiersrekken fortsetter og det later til at stemningen i troppen er på topp. Jeg tror aldri jeg har sett noen juble så mye for en medspillers mål som det Iwobi gjorde når ESR scoret i går. Vakre scener. 

Link to comment
Share on other sites

23 minutes ago, Verminator5 said:

Jeg fikk dessverre ikke sett kampen........... . Jeg tror aldri jeg har sett noen juble så mye for en medspillers mål som det Iwobi gjorde når ESR scoret i går. Vakre scener. 

Jeg fikk heller ikke se kampen, men det som gleder meg mest er at unggutta Emile og Matteo fikk mulighet til å få kjenne på følelsene ved selv å lage mål i en viktig kamp. 

Link to comment
Share on other sites

Fikk heller ikke sett kampen, men vi kan godt selge Wellbeck. Han har sjelden imponert meg. Få inn en ny ving, offensiv midtbanespiller i jan.

Vi har noe på gang med ny manager og det ser ut som han vet hva han holder på med  og det var fan på tide.

Får vel begynne å reise over igjen, har savnet det.

Link to comment
Share on other sites

26 minutes ago, Gunners77 said:

Fikk heller ikke sett kampen, men vi kan godt selge Wellbeck. Han har sjelden imponert meg. Få inn en ny ving, offensiv midtbanespiller i jan.

Vi har noe på gang med ny manager og det ser ut som han vet hva han holder på med  og det var fan på tide.

Får vel begynne å reise over igjen, har savnet det.

Amen. 

 

Be

Link to comment
Share on other sites

Guest Gunners68

Vi klarer oss godt , meget godt , uten Ramsey og Welbeck. Få inn spillere som kan tilføre oss noe. Begge har glimt her og der , men det holder ikke. Behold de som presterer og så får vi kvitte oss med alt annet. Vi har hatt nok av daukjøtt i vårt lag. Det finnes faktisk spillere som er bedre enn de to der og man trenger ikke å bla opp alt for mye for å kjøpe erstatninger for de. 

Link to comment
Share on other sites

Hvis vi ser på hva Ramsey og Welbeck tilfører årets Arsenal lag, trenger vi egentlig å erstatte de hvis/når de forsvinner? Vi har langt på vei fullgode unge erstattere i Smith Rowe, Nketiah, Nelson (nå på utlån) og AMN. 

At laget kanskje trenger forsterkes med en "erfaren" på kant (for å øke kvaliteten) er selvsagt mulig, men sett fra mitt ståsted så blir ikke laget svekket selv om det ikke kjøpes nytt hvis/når Ramsey og/eller Welbeck blir solgt i januarvinduet. 

Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, Polljen said:

Hvis vi ser på hva Ramsey og Welbeck tilfører årets Arsenal lag, trenger vi egentlig å erstatte de hvis/når de forsvinner? Vi har langt på vei fullgode unge erstattere i Smith Rowe, Nketiah, Nelson (nå på utlån) og AMN. 

At laget kanskje trenger forsterkes med en "erfaren" på kant (for å øke kvaliteten) er selvsagt mulig, men sett fra mitt ståsted så blir ikke laget svekket selv om det ikke kjøpes nytt hvis/når Ramsey og/eller Welbeck blir solgt i januarvinduet. 

Jeg sier amen, og på vegne av @Stefanb sier jeg god jul til dette. 

 

BE

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, Polljen said:

Hvis vi ser på hva Ramsey og Welbeck tilfører årets Arsenal lag, trenger vi egentlig å erstatte de hvis/når de forsvinner? Vi har langt på vei fullgode unge erstattere i Smith Rowe, Nketiah, Nelson (nå på utlån) og AMN. 

At laget kanskje trenger forsterkes med en "erfaren" på kant (for å øke kvaliteten) er selvsagt mulig, men sett fra mitt ståsted så blir ikke laget svekket selv om det ikke kjøpes nytt hvis/når Ramsey og/eller Welbeck blir solgt i januarvinduet. 

Welbeck har vært overraskende god i år og er en nyttig spiller å ha i stallen. Husker jeg ikke feil, så har han flere scoringer enn Lacazette denne sesongen.

Link to comment
Share on other sites

Ramsey tror jeg må/bør erstattes. Det er fint å flott å ha unggutter på vei opp og alt det der, men de er ikke gode nok ennå syntes jeg. Nå er ikke Ramsey særlig god heller for tiden, men han kan glimte til. 

 

Welbeck ser jeg ikke noe brennende behov for å erstatte. 

Link to comment
Share on other sites

23 minutes ago, Guest Gunners68 said:

Welbeck er definitivt ikke mannen som kommer til å løfte oss til nye høyder. 

Helt enig,  men han er god å ha i stallen. Alle topplagene må å adekvate reserver. Tottenham har Lorente,  Liverpool har Solanke, United har noe søppel osv. Welbeck holder et godt nivå til å være reserve. Og, han kan bekle flere posisjoner.

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Tapapa said:

Welbeck har vært overraskende god i år og er en nyttig spiller å ha i stallen. Husker jeg ikke feil, så har han flere scoringer enn Lacazette denne sesongen.

Jeg sier ikke at Welbeck skal bort, men med utgangspunkt i den stallen vi har (inkludert unggutta) så er det ikke behov for å foreta innkjøp av ny spiller for å erstatte han hvis han blir solgt i det kommende januarvinduet. Det samme mener jeg om Ramsey. 

 

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Marius- said:

Ramsey tror jeg må/bør erstattes. Det er fint å flott å ha unggutter på vei opp og alt det der, men de er ikke gode nok ennå syntes jeg.

Det er godt mulig at laget trenger en ny spiller for å heve nivået offensivt på midtbanen (kant), men det eventuelle behovet er der i såfall uavhengig av om Ramsey blir eller drar. Nå må vel sannsynligvis Ramsey (og Welbeck) ut for å finansiere en eventuell ny spiller. Men for å holdet laget på et "status quo nivå" så trengs det ikke en ny spiller inn slik jeg ser det selv om Ramsey blir solgt. 

Link to comment
Share on other sites

Guest Gunners68

Helt enig Polljen. Laget vil ikke savne Ramsey i det hele tatt. Han har hodet sitt helt andre steder enn i Arsenal for tiden. Får han slippe til i dag Polljen så tar han vel rotta på oss med et hat trick :-)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...