Jump to content

2018.07.14 - 2018.08.04 Pre-season


Polljen

Recommended Posts

Just now, Stefanb said:

Både ben elfen og brodern hans burde ikke få lov til å komme med spådommer til kampresultat. Går alltid dritt når de spår noe. :P 

Helt enig ;) særlig når de har så god tro før storkamper. De må gjerne tippe i vei på treningskamper 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 204
  • Created
  • Last Reply

Det vi har sett i dag blir nok noe av det vi får se når alvoret starter om halvannen uke. 

Selv om laget er forsterket, selv om vi har fått nye "vibber" i den sportslige ledelsen, så har vi ennå ikke det laget som vil være en selvsagt medaljekandidat i PL.

Det tar tid å snu dette laget, og det er ikke alle forsterkningene som er SÅ store, men forhåpentligvis så vil dette laget utvikle seg i løpet av sesongen og gi oss en del positivt etter hvert som sesongen går.

Når det gjelder kampen mot Lazio på lørdag så forventer jeg at vi får se de fleste VM-spillerene på banen (med unntak av Welbeck) og det kan bli spennende. Det blir nok mange bytter i den kampen, men vi bør se konturene av del laget som skal starte mot City. Ikke minst skal det blir godt å få se vår nye DM, samt våre alternative backer.

Jeg kunne tenkt meg å starte med en lag ala dette (og så bytte mye utover i kampen):

Leno

Lichtsteiner - Mustafi - Sokratis - Monreal

Xhaka - Torreira - Ramsey

Özil - Auba - Mhiki/Laca

Link to comment
Share on other sites

Vår beste spiller denne preseason totalt sett er en 19-åring ved navn Matteo Guendouzi. Vært veldig god. Ramsey har vært horribel og Elneny har vært grei (som han alltid er). Skuffet over at vi ikke har fått sett Maitland-Niles mer, men sånn er det.

Link to comment
Share on other sites

Just now, ben elfen said:

Ja. Vår skyld at det har gått ræva siste årene ???

 

BE

Selvsagt! ;)

 

forøvrig rapporteres det nå at Ramsey har signert kontrakt. Selvsagt da skadd! Håper han ikke fikk i nærheten av 200.000£ i uka

Link to comment
Share on other sites

24 minutes ago, Marius- said:

Ramsey er skadd nå polljen. Snakkes om hamstring og 6-7 uker

OK. Jeg fikk inntrykk av at det bare var en liten sak der han stod over kampen for "sikkerhets skyld".

Jeg må vel si at jeg tar den diagnosen med en klype salt, selv om den selvsagt kan være korrekt. "Skaden" oppstod i oppvarmingen, Ramsey har sittet på benken og sett kampen og likevel så har noen allerede stilt diagnose og estimert hvor lenge han vil bli ute. Uavhengig av hva fasiten blir rundt denne skaden, så fremstår diagnosen både når det gjelder skadeomfang og fraværperioden som ren spekulasjon uten ett snev av fakta. Jeg tviler på at noen i Arsenalorganisasjonen har vurdert skaden og gitt en prognose i løpet av de to-tre timene siden det skjedde.

 

Edit 

Minor calf problem sier Arsenal på Twitter. Det er vel feil del av beinet hvis man leter etter hamstringen 

Link to comment
Share on other sites

41 minutes ago, ben elfen said:

Kolasinac ute i 8-10 uker med kneskade. 

 

BE

Kola har ikke vært overbevisende i pre-season. Før skaden var det meldt at Montreal skal starte mot Lazio. Sesongen sparkes i gang med en VB i feriemodus og AMN som backup. Semi-optimalt. 

Link to comment
Share on other sites

15 minutes ago, Verminator5 said:

Kola har ikke vært overbevisende i pre-season. Før skaden var det meldt at Montreal skal starte mot Lazio. Sesongen sparkes i gang med en VB i feriemodus og AMN som backup. Semi-optimalt. 

Synes Kola har hatt en fin oppadgående kurve i preseason. 

 

BE

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Verminator5 said:

Kola har ikke vært overbevisende i pre-season. Før skaden var det meldt at Montreal skal starte mot Lazio. Sesongen sparkes i gang med en VB i feriemodus og AMN som backup. Semi-optimalt. 

Vet ikke hvordan den kanadiske staten Montreal vil gjøre det som venstreback, men Monreal er brukbar han som regel.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...