Jump to content

2018.07.14 - 2018.08.04 Pre-season


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 204
  • Created
  • Last Reply
1 minute ago, Marius- said:

Pre season begynner når vi møte bedre lag. Fortsetter målene der også kan vi begynne å føle på noe. Jeg er mest spent på det defensive arbeidet når vi blir presset og strukturen. 

Regner med at vi tar med bøtta hjem i år ??

 

BE

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Marius- said:

Jaja. Skaffa oss en karius tro? Får håpe tabbekvota er brukt opp!

 

3 hours ago, ben elfen said:

Jeg skrev for en tid tilbake siden at jeg håper ikke han blir en ny Karius/kaktus og ble slakta på forumet. Jeg tror ikke det. Jeg tror vi har fått en meget god keeper som vi kan ha i mange år fremover. 

 

BE

Har noen av dere sett tabben? 

Om det var slik at han bommet i feltet så er det ikke noe å skrive hjem om. Nytt forsvar, ny keeper og ny liga. Shit happens. Heller i preseason enn i ligaen.

Link to comment
Share on other sites

22 minutes ago, Stefanb said:

 

Har noen av dere sett tabben? 

Om det var slik at han bommet i feltet så er det ikke noe å skrive hjem om. Nytt forsvar, ny keeper og ny liga. Shit happens. Heller i preseason enn i ligaen.

Enig i det. Jeg har alltid vært tilhenger av en keeper som er offensiv i feltet, som Lehmann, og ikke en passiv kødd, slik som Cech. 

Offensive keepere gjør jo slike tabber i blant. 

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Stemmer det, er jo bare å se til Manuel Neuer som er veldig offensiv i både felt og.... Vel, ellers også.p

 

Tabber seg ikke ut så ofte, men når han gjør det så er det stjernesmeller høye dimensjoner;p

Link to comment
Share on other sites

Arsenal spiller denne uken mot Atletico Madrid og Paris Saint-Germain i Singapore (International Champions Cup)

Her i Norge så blir alle Arsenals  internasjonale treningskamper vist Direkte på Viasport 1 og Viaplay (og også i opptak senere på Viasport 1 og 2)

26. Juli kl 13:30 (norsk tid) Atletico Madrid v Arsenal
30. Juli kl 13:30 (norsk tid) Arsenal v PSG
1. August kl 21:00 (norsk tid) Arsenal v Chelsea
4. August kl 20:00 (norsk tid) Arsenal v Lazio 
(Viasat opererer dog i skrivende stund fremdeles med Sevilla som Arsenals motstander i denne kampen)

For de som måtte ha tilgang til Viasat sin platform så ser det ut for meg som at de meste av kamper som kommer under "International Champions Cup" vises på Viaplay og Viasat sine sportskanaler.

Følgende spillere er med til kampene som spilles i Singapore:

Målvaktert: Cech, Leno og Martinez

Forsvar: Bellerin, Kolasinac, Chambers, Holding, Mustafi, Sokratis, Mavropanos og Osei-Tutu.

Midtbane/Angrep: Elneny, Maitland-Niles, Guendouzi, Nelson, Smith Rowe, Willock, Ramsey, Mkhitaryan, Özil, Iwobi, Nketiah, Perez, Lacazette og Aubameyang.

Til kampene som spilles i Dublin og Stockholm så forventer jeg at de fleste VM-ferierende spillerne er tilbake i troppen og at noen av de unge lovende da kanskje ikke blir å se i de to kampene.

PS!! En liten notis til Ben Elfen, dette blir den eneste "kamptråden" jeg lager til de fire nevnte kampene ?. Neste "fullverdige" kamptråd blir til serieåpningen mot City ?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...