Jump to content

2018.05.03 Atletico Madrid (B) Europa League


Polljen

Recommended Posts

Mustafi har da gjort en god jobb i dag, men generelt sett er jeg ikke veldig glad i han oh måten han spiller på.

 

Synd Mkhitaryan!

 

De 3 kritiske involveringene til Chambers har kommet som resultat av at Mustafi har kastet seg ned i en takling og forsvunnet ut i kakebua.

 

Mustafi er virkelig en dum forsvarsspiller. Det er hans hovedproblem.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 155
  • Created
  • Last Reply

 

De 3 kritiske involveringene til Chambers har kommet som resultat av at Mustafi har kastet seg ned i en takling og forsvunnet ut i kakebua.

 

Mustafi er virkelig en dum forsvarsspiller. Det er hans hovedproblem.

Det er fælt å si det, men jeg tror at Mustafi er dum utenfor banen også.

Link to comment
Share on other sites

Patetisk er hva vi har vært siste 2 år nå. Ingen bombe det. Klarte ikke engang å ta muligheten når vi fikk det servert på gullfat i første oppgjør. Wenger skal vekk nå, det er faen meg på tide.

 

Spent på om man i det hele tatt kjører sluttspurt

Link to comment
Share on other sites

Ramsey er som en villmann utpå der. Null disiplin.

 

For meg så er det så utrolig klart at Wenger bare ber spillerne om å "spille". Ingen forberedelser, ingen taktikk eller gameplan.

 

Som alltid under Wenger de siste 12 årene så blir det med "nesten". Ikke har han baller nok til å gå for det heller.

Link to comment
Share on other sites

Uenig med dere om Ramsey. Han er den som prøver å ta tak i kampen i motsetning til resten. Ja, han får ikke altfor mye til men han får fryktelig lite hjelp.

 

Jeg er enig i at han prøver å ta ansvar, men det blir liksom bare "meg" på han. Hadde han vært der sammen med Xhaka og styrt midtbanen så kanskje vi kunne skapt noen flere sjanser på slutten her, men i stedet så skal det være "HAN" i fokus. Han skal være den som gjør det.

Link to comment
Share on other sites

Fascinerende å se hvordan Griezmann stadig knytter nevene og skriker for å få med seg publikum. For et engasjement. Mer innsats i den lille kroppen enn hele vårt lag til sammen. Kjemper Xhaka og Bellerin ut av en vanskelig situasjon ved cornerflagget. Vi evner ikle og vil ikke bedre.

Link to comment
Share on other sites

 

Jeg er enig i at han prøver å ta ansvar, men det blir liksom bare "meg" på han. Hadde han vært der sammen med Xhaka og styrt midtbanen så kanskje vi kunne skapt noen flere sjanser på slutten her, men i stedet så skal det være "HAN" i fokus. Han skal være den som gjør det.

Han prøver å få med laget frem, men de blir stående å se på. Da fremstår det selvfølgelig slik. Vi står ikke opp rett og slett. Taper dueller, vinner ikke andreballer osv.

 

Vi trenger mål, da kan vi ikke stå på midten og trille.

Link to comment
Share on other sites

Som sagt, ble ikke en sluttspurt her engang. Flaut! Vi er blitt en parantes i europeisk fotball. Egentlig har vi aldri vært store der heller dessverre, men Wenger har vært master of error på Europa.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...