Jump to content

2018.05.03 Atletico Madrid (B) Europa League


Polljen

Recommended Posts

 

Ingen.

 

Hva er oddsen for at Wilshere får rødt i dag?

 

Ingen endringer fra Wenger i pausen. "Sjokk".

 

Dette er jo erketypisk Arsenal og Wenger. Wenger avslutter neppe sin Arsenalkarriere med CL.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 155
  • Created
  • Last Reply

 

Ingen endringer fra Wenger i pausen. "Sjokk".

 

Dette er jo erketypisk Arsenal og Wenger. Wenger avslutter neppe sin Arsenalkarriere med CL.

Det siste har du rett i Stefan,for Wenger er ikke manager for oss neste sesong.

Link to comment
Share on other sites

Det siste har du rett i Stefan,for Wenger er ikke manager for oss neste sesong.

 

Stille dverg.

 

Du vet hva jeg mener. At han avslutter med å sikre oss CL spill for neste sesong til den nye manageren. ;)

Link to comment
Share on other sites

Ramsey prøver iallefall. Det skal han ha.

 

Han, Xhaka og Chambers er for meg de få som får godkjent. Lacazette åpnet ganske friskt, men falt av etter 15-20 minutter.

 

Chambers reddet oss for øvrig igjen nettopp etter at Costa kom seg gjennom!

Link to comment
Share on other sites

Fan så kompakte og disiplinerte AM er i forsvar. Kun noen eksepsjonelle tekniske detaljer fra Welbeck kan åpne det forsvaret. Da tenker på ting som at han prøver å skyte, bommer helt og ballen på et merkelig vis havner hos en Gooner som scorer...

Link to comment
Share on other sites

Wenger tror fortsatt at han har rett. Bekrefter for meg at styret 'sparker' ham og han egentlig ikke går frivillig

 

Det er ganske klart fra kommentarene til Wenger at han fikk sparken. Tenker meg at tapet av CL spill og mindre folk på venteliste for sesongkort var avgjørende for Kroenke-gutta.

 

vente til 65

 

Sant. Kan ikke gjøre noe før det. Bare å håpe at AM ikke scorer før det. For da vet Wenger hvert fall ikke hva faen han skal gjøre.

 

IGJEN SÅ SLÅR OSPINA BALLEN RETT TIL EN AM SPILLER OG SETTER OSS UNDER PRESS. Fy faen som jeg gleder meg til han forsvinner!

Link to comment
Share on other sites

Syntes ikke jeg har sett welbeck siden åpningsminuttene

 

Både han og Welbeck har vært ganske så ræva.

 

Bellerin og Monreal det samme, men føler at det er bedre å bytte ut Wilshere og Welbeck for å få bedre balanse og trykk i angrepet. Argumentene er at den ene er sannsynlig at får sitt andre gule og gjør at vi blir undertallig. Den andre er så usynlig at det er som å spille med 10.

 

PS: 65 minutter har kommet og gått. Wenger gjør ikke en dritt.

Link to comment
Share on other sites

Hvis det var akillesen til kos så er den vel den han har hatt kronisk kjenning på nå i 3 år

 

Bekreftet i pausen at det var achillesen som røk. Minimum 6. måneder.

 

Tenker meg at han er ferdig på toppnivå nå.

Link to comment
Share on other sites

Chambers er god. Jeg har prøvd å fortelle dere det en god stund.

 

Dere? Jeg har sagt det hele veien. Har hatt en del diskusjoner om det med broren din. ;)

 

Mavropanos og Chambers burde starte samtlige kamper resten av sesongen. Mustafi er en jævla vits.

Link to comment
Share on other sites

 

Dere? Jeg har sagt det hele veien. Har hatt en del diskusjoner om det med broren din. ;)

 

Mavropanos og Chambers burde starte samtlige kamper resten av sesongen. Mustafi er en jævla vits.

Mustafi har da gjort en god jobb i dag, men generelt sett er jeg ikke veldig glad i han oh måten han spiller på.

 

Synd Mkhitaryan!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...