Jump to content

2017.05.21 Everton (H)


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 57
  • Created
  • Last Reply

Snakk om å være løk....går utfra du snakker om deg selv. Sikter du til taklingen så var det bare et lite halv sekund for sent. Monreal hadde aldri i verden tatt igjen Valencia i løpeduell.

 

Hva mener du med at Koscielny sendte oss ned i Europa ligaen? Vi var jo der allerede.

 

 

Akkuratt på det tidspunktet var vi ikke i Europa ligaen nei ;)

Link to comment
Share on other sites

2-0 til Liverpool. Da er det over folkens. Vi er offisielt ikke med i Champions League neste sesong.

Jepp, det er bare å gratulere dem. Dette hadde dem ikke klart å let slip, selv med Gerrard på banen.

Link to comment
Share on other sites

Javel, da går det etter alt å dømme mot femteplass og spill utenfor CL. Jeg tror ikke det er noen krise, bare se på Tottenham eller noen av de andre topp seks-lagene; de kommer seg alltids inn igjen etter et år eller to.

 

Vi mister sannsynligvis Sanchez, kanskje Özil, men mest sannsynlig ikke før til neste år. Så får vi bare håpe på at femteplassen blir en skikkelig vekker for eier, styre, spillere og ikke minst manager.

Link to comment
Share on other sites

Javel, da går det etter alt å dømme mot femteplass og spill utenfor CL. Jeg tror ikke det er noen krise, bare se på Tottenham eller noen av de andre topp seks-lagene; de kommer seg alltids inn igjen etter et år eller to.

 

Vi mister sannsynligvis Sanchez, kanskje Özil, men mest sannsynlig ikke før til neste år. Så får vi bare håpe på at femteplassen blir en skikkelig vekker for eier, styre, spillere og ikke minst manager.

Vi er ikke Tottenham. Det er krise å havne utenfor topp fire.
Link to comment
Share on other sites

Syns vi gjør en veldig god kamp i dag, har full kontroll før det røde kortet. Har forsåvidt god kontroll etter også.

 

Alt i alt en god kamp, grei avslutning der vi gjør det vi kan for å komme oss til CL, men det holder desverre ikke....

 

 

COYG, uansett hva som skjer iløpet av sommeren!

Link to comment
Share on other sites

Med Usmanov som eneeier er det bare å si bye bye til vår moralske integritet og beklage til alle Chelsea-fans de siste 14 årene.

Trenger vel ikke å beklage fortid. Derimot blir det vel neppe særlig forskjell til de i fremtiden

Link to comment
Share on other sites

Siden jeg er på jobb så har jeg ikke fått sett kampen, men holdt meg til info fra forumet og VG live.

 

Med utgangspunkt i motstander og det faktum at gutta det meste av kampen var underlegne rent tallmessig, så virker det som at de gjorde jobben sin i dag. Selv om det rent teoretisk var mulig å nå CL-plass, så var det rent praktisk utopi.

 

Heldigvis så er det slik at "cup er cup", så neste søndag kan alt skje. Men Chelsea er store favoritter og de vil gjøre alt for å klare "the double", og dessverre så taler mye for at de vil klare det. Men, alt kan skje ?

 

Mår det gjelder mine særdeles subjektive spådommer om fremtiden, så blir det nok noen nye fjes på banen neste sesong og det er ikke umulig at det forsvinner spillere vi gjerne skulle ha beholdt.

 

Der det nok ikke kommer til å bli endringer er i ledelsen. Kroenke blir. Wenger blir. Spillestil og taktikk (eller mangel på sådan) forblir den samme. Det blir nok en ujevn sesong der laget skal slite med å nå topp fire. Og ikke minst så kommer vi til å klage på det samme neste sesong som det vi har gjort denne sesongen.

 

Altså i hovedsak så blir neste sesong langt på vei en kopi av denne sesongen........... Tror jeg ?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...