Jump to content

2017.05.21 Everton (H)


Polljen

Recommended Posts

Arsenal arsenal.png?2016-2017 everton.png?2016-2017 Everton


Søndag 21. mai, 16:00. Emirates Stadium


Premier League


38. og siste serierunde sesongen 2016/17.


Kampen blir vist direkte på TV2 Sport Premium 2 / Sumo





Koemans Everton hjemme i sesongens siste PL-kamp vil bli en tøff utfordring. Siden det skal mye til å klare en topp fire plass denne sesongen så ville det kunne være fristende å spare enkelte nøkkelspillere med tanke på finalen i FA-cupen en uke senere.


Men i mitt hode :shy: så anser jeg oddsen for en å vinne cupen i år som omtrent på linje med det at en av våre rivaler skal feile i siste PL-runde så for meg så er det viktig å satse mest mulig på å vinne mot Everton og gjerne med en god målforskjell ( i tilfelle Pool og/eller City feiler), derfor velger jeg å starte med det jeg anser som vårt beste tilgjengelige lag mot Everton.



Når det gjelder tilgjengelige spillere så var Kos og OX ute mot Sunderlang (i tillegg til Cazorla). Jeg antar at OX også vil være ute mot Everton, men slik jeg tolker signalene så er det en mulighet for at Kos kan bli klar. Ramsey ble tatt ut i andre omgang mot Sunderland, men iflg rapporter skal han være "i orden".



På topp velger jeg Welbeck fremfor Giroud.





Cech


Mustafi- Koscielny - Holding


Bellerin - Monreal


Ramsey - Xhaka


Özil - Welbeck - Alexis





Hvis Koscielny ikke blir klar så blir min fembackslinje slik:


Holding - Mustafi - Monreal


Bellerin - Gibbs


Link to comment
Share on other sites

  • Replies 57
  • Created
  • Last Reply

Nydelig Koscielny... FYFAEN hva tenker du på din jævla løk?!?!?!?

77 minutter med en mann mindre...

 

Ikke faen om vi vinner denne kampen nå, er bare å takke Koscielny for at han sendte oss ned i Europa ligaen...

Link to comment
Share on other sites

Vi skal være VELDIG glade i at Lpool suger i å skyte.... har 11 skudd, 2 på mål...

 

Helt enig Tapapa, trodde vi skulle kollapse helt, som vi har gjort før når Koscielny har gått ut.

Link to comment
Share on other sites

Kjære gud, du som er i himmelen (eller et annet sted). Kan du gi Liverpool en ny SlippyG moment?

 

Hadde Atkinson gjort jobben sin så hadde Boro fått straffespark i stad og Lovren blitt utvist. Soleklart straffe og rødt kort som ble "oversett" av Atkinson (som vanlig).

Link to comment
Share on other sites

Nydelig Koscielny... FYFAEN hva tenker du på din jævla løk?!?!?!?

77 minutter med en mann mindre...

 

Ikke faen om vi vinner denne kampen nå, er bare å takke Koscielny for at han sendte oss ned i Europa ligaen...

Snakk om å være løk....går utfra du snakker om deg selv. Sikter du til taklingen så var det bare et lite halv sekund for sent. Monreal hadde aldri i verden tatt igjen Valencia i løpeduell.

 

Hva mener du med at Koscielny sendte oss ned i Europa ligaen? Vi var jo der allerede.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...