Jump to content

Rob Holding


Stefanb

Recommended Posts

  • 11 months later...
  • Replies 53
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Holding er en ok stopper han, 24 år gammel og vinner av FA-cupen to ganger hvor han storspilte i begge finalene mot Chelsea. Slitt en del med skader.

Men med Saliba, Mari og med stor sannsynlighet Gabriel inn nå, så havner han veldig langt bak i køen. Hvis han forsvinner gråter jeg ikke, ei heller om han blir værende som. 4.- 5.-valg. 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
3 minutes ago, Tangen said:

Chambers var den beste forsvarsspilleren i troppen frem til han ble skadet. 

Og det var Holding også frem til han ble skadet.

Jeg har stått ved både Holding og Chambers hele veien, så deilig at de viser det jeg har ment de har hatt i seg hele veien.

Link to comment
Share on other sites

Ja , det er greit at situasjonen er sånn nå. Men , vi har vært villig til selge de tidligere også , da de var skadefrie. Chambers og Elneny har vært på utlån , men noe salg ble det ikke. Holding , Mustafi , Chambers har vært ute av laget tidligere , men ingen vil ville kjøpe de. 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Ornstein pleier ikke, etter min erfaring, å komme med slike uttalelser hvis det ikke stemmer/er ekstremt sannsynlig at stemmer.

Så vi får nok se en offisiell artikkel på arsenal.com om ikke lenge. Holding har begynt å bli mer stabilt god etterhvert, og sammen med Mari (som har imponert) og Gabriel ser jeg på ham blant våre beste stoppere.

Link to comment
Share on other sites

Hentet fra Arteta sin pressekonferanse pre-Newcastle: 

on if it's true that Rob Holding has signed a new contract...
It's something that we will announce as quickly as we can, but it looks like it.

Det må vel nesten kalles en bekreftelse. 

Edited by Polljen
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
On 8/26/2020 at 11:40 AM, Verminator5 said:

Du skal ikke se bort i fra det.

Så deilig det er å sitere seg selv, når Holding har gjort mine spådommer til skamme. I år har han spilt med tre forskjellige stopperpartnere. Alle ser ut til å blomstre ved hans side. Mange har snakket om at KT bør bli vår nye kaptein. Det er jeg ikke helt enig i. Jeg holder en knapp på Holding.

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

For de som ikke har fått det med seg: Rob Holding var spilleren som rapporterte at enkelte Leedssupportere kom med rasistiske kommentarer mot benken vår under kampen. Det synes jeg han fortjener skryt for. En hvit mann, som står opp for sine medspillere. Tøft gjort og for meg en bekreftelse på at han har blitt en ledertype og fortjener å være en del av ledergruppen med Laca og Xhaka.

Han kommer nok til å få spille i cupene fremover og i serien når Gabriel og White trenger en pust i bakken. 

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, Simbad said:

For de som ikke har fått det med seg: Rob Holding var spilleren som rapporterte at enkelte Leedssupportere kom med rasistiske kommentarer mot benken vår under kampen. Det synes jeg han fortjener skryt for. En hvit mann, som står opp for sine medspillere. Tøft gjort og for meg en bekreftelse på at han har blitt en ledertype og fortjener å være en del av ledergruppen med Laca og Xhaka.

Han kommer nok til å få spille i cupene fremover og i serien når Gabriel og White trenger en pust i bakken. 

Bra. Ingen tvil om at Rob Bolding, sorry Holding, er en veldig fin type. Hadde han også vært god i fotball hadde det vært helt topp

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, Ben Elfen said:

Bra. Ingen tvil om at Rob Bolding, sorry Holding, er en veldig fin type. Hadde han også vært god i fotball hadde det vært helt topp

Han er decent i fotball og en god backup. Håper vi klarer å holde ham i form og gi ham nok minutter til å ikke ønske seg vekk. 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

×
×
  • Create New...