Stefanb Posted July 3, 2016 Report Share Posted July 3, 2016 Arsenal agree deal for Japanese forward Velkommen skal du være Takuma. Ikke akkurat signeringen vi drømte om, men forhåpentligvis så er du en spiller for førstelaget og ikke en spiller som Ryo eller Park var. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pirès#7 Posted July 3, 2016 Report Share Posted July 3, 2016 Utifra wenger sine uttalelser så virker han som en spiller for fremtiden. Tror ikke han kom inn på bekostning av noen andre. Sikkert en svært billig investering. Hadde vært kult om han slo til da:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ulfagrafr Posted July 3, 2016 Report Share Posted July 3, 2016 Har han erstatta Inamoto som draktselgar på den asiatiske marknaden? Link to comment Share on other sites More sharing options...
bergkampje Posted July 3, 2016 Report Share Posted July 3, 2016 Har han erstatta Inamoto som draktselgar på den asiatiske marknaden? Tenker akkurat det samme, virker som om vi er opptatt av å ha en asiat på laget for å styrke markedsverdien vår der. Har aldri hørt om denne spilleren, og har heller ingen tro på at han vil slå gjennom i Arsenal. Håper seff jeg tar grusomt feil! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Umlaut Posted July 19, 2016 Report Share Posted July 19, 2016 Asano tar farvell med gamleklubben. Får håpe han får de samme følelsene for Arsenal og at han vil jobbe skjorta av seg på trening og i kamp. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted July 19, 2016 Report Share Posted July 19, 2016 Asano tar farvell med gamleklubben. Får håpe han får de samme følelsene for Arsenal og at han vil jobbe skjorta av seg på trening og i kamp. Han får nok ikke noe spesielt kamper for oss;p Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ulfagrafr Posted July 19, 2016 Report Share Posted July 19, 2016 Eg veit ikkje kva løn han får, men å gå derfra til Arsenal må vel vere litt som å vinne i lotto. Det er ganske innlysende so langt at han er meir benkpryd enn ein ressurs Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted July 20, 2016 Report Share Posted July 20, 2016 Eg veit ikkje kva løn han får, men å gå derfra til Arsenal må vel vere litt som å vinne i lotto. Det er ganske innlysende so langt at han er meir benkpryd enn ein ressurs Tvilsomt at han kommer så langt som benken.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
1Bergkamp0 Posted July 22, 2016 Report Share Posted July 22, 2016 Noen som vet om han har fått arbeidstillatelse? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted July 22, 2016 Author Report Share Posted July 22, 2016 Noen som vet om han har fått arbeidstillatelse? Snakkes om at han må lånes ut i minst 1 år før han får arbeidstillatelse. Så blir vel en ny Wellington Silva/Campbell tenker jeg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted July 22, 2016 Report Share Posted July 22, 2016 Snakkes om at han må lånes ut i minst 1 år før han får arbeidstillatelse. Så blir vel en ny Wellington Silva/Campbell tenker jeg. Blir han en like god squad player som Campbell blir jeg fornøyd. Håper dog vi ikke må vente like lenge! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted July 22, 2016 Report Share Posted July 22, 2016 Jeg syns det er forstemmende at folk er så negative til en unggutt, bare fordi han er japansk. Hadde vi signert en lovende unggutt fra Nigeria eller Kamerun, så tror jeg fikk her har vært mer positivt innstilt til spilleren. Dette er egentlig en form for rasisme. Me not like. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted July 22, 2016 Report Share Posted July 22, 2016 Jeg syns det er forstemmende at folk er så negative til en unggutt, bare fordi han er japansk. Hadde vi signert en lovende unggutt fra Nigeria eller Kamerun, så tror jeg fikk her har vært mer positivt innstilt til spilleren. Dette er egentlig en form for rasisme. Me not like. Tingen er jo at han virker verken lovende.... ei heller "ungutt". Han er 21 år, tror jeg? Er vel heller det faktum av at vi ikke trenger en "ung" gutt på 21 år, som scoret 14 mål på 61 kamper. For et lag i Japan, kan han virkelig være noe? Kan denne karen styrke oss på NOE som helst vis utenom økonomisk? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Revelur Posted July 22, 2016 Report Share Posted July 22, 2016 Jeg syns det er forstemmende at folk er så negative til en unggutt, bare fordi han er japansk. Hadde vi signert en lovende unggutt fra Nigeria eller Kamerun, så tror jeg fikk her har vært mer positivt innstilt til spilleren. Dette er egentlig en form for rasisme. Me not like. ----------------------------------------------------- Vi har faktisk signert en særs lovende ungutt fra nigeria, Kelechi Nwakali. Han ble kåret til beste spiller i u-17 VM. Når det gjelder Asano, så har jeg null problemer med slike signeringer. Spillere som Koscielny og Giroud hadde heller ikke mye å vise til når de var på hans alder. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted July 22, 2016 Report Share Posted July 22, 2016 Tingen er jo at han virker verken lovende.... ei heller "ungutt". Han er 21 år, tror jeg? Er vel heller det faktum av at vi ikke trenger en "ung" gutt på 21 år, som scoret 14 mål på 61 kamper. For et lag i Japan, kan han virkelig være noe? Kan denne karen styrke oss på NOE som helst vis utenom økonomisk? Hvorfor virker han ikke lovende? Jeg er helt blank så belær meg gjerne! Har japanske og sør-koreanske så stor økonomisk virkning som det vi tror? Bringer spillere fra disse landene sine landsmenn på kamp? Jeg skille gjerne gjort litt research på dette. For mange år tilbake skrev jeg mye om Arsenals status i Sør-Øst Asia. Engasjementet var ofte veldig stort, uten at det nødvendigvis førte til mer penger i Arsenal-kassa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
1Bergkamp0 Posted July 22, 2016 Report Share Posted July 22, 2016 Hvorfor virker han ikke lovende? Jeg er helt blank så belær meg gjerne! Har japanske og sør-koreanske så stor økonomisk virkning som det vi tror? Bringer spillere fra disse landene sine landsmenn på kamp? Jeg skille gjerne gjort litt research på dette. For mange år tilbake skrev jeg mye om Arsenals status i Sør-Øst Asia. Engasjementet var ofte veldig stort, uten at det nødvendigvis førte til mer penger i Arsenal-kassa. Når det gjelder draktsalg vil det ikke klinge spesielt mye i kassa for vår del hvertfall. Dårlige holdninger ødela for Wellington, Gallindo vet jeg ikke helt hva som skjedde med mens AW inrømmet tidlig at både Sanogo og Eisfeld var "gambles". Tror AW har sett noe i denne gutten, så gjenstår det å se om han har rett... Er "dessverre" ikke f.eks en argentiner som er et supertalent på FIFA og FM som koster oss 10 millioner fra Boca eller River, med de tallene han leverte i fjor hadde folk da vært langt mer positive til tross for at gutten ikke har hatt så mange gode sesonger enda.. I fjor leverte han en del mål og en del assists og virker som en meget rask spiller, med god teknikk og fine avslutninger, som faktisk spilte i en liga som er ganske tøff å score i. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted August 26, 2016 Author Report Share Posted August 26, 2016 Asano er lånt ut til Stuttgart kommende sesong. Blir spennende å se hvordan han gjør det! Lykke til Takuma Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted August 27, 2016 Report Share Posted August 27, 2016 Asano er lånt ut til Stuttgart kommende sesong. Blir spennende å se hvordan han gjør det! Lykke til Takuma Godt at vi leier ut pokemonen vår Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted August 22, 2019 Report Share Posted August 22, 2019 Asano bommet på åpent mål fra 4 meter mot Molde nå 😂😂😂😂. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Noname Posted August 25, 2019 Report Share Posted August 25, 2019 Ble ikke han solgt i sommer og? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted August 25, 2019 Report Share Posted August 25, 2019 4 minutes ago, Noname said: Ble ikke han solgt i sommer og? Jo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.