Jump to content

2016.03.16 Barcelona


Polljen

Recommended Posts

Barcelona barcelona.png?2012-13 arsenal.png?2012-13 Arsenal


Onsdag 16. mars, kl 20:45. Camp Nou.


Champions League, åttendedelsfinaler - kamp 2


(Barcelona vant 1. kamp 2-0 på bortebane)


Kampen vises på Viasat Fotball



Jeg må innrømme at jeg er en smule frustrert nå om dagen, når det gjelder Arsenal, så jeg velger å lage en kamptråd fri for subjektive meninger (om lag og laguttak) men kun med "harde fakta" om tid, sted og tvkanal !.




Link to comment
Share on other sites

  • Replies 68
  • Created
  • Last Reply

Ospina

Bellerin - Chambers - Koscielny* - Monreal

Coquelin - Elneny

Campbell - Özil - Alexis

Welbeck

Kan like så godt starte vårt beste lag, men har null tro på noe annet enn tap, men dette laget kan potensielt overraske.

 

* Hvis Koscielny er frisk nok til å starte så vil jeg se han sammen med Chambers. Hvis han ikke er det så driter jeg i hvem som spiller ved siden av Chambers så lenge han spiller.

Link to comment
Share on other sites

Tipper vi kommer til å spille vår beste kamp for sesongen og greie uavgjort. 1-1. Det er slik vi gjerne har for vane når vi er i utfordrerposisjon og spiller "uten forventningspress".

 

Inversen er jo selvsagt at vi spiller dårlig når presset er høyt. Psykologisk sett er det ikke noe uvanlig i dette egentlig, men det er irriterende at man ikke har fått på plass en vinnermentalitet for å bøte på etter alle disse årene.

Link to comment
Share on other sites

Tipper vi kommer til å spille vår beste kamp for sesongen og greie uavgjort. 1-1. Det er slik vi gjerne har for vane når vi er i utfordrerposisjon og spiller "uten forventningspress".

 

Inversen er jo selvsagt at vi spiller dårlig når presset er høyt. Psykologisk sett er det ikke noe uvanlig i dette egentlig, men det er irriterende at man ikke har fått på plass en vinnermentalitet for å bøte på etter alle disse årene.

 

 

Jeg tipper at vi taper med iallefall 3 mål.

Link to comment
Share on other sites

Jeg skal ikke tippe resultatet og jeg forstår godt at mange er pessimister (der forsåvidt jeg også), men samtidig så blir jeg ikke overrasket om Arsenal vinner kampen men selvsagt da kun med ett mål slik at vi nok en gang blir slått ut med liten margin.

Link to comment
Share on other sites

har null, niks og ingen tro på at vi kan avansere i CL mot Barca etter 0-2 hjemme. PSV viste igår at det går an å tukte gode spanske lag, men at vi skal score 3 mål på camp nou ser jeg på som direkte usannsynlig. Da må det noen episke scenarioer til hvor barca får to mann utvist tidlig i kampen og at messti og neymar blir skadet. Denne kampen går nok forbi i stillhet for min del. Fordelen nå er vel at vi kan fokusere på 1 kamp i uka fra og med imorgen. Vi er jo ute av alle andre cuper. Vinner vi årets 9 siste kamper vinner vi kanskje PL:P

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...