Jump to content

2016.03.16 Barcelona


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 68
  • Created
  • Last Reply

 

 

Eh, og vi er helt rævva.

 

 

Det er greit nok, men nå spiller vi iallefall ok i dag. Prøver noe annerledes. Flere langskudd, Iwobi, Elneny og Welbeck fra start og Sanchez på høyre. Er for meg et tegn på at vi iallefall prøver.

Link to comment
Share on other sites

Hvem er egentlig vårt beste lag om dagen? Walcott er ræva om dagen, samme med Ramsey. Sanchez har ikke fungert på venstre, Coquelin er et stykke unna formen. Giroud er også totalt ute av form.

Av de som spiller i dag; Welbeck har vært vår giftigste spiss i det siste, Iwobi har vært lovende de gangene han har fått sjansen(selv om jeg helst skulle sett Joel utpå der i dag). Elneny har virket lovende han også i det siste.

Link to comment
Share on other sites

Hvem er egentlig vårt beste lag om dagen? Walcott er ræva om dagen, samme med Ramsey. Sanchez har ikke fungert på venstre, Coquelin er et stykke unna formen. Giroud er også totalt ute av form.

Av de som spiller i dag; Welbeck har vært vår giftigste spiss i det siste, Iwobi har vært lovende de gangene han har fått sjansen(selv om jeg helst skulle sett Joel utpå der i dag). Elneny har virket lovende han også i det siste.

 

Coquelin på en dårlig dag er fortsatt VESENTLIG bedre enn Flamini. Han burde så absolutt ha startet sammen med Elneny.

 

Det samme gjelder Campbell. Har vært vår beste kantspiller denne sesongen, men allikevel så starter vi med Iwobi ovenfor han.

Link to comment
Share on other sites

Det som er mest latterlig er at over disse 2 kampene så er det vi som har skapt soleklart flest sjanser, men vi har fortsatt tilgode å score et jævla mål.

Barcelona har kanskje skapt 3-4 sjanser, men har omtrent 100% uttelling på sjansene sine.

Link to comment
Share on other sites

 

Coquelin på en dårlig dag er fortsatt VESENTLIG bedre enn Flamini. Han burde så absolutt ha startet sammen med Elneny.

 

Det samme gjelder Campbell. Har vært vår beste kantspiller denne sesongen, men allikevel så starter vi med Iwobi ovenfor han.

 

 

Jo, akkurat når det gjelder de to er jeg enig. Men Flamini er en spiller som har fått fryktelig mye negativt i det siste selv om han er en helt ok spiller. Coquelin har ikke vært spesielt god i det siste men han har likevel spilt mye. Kanskje Wenger føler han er blitt så viktig at han ønsker ham 100 % mot Everton? Edit: Eller så forutså kanskje Wenger at han kom til å bli skadet? :P

 

Når det gjelder Joel så er jeg rett og slett bare uenig i måten Wenger har brukt/misbrukt ham. Han har da absolutt vist nok til å være vårt klare førstevalg på høyrevingen denne sesongen.

Link to comment
Share on other sites

Der er noe med kvaliteten på sjansene og mennene på topp.

 

Vil påstå at det er det siste. For vi har skapt mange mer enn gode sjanser til å score minst 2-5 mål mot Barcelona så langt over disse 2 kampene.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er alikevel frustrert over at vi ikke viser samme innsats i PL. Dette er bortebane og man gir alt til tider. Sanchez ser bra ut, Özil livlig Osv. Tipper det blir gåfotball mot everton senere i uka...

 

Samme intensitet som det her i 20-30 minutter mot andre lag i ligaen (pluss at vi faktisk SETTER sjansene våre) så feier vi over de fleste lag.

Link to comment
Share on other sites

 

Samme intensitet som det her i 20-30 minutter mot andre lag i ligaen (pluss at vi faktisk SETTER sjansene våre) så feier vi over de fleste lag.

 

Det er nettopp det, vi VET at vi kan. Spillerne VET at vi kan. Men gjør det så altfor sjeldent.

Link to comment
Share on other sites

Da trengs det en ny leder som maner det frem i spillerne og i seg selv på sidelinjen ;)ender nok 3-0 idag og 0-5 totalt. Tipper vi ikke får like store rom i 2

 

Det at vi trenger leder(e) tror jeg det er ytterst få som er i mot(kanskje med unntak av Wenger?)

Vi kommer til å få akkurat like mye rom i 2. omgangen, men vi må klare å omsette sjansene snart.

 

Edit:: Jadda! Nydelig avslutning av Elneny!

Link to comment
Share on other sites

Nyyyyydelig mål av Elneny. Gutten er helt klart en veldig god fotballspiller.

 

 

Han har vist at han har et veldig bra høyrebein. Bare vært litt uheldig så langt. Nå fikk han endelig vist hvor bra det faktisk kan være.

 

Edit: Iwobi har en veldig moden fotballhjerne. Han er milevis foran det Theo og Ox var på samme alder.

Link to comment
Share on other sites

Sånn avslutter toppspillere...

 

Latterlig at vi lar spillere som Suarez stå helt alene på den måten uansett... Satan så tragisk dette jævla laget er bakover!!!!!!!!!!!!!

 

 

Framover klarer vi ikke sette skuddene på mål, hvorfor?! Tragisk.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...