Jump to content

2015.07.15&18 Singapore Tour - Preseason


Polljen

Recommended Posts

2015.07.15

singaporeselectxi.png?2012-13 Singapore Select XI v Arsenal arsenal.png?2012-13

"Semifinale"

Kampen vises på TV2 sport premium/sumo

15. juli kl 14.25

2015.07.18

arsenal.png?2012-13 Arsenal v Everton eller Stoke everton.png?2012-13stokecity.png?2012-13

"Finale" eller "Bronsefinale"

Kampene vises på TV2 sport premium /Sumo 18. Juli

Bronsefinale kl. 11.55. Finale kl. 14.25

Arsenal starter preseason med en tur til Singapore. Troppen på denne tiden av oppkjøringen består som vanlig av både førstelagsspillere og en god dose med unge og lovende.

Spillere som ikke kommer til å være med er: Sanchez og Ospina som har forlenget ferie p.g.a. Copa America. Gnabry har også lenger ferie p.g.a. U-21 EM. Welbeck og Rosicky sliter med småskader og blir heller ikke med.

 

Troppen er:

  • Chubo Akpom
  • Mikel Arteta
  • Hector Bellerin
  • Santi Cazorla
  • Petr Cech
  • Calum Chambers
  • Francis Coquelin
  • Daniel Crowley
  • Mathieu Debuchy
  • Mathieu Flamini
  • Gabriel
  • Kieran Gibbs
  • Olivier Giroud
  • Alex Iwobi
  • Laurent Koscielny
  • Emiliano Martinez
  • Per Mertesacker
  • Nacho Monreal
  • Alex Oxlade-Chamberlain
  • Mesut Ozil
  • Aaron Ramsey
  • Jeff Reine-Adelaide
  • Wojcech Szczesny
  • Theo Walcott
  • Chris Willock
  • Jack Wilshere
  • Gedion Zelalem
Link to comment
Share on other sites

Kamp i dag! Bare 34 minutter igjen :proud:

 

Laget:

 

Martinez

Debuchy - Mertesacker - Gabriel - Monreal

Coquelin - Flamini

Chamberlain - Wilshere - Iwobi

Akpom

 

Benken:

 

Szczesny, Bellerin, Zelalem, Crowley, Toral, Willock

Link to comment
Share on other sites

Varmen, luftfuktigheten og rustne bein må vel ta skylden for den sovemedisinen vi ble servert i første omgang (som er relativt normalt i de første treningskampene),

 

Med utgangspunkt i at jeg forutsetter at Wenger prøver å fordele "belastningen" på spillerne i dette klimaet så tenker jeg at kanskje dette laget starter mot Everton på lørdag

 

Cech

Bellerin - Chambers - Kos - Gibbs

Cazorla - Arteta/Bielik

Walcott - Özil - Ramsey

Giroud

 

Kanskje blir ett par av de nevnte satt på benken til fordel for noen unge og lovende, men jeg kunne tenkt meg ett relativt toppet lag fra start og så med ungdommen inn utover i kampen.

Hvis Arteta ikke er "fit for fight" så kunne det vært greit å få testet ut nivået til Bielik i DM-posisjonen.

Link to comment
Share on other sites

Rimelig sterkt lag vil jeg si. Blir artig å se kampen

I tillegg så er Arteta på benken så kanskje vi får en ide om hvor han står også.

Laguttaket viser også at Wenger tar motstanderen (fra Premier League) alvorlig når benken nesten er fri for unge og lovende.

Normalt i oppkjøringen (mot mer ukjente motstandere) så ville han stilt med flere fra "reservelaget". Per er vel den eneste av de "faste" som ikke er i troppen idag.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har sett noen minutter og Walcott virker frisk. Har han signert ny kontrakt?

Mange medier rapporterte rundt månedsskiftet at han hadde signert ny kontrakt, men det er så vidt jeg vet ikke offisielt bekreftet på Arsenal.com.

Hadde nå et søk på arsenal.com og alle artiklene rundt Walcott og nye kontrakter er fra tidligere signeringer.

Men jeg antar at det kun er formaliteter som gjenstår før det kommer en offisiell bekreftelse.

Link to comment
Share on other sites

Litt antiklimaks utover i andre omgang, men totalt sett så er det mye positivt og litt som er litt mindre bra. Men sett ut fra at dette er i oppkjøringen så man forvente litt ujevn innsats. Totalt sett så er jeg relativt imponert av det som er levert i dag.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...