Polljen Posted July 11, 2015 Report Share Posted July 11, 2015 2015.07.15 Singapore Select XI v Arsenal "Semifinale" Kampen vises på TV2 sport premium/sumo 15. juli kl 14.25 2015.07.18 Arsenal v Everton eller Stoke "Finale" eller "Bronsefinale" Kampene vises på TV2 sport premium /Sumo 18. Juli Bronsefinale kl. 11.55. Finale kl. 14.25 Arsenal starter preseason med en tur til Singapore. Troppen på denne tiden av oppkjøringen består som vanlig av både førstelagsspillere og en god dose med unge og lovende. Spillere som ikke kommer til å være med er: Sanchez og Ospina som har forlenget ferie p.g.a. Copa America. Gnabry har også lenger ferie p.g.a. U-21 EM. Welbeck og Rosicky sliter med småskader og blir heller ikke med. Troppen er: Chubo Akpom Mikel Arteta Hector Bellerin Santi Cazorla Petr Cech Calum Chambers Francis Coquelin Daniel Crowley Mathieu Debuchy Mathieu Flamini Gabriel Kieran Gibbs Olivier Giroud Alex Iwobi Laurent Koscielny Emiliano Martinez Per Mertesacker Nacho Monreal Alex Oxlade-Chamberlain Mesut Ozil Aaron Ramsey Jeff Reine-Adelaide Wojcech Szczesny Theo Walcott Chris Willock Jack Wilshere Gedion Zelalem Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted July 15, 2015 Report Share Posted July 15, 2015 Kamp i dag! Bare 34 minutter igjen Laget: Martinez Debuchy - Mertesacker - Gabriel - Monreal Coquelin - Flamini Chamberlain - Wilshere - Iwobi Akpom Benken: Szczesny, Bellerin, Zelalem, Crowley, Toral, Willock Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polljen Posted July 15, 2015 Author Report Share Posted July 15, 2015 Varmen, luftfuktigheten og rustne bein må vel ta skylden for den sovemedisinen vi ble servert i første omgang (som er relativt normalt i de første treningskampene), Med utgangspunkt i at jeg forutsetter at Wenger prøver å fordele "belastningen" på spillerne i dette klimaet så tenker jeg at kanskje dette laget starter mot Everton på lørdag Cech Bellerin - Chambers - Kos - Gibbs Cazorla - Arteta/Bielik Walcott - Özil - Ramsey Giroud Kanskje blir ett par av de nevnte satt på benken til fordel for noen unge og lovende, men jeg kunne tenkt meg ett relativt toppet lag fra start og så med ungdommen inn utover i kampen. Hvis Arteta ikke er "fit for fight" så kunne det vært greit å få testet ut nivået til Bielik i DM-posisjonen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted July 15, 2015 Report Share Posted July 15, 2015 Herlig innsats av Akpom. Håper han blomstrer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Noname Posted July 16, 2015 Report Share Posted July 16, 2015 Fin assist fra Bellerin på siste målet til Akpom! Link to comment Share on other sites More sharing options...
RosickyMozart Posted July 18, 2015 Report Share Posted July 18, 2015 CechBellerin, Koscielny, Chambers, GibbsRamsey, CazorlaWilshere, Ozil, WalcottGiroud subs: Szczesny, Debuchy, Gabriel, Arteta, Oxlade-Chamberlain, Monreal, Flamini, Coquelin, Akpom, IwobiDa blir det debuten til Cech! Gleder meg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted July 18, 2015 Report Share Posted July 18, 2015 Rimelig sterkt lag vil jeg si. Blir artig å se kampen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polljen Posted July 18, 2015 Author Report Share Posted July 18, 2015 Rimelig sterkt lag vil jeg si. Blir artig å se kampen I tillegg så er Arteta på benken så kanskje vi får en ide om hvor han står også. Laguttaket viser også at Wenger tar motstanderen (fra Premier League) alvorlig når benken nesten er fri for unge og lovende. Normalt i oppkjøringen (mot mer ukjente motstandere) så ville han stilt med flere fra "reservelaget". Per er vel den eneste av de "faste" som ikke er i troppen idag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted July 18, 2015 Report Share Posted July 18, 2015 Moro å se Chambers på stopperplassen og Cech i buret Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted July 18, 2015 Report Share Posted July 18, 2015 Walcott på venstre faktisk... Ellers en potetåker av en bane. Ballen spretter hit og dit Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pirès#7 Posted July 18, 2015 Report Share Posted July 18, 2015 Walcott og Wilshere har allerede byttet posisjoner noen ganger. Arsenal spiller med filosofi "svært fri"(for de som spiller fm?) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted July 18, 2015 Report Share Posted July 18, 2015 Jeg har sett noen minutter og Walcott virker frisk. Har han signert ny kontrakt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pirès#7 Posted July 18, 2015 Report Share Posted July 18, 2015 Mener han gjorde det for en god stund siden? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted July 18, 2015 Report Share Posted July 18, 2015 Mener han gjorde det for en god stund siden? Jeg kan ikke huske at han har signed that thing, ikke finner jeg noe når jeg søker rundt på webben. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pirès#7 Posted July 18, 2015 Report Share Posted July 18, 2015 Nei ikke jeg heller, bare masse rapporter om at han visstnok har det. Når går den ut i utgangspunktet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polljen Posted July 18, 2015 Author Report Share Posted July 18, 2015 Jeg har sett noen minutter og Walcott virker frisk. Har han signert ny kontrakt? Mange medier rapporterte rundt månedsskiftet at han hadde signert ny kontrakt, men det er så vidt jeg vet ikke offisielt bekreftet på Arsenal.com. Hadde nå et søk på arsenal.com og alle artiklene rundt Walcott og nye kontrakter er fra tidligere signeringer. Men jeg antar at det kun er formaliteter som gjenstår før det kommer en offisiell bekreftelse. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pirès#7 Posted July 18, 2015 Report Share Posted July 18, 2015 Fantastisk av cazorla Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pirès#7 Posted July 18, 2015 Report Share Posted July 18, 2015 Det er noe solid over dette laget, noe jeg ikke har følt på flere år. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted July 18, 2015 Report Share Posted July 18, 2015 Liker det jeg sitter og ser på! Özil er igang allerede. Dette mot en PL konkurent og ikke slike latterlige lag flere andre (og vi tidligere) spiller mot. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pirès#7 Posted July 18, 2015 Report Share Posted July 18, 2015 Slike ting frustrerer meg med ox.. Han mister ballen alt for lett. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted July 18, 2015 Report Share Posted July 18, 2015 Ser man ikke har sluttet med surret midt på egen banehalvdel... Greit å luke ut nå i pre season og ikke senere Ramsey hadde to slike i første også, uten at det skjedde noe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pirès#7 Posted July 18, 2015 Report Share Posted July 18, 2015 Indeed! Spesielt med ox som har så lange touch ofte, Arteta, Wilshere og Coquelin klarer å lage frispark kjapt hvis de kuker det til ettersom de fører ballen tettere. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polljen Posted July 18, 2015 Author Report Share Posted July 18, 2015 Litt antiklimaks utover i andre omgang, men totalt sett så er det mye positivt og litt som er litt mindre bra. Men sett ut fra at dette er i oppkjøringen så man forvente litt ujevn innsats. Totalt sett så er jeg relativt imponert av det som er levert i dag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted July 18, 2015 Report Share Posted July 18, 2015 Slike ting frustrerer meg med ox.. Han mister ballen alt for lett. Jeg er fortsatt pissed på ham for balltapet hjemme mot Monaco som medførte at de scoret det tredje målet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pirès#7 Posted July 18, 2015 Report Share Posted July 18, 2015 Enig Tapapa! Grei skuring dette her, fint å se Arteta igjen. Intensiteten falt i andre omgang, ikke så rart med tanke på varmen.. Kjente jeg ble jævla varm bare av å se hvor kokt de så ut Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.