Verminator5 Posted July 18, 2015 Report Share Posted July 18, 2015 Enig Tapapa! Grei skuring dette her, fint å se Arteta igjen. Intensiteten falt i andre omgang, ikke så rart med tanke på varmen.. Kjente jeg ble jævla varm bare av å se hvor kokt de så ut Som tidligere resident i Singapore er jeg imponert over at de orker å være utendørs i 90 minutter. Når de i tillegg løper, tar jeg av meg hatten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted July 19, 2015 Report Share Posted July 19, 2015 Jeg har sett noen minutter og Walcott virker frisk. Har han signert ny kontrakt? Nope http://news.arseblog.com/2015/07/wenger-on-walcotts-contract-and-performance/ BE Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted July 21, 2015 Report Share Posted July 21, 2015 Kommer porto og Wolfsburg til å bli vist på tv? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pirès#7 Posted July 21, 2015 Report Share Posted July 21, 2015 Kommer porto og Wolfsburg til å bli vist på tv? Ikke minst Lyon! Håper det, men er usikker om noen har tv-rettighetene til emirates cup Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted July 21, 2015 Report Share Posted July 21, 2015 Ikke minst Lyon! Håper det, men er usikker om noen har tv-rettighetene til emirates cup Mente Lyon Hehe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted July 22, 2015 Report Share Posted July 22, 2015 Nå har tv2 oppdatert og viser kampen på premium ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
1Bergkamp0 Posted July 22, 2015 Report Share Posted July 22, 2015 Nå har tv2 oppdatert og viser kampen på premium TV2 har begynt å virkelig levere, spent på hva som skjer med prisen på Sumoen min nå som de har kjøpt opp Cmore dog. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.