Jump to content

2015.05.04 Hull City


Polljen

Recommended Posts

Hull City hullcity.png?2012-13 arsenal.png?2012-13 Arsenal


Mandag 4. mai 2015, kl. 21:00, The KC Stadium


Premier League


Kampen kan sees direkte på TV2 Sport Premium/Sumo



Debuchy er ute (hamstring) og det er ingen andre som er klassifisert som skadet. Arteta, OX og Diaby er i trening men er ikke "kampklare" (Skadesituasjon editert 1. mai)



Hull borte er ingen drømmemotstander og vi kan forvente hard motstand, men likevel så er det kun tre poeng som er godt nok.


Jeg forventer et relativt toppet lag og jeg ser vel ingen stor grunn til at Wenger skal endre så mye på det laget som startet kampen mot Chelsea sist helg.



Ospina


Bellerin - Per - Kos - Monreal


Cazorla - Coquelin


Ramsey - Özil - Sanchez


Giroud


Link to comment
Share on other sites

Syns Hull spelte klokt mot Liverpool på tysdag, alle mann i forsvar og vente på kontringar. Dette ga suksess, så vi kan nok forvente det same mot oss.

Stoler på at den offensive krafta vi per dags dato har i laget skal vere nok til å ta tre poeng. Resultat: 0-2.

Link to comment
Share on other sites

Det er verdt å merke seg at St. Totteringham's Day er nær, svært nær!! Den årlige merkedagen kan komme allerede i forbindelse med denne kampen.

Tottenham kan maksimalt klare 70 poeng denne sesongen, Arsenal når 70 poeng med seier i denne kampen. Arsenal har en målforskjell som er +25 mål bedre enn den Tottenham har, og ikke minst så skal Tottene møre Man City på søndag.

 

Men jeg utsetter gjerne den "formelle" feiringen en uke hvis Tottenham klarer tre poeng mot City (Nei, jeg er ikke totte-fan, men siden de møter vår rival om andreplassen så overlever jeg en totte-seier).

Link to comment
Share on other sites

Det er verdt å merke seg at St. Totteringham's Day er nær, svært nær!! Den årlige merkedagen kan komme allerede i forbindelse med denne kampen.

Tottenham kan maksimalt klare 70 poeng denne sesongen, Arsenal når 70 poeng med seier i denne kampen. Arsenal har en målforskjell som er +25 mål bedre enn den Tottenham har, og ikke minst så skal Tottene møre Man City på søndag.

 

Men jeg utsetter gjerne den "formelle" feiringen en uke hvis Tottenham klarer tre poeng mot City (Nei, jeg er ikke totte-fan, men siden de møter vår rival om andreplassen så overlever jeg en totte-seier).

St. Totteringhams day kan ikke komme denne helgen Polljen. Selvom vi har en såpass mye bedre målforskjell at det i praksis er umulig for dem å gå forbi oss, så kan de teoretisk sett klare det. St. Totteringhams day kommer når de ikke lenger kan gå forbi oss teoretisk sett heller. Du trenger nok ikke å vente så lenge på det.

Link to comment
Share on other sites

St. Totteringhams day kan ikke komme denne helgen Polljen. Selvom vi har en såpass mye bedre målforskjell at det i praksis er umulig for dem å gå forbi oss, så kan de teoretisk sett klare det. St. Totteringhams day kommer når de ikke lenger kan gå forbi oss teoretisk sett heller. Du trenger nok ikke å vente så lenge på det.

Joda, den KAN reelt sett komme denne helgen . Hvis Tottenham avgir ett poeng og vi tar tre så kommer den på mandag. Hvis Tottenham taper og vi tar ett poeng så kommer den på mandag. Hvis både Tottenham og Arsenal tar tre poeng så stemmer det at den IKKE kommer på mandag (selv om Tottene i praksis ikke kan gå forbi oss), og det var derfor jeg nevnte at jeg med glede vil utsette feiringen hvis Tottene hjelper oss ved å ta tre poeng mot City.

Link to comment
Share on other sites

Joda, den KAN reelt sett komme denne helgen . Hvis Tottenham avgir ett poeng og vi tar tre så kommer den på mandag.

Mandag er ikke helg :P

Du burde nesten skrevet "NÅR" Tottenham taper også. Eneste av de 18 i troppen deres mot City som jeg har trua på at kunne spilt en del for oss er Lloris, Kane og Eriksen. Kanskje også Lamela, tror en manager som Wenger kunne fått han tilbake på toppnivå.

 

 

 

Ospina

Bellerin - Per - Kos - Monreal

Cazorla - Coquelin

Ramsey - Özil - Sanchez

Giroud

 

Hull kommer til å ligge dypt så jeg mener det er klokt å ha et lag der Giroud kan true i lufta og hvor Alexis og Ramsey bidrar til å presse høyt, dette medfører at jeg helst ønsker å se Gabriel sammen med Lolo i midtforsvaret.

 

Spår at Welbeck putter i dag, etter å ha kommet av benken. (Ser dog på Giroud som et bedre valg ifht kampbilde.)

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan fint lite om Hull, men tar det for gitt at vi slår dem lett. Egentlig så er det viktigste at vi vinner, men jeg blir nok litt skuffet innerst inne hvis vi ikke vinner overbevisende med flere mål.

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan fint lite om Hull, men tar det for gitt at vi slår dem lett. Egentlig så er det viktigste at vi vinner, men jeg blir nok litt skuffet innerst inne hvis vi ikke vinner overbevisende med flere mål.

Hull er ett av mange lag som jeg mener at Arsenal burde være gode nok til å slå lett, men Hull er ikke ett lett lag å spille mot når de er på hjemmebane. Hull er også ett av fem lag som kjemper om å unngå å følge Burnley og QPR ned en divisjon så jeg tar det ikke for gitt at vi slå dem lett.

 

Men jeg er av samme oppfatning som deg når det viktigste i denne kampen er å ta tre poeng, men også jeg blir litt skuffet (innerst inne) hvis vi ikke vinner overbevisende (ikke nødvendigvis med mange mål, men med "overbevisende" banespill).

 

Mandag er ikke helg :P

Du burde nesten skrevet "NÅR" Tottenham taper også. Eneste av de 18 i troppen deres mot City som jeg har trua på at kunne spilt en del for oss er Lloris, Kane og Eriksen. Kanskje også Lamela, tror en manager som Wenger kunne fått han tilbake på toppnivå.

 

 

 

Selvsagt skulle jeg skrevet "NÅR", men når mine få "celler" i topplokket var opptatt med poengkalkulering både vedrørende andreplassen pg St. Totts så ble de nok litt overarbeidet ;D

 

Når det gjelder mandag og helg, så er det faktisk mange som ofte ikke er ferdig med helgen når mandagen kommer :gimme:

Link to comment
Share on other sites

Jeg blir mer og mer imponert(og glad i Özil). Slik som han vinner igjen ballen før frisparket til 1-0 målet er herlig å se på. Viser frem noen nydelig detaljer innimellom og virker mer som den Özil som har blitt sett på som verdens beste playmaker.Håper bare han trener mer på avslutninger i sommer, for er det noe han virkelig ikke er spesielt god på er det akkurat det...

Link to comment
Share on other sites

Champagnefotball! Og det selv om Huddlestone har forsøkt seg på sur Shawcross-taktikk. Da smaker det hele litt ekstra godt!

 

VGlive:

  • Arsenal har for øvrig scoret to mål eller flere i 15 av lagets 17 bortekamper i Premier League denne sesongen.
Link to comment
Share on other sites

SafeHands: dette ble også sagt på tv, så er vel rappa derfra;) uansett imponerende. Tenk deg om vi en gang kunne hatt en hel sesong uten en helsvart periode. Da ville vi jo vært der vi ønsker å være.

Link to comment
Share on other sites

Dårlig av linjedommer ja. Herlig raid av Wilshere. Ikke akuratt redd etter skaden.

 

Ellers en stinker av en kamp for Giroud, latterlig dårlig idag :/

 

Og man får lure på Walcott sin fremtid når han ikke kommer på tidlig her i 2omg

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...