Jump to content

2015.05.04 Hull City


Polljen

Recommended Posts

Herlig! Mye positivt fremover. Cazorla, Sanchez, Ramsey og Özil begynner å få det til å gli. Giroud litt mer statist i dag, men.

Noe "brain fart" begge veier, men mye positivt å ta med seg videre.

 

Happy St. Totteringhamsday!!

Link to comment
Share on other sites

Skal ikke være lett å forsvare seg mot dommerfeil. Merkelig å ikke gi Kos frispark der? Synd for Ospina at nullen røk på noe slikt.. Gøy å se han begynner å bli "sjef" i feltet også :) Happy St. Totteringhamsday!

 

Mye bra offensivt! Må jo være manglende fremgang i kontraktsforhandlingen med Walcott som holder han på benken?? Litt mye touch på Jack, men han har litt Rocisky-effekt på laget. Alt glir med en sånn på midten.

Link to comment
Share on other sites

Dette laget klarer å gi juling også. Det har våre lag knapt klart sideb monsieur Wenger kom til klubben. Me like nesten alt jeg ser.

 

Neste år vinner vi serien!

________

 

Veldig enig med første setninga. Coquelin, Sanchez og ja, til og med Özil mener jeg skal ha mye av æren av det(de to andre kanskje mer enn tyskeren). Cazorla også har vist at han kan gi fra seg noen trøkker på midten der.

 

At vi har store muligheter til å være enda nærmere toppen neste år er jeg enig i. Tør dessverre ikke være så skråsikker som deg om gullet, men at vi kan være med å kjempe enda bedre neste sesong tror jeg absolutt. Grunnen? Vi har sluttet (bank i bordet) å selge våre beste spillere og henter heller inn verdensklassespillere.

Link to comment
Share on other sites

Litt off-topic (kanskje), man kan si mye negativt om den såkalte web-baserte "sportspressen", men de kan da tross alt finne frem noen underholdende overskrifter til "særegne" øyeblikk i løpet av en kamp.

 

 

 

Mesut Ozil pulls off flick to end all flicks during Hull City v Arsenal

We don’t want to over-exaggerate, but Mesut Ozil might just have pulled off the best touch of a football ever during Hull City v Arsenal.

 

 

Ahmed Elmohamady pulls off funniest dive ever during Hull City v Arsenal

You can’t even be mad at the dive Ahmed Elmohamady pulled off during Hull City v Arsenal, you can only marvel at how ridiculous it is.

 

 

EDIT!

Jeg får vel nesten henge på denne twitter-kommentaren for å runde av denne sekvensen

 

Link to comment
Share on other sites

SafeHands: dette ble også sagt på tv, så er vel rappa derfra;) uansett imponerende. Tenk deg om vi en gang kunne hatt en hel sesong uten en helsvart periode. Da ville vi jo vært der vi ønsker å være.

 

Ah. Fikk ikke det med meg.

 

Neste år blir et bra år, skal du se. Wenger vinner aldri serien i oddetallsår. Det er noe med mesterskaps-hangover, eller noe, som han klagde på i høst. Denne sommeren får alle en solid ferie, og så blir det full fres fra august. Samtidig som Chelsea-spillerne, denne gangen som sist, blir lei av Mourinhos maskinball.

 

Jeg har trua på seriegull neste år - hvis Ospina holder seg frisk!

Link to comment
Share on other sites

Fantastisk kamp som skulle vært en seier med større margin, alle presterer bortsett fra giroud som ikke var sitt vanlige jeg.

 

Fantastisk innhopp av Wilshere, det bor så ufattelig mye fotball i gutten, han har ett driv og teknikk som er helt sinnsykt. Gleder meg til da han kommer skikkelig i form og holder seg skadefri.

 

Øzil og cazorla var helt ekstreme i dag, samme med sanchez og coquelin forøvrig.

 

Våre sidebacker er fenomenale, Bellerin er verdens beste om 3 år, merk mine ord! Monreal viser hvorfor han holder gibbs ute av laget, er bedre begge veier.

Link to comment
Share on other sites

 

Ah. Fikk ikke det med meg.

 

Neste år blir et bra år, skal du se. Wenger vinner aldri serien i oddetallsår. Det er noe med mesterskaps-hangover, eller noe, som han klagde på i høst. Denne sommeren får alle en solid ferie, og så blir det full fres fra august. Samtidig som Chelsea-spillerne, denne gangen som sist, blir lei av Mourinhos maskinball.

 

Jeg har trua på seriegull neste år - hvis Ospina holder seg frisk!

 

Desverre skal Sanchez ut i Copa America (usikker på uttalen), og det er ikke sikkert han rekker sesongstarten. Det er litt urovekkende egentlig, og mannen har nesten spillt fotball sammenhengende i 18mnd nå. Men ellers bør det være endel uthvilte å spillesugene spillere som gjør seg klar for neste sesong med forhåpentligvis en tur til Wembley og Chelsea før det hele starter.

 

Ellers viser Sanchez hvor dedikert han er når han etter kampen er mest skuffet over seg selv der han går å rister på hodet etter sløste sjanser. Han jager alltid det bedre, og det er det som gjør han unik.

Link to comment
Share on other sites

mye god fotball, effektive til å begynne med, deretter et vanvittig sjansesløseri. Og snytt for to straffer (hands og dytt). Pasningen fra Cazorla til Sanchez, der chileneren kom alene med keeper men bommet, minuttet før han scoret etter gjennomspill fra Ramsey, var verdensklasse! I praksis sikret minst fjerdeplass, og selv med tap mot ManU bør vel Arsenal ha gode sjanser på andreplass.

 

og happy St.Totteringsday! :)

Link to comment
Share on other sites

har bare sett høydepunkter, men det så jo veldig bra ut framover på banen, særlig i første omgang, nydelige mål og noen herlige assister. Trodde vi skulle få slite mer i denne kampen, men godt å se at fokus og vilje til å vinne er der på slutten av sesongen. Har vel 3 relativt greie hjemmekamper nå og så Man U borte, sikter oss inn på 2. plassen.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...