Jump to content

2014.12.21 Liverpool


Polljen

Recommended Posts

Liverpool liverpool.png?2012-13 arsenal.png?2012-13 Arsenal


Søndag, 21. desember 2014, kl. 17:00, Anfield


Premier League.


Kampen vises direkte på TV2 Sport Premium/Sumo



Skadesituasjon;


Bekreftet ute; Wilshere, Özil, Koscielny, Ramsey, Arteta og Rosicky.


Tvilsomme: Walcott, Monreal og OX.


Suspensjoner: Ingen (så langt jeg kan se)



Selv om vi har hatt en relativt dårlig høst så har Liverpool hatt en enda dårlige sesong så langt. Selv med de skadene vi har så bør vi ha et lag som er godt nok til å hamle opp med Pool og hvis Arsenal klarer å fremvise en angrepsfotball lik den som de viste mot Newcastle så er sjansen for tre poeng stor. Men dette er en type kamp der alt kan skje og jeg "tør" ikke å tippe resultat,



Jeg prøver meg på et forslag til de elleve som skal starte og jeg utelater alle de "usikre" spillerne, Jeg sliter dog å finne spilleren som skal ha "Ramsey"-rollen ved siden av Flamini, så jeg har valgt Coquelin selv om det er mulig at jeg har oversett et mer "naturlig" valg på denne posisjonen. Jeg kunne selvsagt valgt Ospina i mål, men Wenger går garantert for polakken.



Szczesny


Debuchy - Chambers - Per - Gibbs


Coquelin? - Flamini


Sanchez - Cazorla - Welbeck


Giroud


Link to comment
Share on other sites

  • Replies 68
  • Created
  • Last Reply

Med fjorårets resultat friskt i minne er det mykje å revansjere for Arsenal. Synd at me Ikkje klarar å stille med våre 11 beste menn. Skadelista er som vanlig lang: Özil, Ospina, Diaby, Arteta, Rosický, Wilshere, Ramsey, Koscielny og Gnabry sitter på tribuna, Oxlade-Chamberlain, Walcott og Monreal er usikre. Me har likevel eit betre lag og bør klare minst 1 poeng. Spesielt framover er Arsenal eit betre lag. Eg er optimist 1-1 eller 1-2.

Link to comment
Share on other sites

Kanskje en viktigste kampen for egen del i året. Har altfor mange liverpool venner, noen av de fornuftige, andre har ikke bakkekontakt. Ønsket så inderlig en seier, gjerne en stygg seier som ikke er fortjent. Har liten tro idag, men håpet er der

Link to comment
Share on other sites

Kan ikke si at det der er gult kort når Lucas ikke fikk gult kort for taklingen på Gibbs for å si det slik, men unødvendig å prøve å "nikke" ballen foran motstander der mtp. at hvis han bommer så er det helt åpent bakover.

 

Flamini's største problem er at han ikke er så veldig fotballsmart.

Link to comment
Share on other sites

Latterlig forsvarstaktikk... Glad liverpool er elendige iår, de har fått rom på midten 5-6 ganger nå til å sette full fart

 

Helt klart Wenger sin intensjon dette. Vi bare "later" som om vi er ræva og gir bort ballen gang på gang og spiller med høye skuldere slik at Liverpool ikke skal se på oss som en skikkelig trussel. Så BANG! Så setter vi maskineriet i 6 gir og gir gass. :-"

Link to comment
Share on other sites

Måtte jo komme. Nok en gang mister vi ballen unødvendig på egen banehalvdel og folk står og ser på... Forferdelig førsteomgang. Kun Welbeck som får godkjent. Eneste som virker å jobbe hardt hele tiden der ute...

 

Heldigvis slår vi tilbake!!! Debuchy!!!

Men Wenger, her har du en jobb å gjøre i pausen...

Link to comment
Share on other sites

Flamini ut og coq inn NÅ før vi er 10 mann

 

Dette vet man jo at ikke kommer til å skje. Ellers flott å se at vi utligner så og si med en gang på tross av at vi har vært elendige. Det er jo kvalitet i laget, men det er noe som hemmer oss der ute.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...