Jump to content

2014.12.21 Liverpool


Polljen

Recommended Posts

Jeg tror det er 95% sikkert Wenger ser an før bytter. Jeg tror sjansen for at vi blir spillende 10mot11 her i 2omg er stor.

 

Det henger ikke sammen, man blir stresset hver gang, og presset er latterlig dårlig. De får tre baller til continho gang på gang på gang.

 

Knapt har man ballen, og såvidt man får passeringer i laget før man mister... Tror det må være årets dårligste omgang tror jeg, ikke tilfeldig det skjer i en slik kamp.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 68
  • Created
  • Last Reply

Vil påstå at vi spilte bedre i 5-1 tapet på Anfield i februar enn det her. Bortsett fra en hardtarbeidende Welbeck og en ruvende Debuchy så er det aboslutt ingenting som er imponerende med det laget her i dag.

 

Vi trenger å få styr på midtbanen i andreomgang. Få på Coquelin og få ut Flamini. Hadde ikke franskmannen hatt gult kort allerede så ville jeg heller tatt ut Chambo for å få litt styrke på midten, men Flamini er virkelig på tynn is og vi vet alle sammen at han ikke kommer til å trekke seg fra en takling som potensielt kan gi han gult/rødt i andreomgang heller.

Link to comment
Share on other sites

Mot spillets gang så går vi til pause uten å ligge under resultatmessig.

 

Vårt store problem er en "manglende" midtbane som lar Liverpool ha bortimot full kontroll på kampen. Det er den offensive midtbanen som svikter mest, baller tapes for lett og pasningene er dårlige. Vår allerede svake defensive midtbane får svi for feilene som skjer offensivt. Flamini bør også skiftes ut i pausen, ikke fordi han er for svak men fordi han bare er et "billig" gult kort fra å måtte gå i garderoben, Med ti mann i deler av andre omgang så frykter jeg det verste.

 

Hvis Wenger klarer å ta et grep når det gjelder vår midtbane så kan vi absolutt klare tre poeng, hvis midtbanen er like elendig i andre omgang har vi kjempeflaks hvis vi får med oss poeng fra Anfield.

Link to comment
Share on other sites

Var et veldig fint mål for å si det slik, men vi har fortsatt vært ræva generelt sett på alle områder. Men, klarer vi å vinne denne kampen i dag så er det faen meg imponerende å vinne når vi spiller såpass elendig. :P

Link to comment
Share on other sites

Ekstremt vanskelig å dirigere fra siden når det er så intenst mot slutten av kampen. Manager må stole på at spillerne vet hva de må gjøre, og idag sviktet det desseverre. Jævela dritt.

 

Det var ikke bare på slutten av kampen det sviktet fra både spillere og støtteapparat. Dette kunne og burde vært en lignende kamp på Anfield som det vi hadde sist gang i februar.

 

Vi var fryktelig fra første minutt og til siste. At vi fikk 1 poeng i dag er rett og slett et ran og et bevis på at Liverpool suger foran mål.

Link to comment
Share on other sites

Ekstremt vanskelig å dirigere fra siden når det er så intenst mot slutten av kampen. Manager må stole på at spillerne vet hva de må gjøre, og idag sviktet det desseverre. Jævela dritt.

 

Mener jeg er tull! Vi har som sagt spillere som er blandt ligaens beste med ballen i beina. Bruk det da!!! Ikke la de få 15 cornere og 30 avslutninger. Er vel bare å ligge kompakt og la teknikerene føre ball til de får frispark.

Link to comment
Share on other sites

En utrolig tilnærming på kampen fra Arsenals side. Det er imponerende hvor mye vi lar Liverpool styre denne kampen. Til tross for en dritkjip utligning, så skal Arsenal være meget fornøyd med poeng. Denne kampen føyer seg inn i rekken av kamper hvor Arsenal rett og slett ikke holder mål. Hvordan i alle dager skal dette laget klare å hamle opp mot de beste i PL og CL?

 

På papiret skal Arsenal ha flust med offensive kvaliteter, men det ser vi lite til. Baklengsmålet som er som beskrevet tidligere her, rett og slett elendig.

 

Nå venter QPR hjemme og West Ham borte. Håper virkelig at laget har mer å by på offensivt da.

 

Skuffet over innsatsen, men resultatet kan jeg leve med. 2-2 er bra på Anfield.

Link to comment
Share on other sites

Herregud da! Det er ikke så forbanna lett å beholde roen og spille sitt eget spill når motstanderlaget presser intens, samtidig som 40 000 supportere står bak og ´´synger´´ fram laget. Uansett hvilken kamp som spilles, så er kampbildet nesten alltid slikt når det ene laget leder med ett mål og det er overtid. At vi var for dårlige over 90 minutter idag er jeg helt enig i.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...