Jump to content

2014.11.04 Anderlecht


Polljen

Recommended Posts

Var det ikke noen her som mente at vi hadde kjøpt en middelmådig spiller for en svær pengesum?

 

Hvis jeg husker rett så var det RP7 som skrev det.

 

 

Jeg skal ikke nevne navn, men jeg vil ta med et sitat fra den det gjelder fra en av de tidlige kampene i sesongen:

 

Sanchez er akkurat like håpløs som jeg fryktet. Rett frem, ingen plan og skylapper. De dårligste 350 mill i PL siden Veron.

 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 76
  • Created
  • Last Reply

Vi er klart bedre enn ander og leiar fortent. Syns likevel vi gjere skummelt mange feil, noko er slurv, men ein del er også merkelige val, samt svak struktur/ balanse når vi har ballen

 

Har sagt at alexis kan bli like bra som Suarez var dei siste åra for pool, trur framleis det kan stemme:)

Link to comment
Share on other sites

Håper Theo, Poldi og Rosicky(Evt Sanogo) får litt spilletid utover i andreomgangen.

 

Edit; Pent av Ox! Nok en gang Sanchez som jobber knallhardt og vinner ballen tilbake høyt. Deretter er det veldig Henrylignende det Ox gjør der;)

 

Edit2; Ramsey virker utslitt. Og får veldig lite til. Han er et godt stykke unna toppformen, men tenk når han når den!

Link to comment
Share on other sites

I løpet av 15 minutter går vi fra 3-0 til 3-2. Blir for dumt om vi skal gi fra oss seieren.

 

Ønsker friske bein innpå. Kanskje Walcott med farten hadde vært noe? Ellers er Podolski også en jeg gjerne vil se på banen.

 

Skal sies at mål nummer 1 er offside og er en latterlig ræva avgjørelse av linjedommeren. Det er ikke snakk om en hårfin offside heller, men omtrent 1 meter offside på Vanden Borre.

 

Mål nummer 2 kommer fra et meget billig straffespark, men er selvsagt ikke overbevisende forsvarsspill.

 

Det som er for dumt i mine øyne er at dommerene ikke er i stand til å gjøre jobben sin. Hjelper fint lite om forsvaret vårt timer offsidefella 100% perfekt når idiotene på sidelinjen ikke klarer å gjøre jobben sin.

Link to comment
Share on other sites

Må være Wenger sin siste sesong. Leder 3-0 hjemme mot svak motstander, full kontroll... Og hva skjer? Minner meg om 4-4 mot Newcastle. Jævelig dårlig, både av spillerene men største skylda har Wenger som ALDRI gjør grep mot dette. Faen så skuffa nå!!!!

Link to comment
Share on other sites

Vi har problemer bakover hele kampen, men det blir jo totalt kaos etter at Arteta får kjenning med hamstringen.... Dette her var rett og slett latterlig og viser at Wenger er nødt til å handle defensive fibre i januar om vi skal klare å vinne noe som helst.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...