Jump to content

2014.11.01 Burnley


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 54
  • Created
  • Last Reply

Deilig!

 

Tålmodigheten betaler seg. Vi har rett og slett til slutt kvernet Burnley sønder og sammen.

 

Eneste bekymringsfulle for meg er hvor få klare sjanser vi skaper sammenlignet med overtaket i spill. Men på plussiden er vi relativt effektive.

Link to comment
Share on other sites

Heaton på ukens lag??

 

Ellers er det merkelig at Poldi ikke får spille mer. Ble fantastisk livlig da han kom inn!

+Hyggelig med Callums første scoring

+Holder Alexis seg skadefri går han mot å bli årets kjøp??

+Veldig gøy å se Theo tilbake på banen igjen(!!) :D

 

-Mye dårlige avslutninger første 70. Spesielt fra Santi, ser ut som han "vet han skal bomme" før han skyter..

-Skjønner heller ikke hvorfor vi ikke flytter Chambers inn og spiller Bellerin på back mot de svakere motstanderne.

-Vi bruker ALLTID veldig lang tid på å få hull på byllen om dagen..

 

Alt i alt tre gode poeng og vi cruiser mot nok en sesong i CL mens Liverpool og City endelig har "våre" marginer :-*

Link to comment
Share on other sites

Jeg har kritisert både ledelse og spillere i mange kamper denne sesongen, og i dag fortjener de en god hyllest for det som ble levert ikke minst etter pausen.

 

Det er mye igjen før Arsenal igjen etablerer seg som en klar toppfavoritt, men forhåpentlig er dette første steg der selvtilliten kommer inn i laget.

Burnley er ett bunnlag, ett av ligaens svakeste, så det gjenstår å se om Arsenal kan levere det samme mot bedre motstand.

 

Dagens store glede: Gjensynet med Theo Walcott

Dagens uheldigste: Podolski, med to "susere" som hadde fortjent en bedre skjebne.

MOM: ALEXIS SANCHEZ

Link to comment
Share on other sites

Volleyen til Poldi i krysstanga er noe av det drøyeste jeg har sett. For et tilslag! Og for en uflaks! Lurer på hastigheten på det skuddet...

og hvilken spiller Sanchez er. Han er allerede i ferd med å bli en legende... Og en ting er hans fotballkvaliteter. Han imponerer enda mer når det gjelder arbeidsmoral. Herlig innstilling!

Link to comment
Share on other sites

-Mye dårlige avslutninger første 70. Spesielt fra Santi, ser ut som han "vet han skal bomme" før han skyter..

 

Men i motsetning til tidligere kamper skaper vi iallefall skikkelige sjanser hele kampen. Det mener jeg er positivt.

Link to comment
Share on other sites

Men i motsetning til tidligere kamper skaper vi iallefall skikkelige sjanser hele kampen. Det mener jeg er positivt.

 

Dønn enig, bortsett fra litt hjerneblødning på slutten av første omgang og starten av andre bak der, så er det en vilje jeg ikke har sett så langt. Podolski var enorm når han kom inn, at han ikke står med to mål i protokollen er smått utrulig. Så er spørsmålet om vi klarer tilsvarende mot bedre motstand?

Link to comment
Share on other sites

Grei kamp, har sett oss bedre, har sett oss verre. For en gangs skyld klarer vi å slå et par innlegg og backene får seg et par assists.

Nesten så man får lyst til å gi alle unntatt Sanchez en 7 i dag så gidder ikke matchratinger.

 

+ Podolski og Ox livlige

+ Theo tilbake

+ Monreal fortsetter å spille bra

+ Ny clean sheet

+ Flamini har endelig en grei kamp..

Ser ut til at vi virkelig er på vei til noe nå, så får vi se om vi klarer å følge det opp mot Swansea og så United.

 

- WS er fortsatt usikker

- Cazorla har begynt å bomme på større og større sjanser og vi bør kanskje bruke Campbell eller Poldi fra start i steden.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...