Marius- Posted February 19, 2014 Report Share Posted February 19, 2014 Arsenal FC VS FC Bayern Munchen Champions League første utslagsrunde Emirates Stadium, London Tirsdag 19. Februar 2014, 20:45 Viasat fotball Nøyaktig ett år etter møtes lagene igjen. 19,feb 2013 tapte vi 1-3 hjemme mot storlaget Bayern. Det skulle vise seg at de senere ble CL mestere. Skader/Suspensjon Arsenal: Walcott, Diaby, Vermaelen, Källstöm, Ramsey og Arteta Mulig lag: Szczesny Sagna - Mertesacker - Koschelny - Gibbs Flamini - Wilshere OX - Özil -Cazorla Giroud Link to comment Share on other sites More sharing options...
bergkampje Posted February 19, 2014 Report Share Posted February 19, 2014 Blir selvfølgelig knalltøft, er lov å håpe på seier, men tror dessverre tyskerne blir for sterke for oss. De taper jo absolutt ingenting om dagen, men på en veldig god dag og med litt flaks kan vi få en seier. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted February 19, 2014 Report Share Posted February 19, 2014 Kampene mot Bayern er de eneste kampene jeg på forhånd har følt meg bombesikker på at vi kommer til å tape. 3-1 til Bayern tipper jeg. Repeat av fjorårets kamp. Link to comment Share on other sites More sharing options...
termax Posted February 19, 2014 Report Share Posted February 19, 2014 Mulig lag: Szczesny Sagna - Mertesacker - Koschelny - Gibbs Flamini - Wilshere OX - Özil -Cazorla Giroud Av dette laget var bare 5 spillere med og slo Bayern sist: Kos, BFG, Gibbs, Cazorla og Giroud. Da vi tapte hjemme var det uten Gibbs, men med Szcz, Wilshere og Sagna. Odds: 5,25 - 4,00 - 1,75 I dag må jeg bare spille litt på H og U. Kan vi holde nullen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted February 19, 2014 Report Share Posted February 19, 2014 I dag tror jeg vi vinner 2-0. BE Link to comment Share on other sites More sharing options...
bergkampje Posted February 19, 2014 Report Share Posted February 19, 2014 Det hadde vært noe BE! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted February 19, 2014 Report Share Posted February 19, 2014 Det hadde vært noe BE! Yup. i dag har jeg virkelig trua. BE Link to comment Share on other sites More sharing options...
bergkampje Posted February 19, 2014 Report Share Posted February 19, 2014 Yup. i dag har jeg virkelig trua. BE Bra du har det! Har litt tru, men tyskerne er sterke altså. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted February 19, 2014 Author Report Share Posted February 19, 2014 Litt spent på hvem som går inn på topp. En svak Giroud med dårlig form? En oppløftende Sanogo (mulig litt tidlig til ulvene). Podolski som får tilitten? Selv tror jeg vi bare har Giroud som alternativ, men vi er nødt til å ha en OX på kanten da så vi kan ha litt fart i laget. Hvis Wenger velger ett tregt lag uten kontringsmuligheter er jeg redd vi taper stort. Derimot kan vi overraske med litt hurtighet på topp. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted February 19, 2014 Report Share Posted February 19, 2014 Bra du har det! Har litt tru, men tyskerne er sterke altså. Våre tyskere er like gode :-) BE Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted February 19, 2014 Report Share Posted February 19, 2014 Våre tyskere er like gode :-) BE En av tyskerene våre satser jeg på at har noe å bevise mot sin gamle arbeidsgiver hvis han får litt spilletid i dag hvertfall. PS: Vi har forøvrig ikke nok tyskere i laget. Tar gjerne imot 1 eller 2 til. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomarild Posted February 19, 2014 Report Share Posted February 19, 2014 Av dette laget var bare 5 spillere med og slo Bayern sist: Kos, BFG, Gibbs, Cazorla og Giroud. Da vi tapte hjemme var det uten Gibbs, men med Szcz, Wilshere og Sagna. Odds: 5,25 - 4,00 - 1,75 I dag må jeg bare spille litt på H og U. Kan vi holde nullen? Spilte ikke OX sentralt på midten i kampen vi vant? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted February 19, 2014 Report Share Posted February 19, 2014 Spilte ikke OX sentralt på midten i kampen vi vant? Var mot Milan året før der. Link to comment Share on other sites More sharing options...
49 unbeaten Posted February 19, 2014 Report Share Posted February 19, 2014 Tar gjerne imot 1 eller 2 til. Tar gjerne imot 3 jeg: Hummels, Bender og Draxler Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kim Posted February 19, 2014 Report Share Posted February 19, 2014 Tar gjerne imot 3 jeg: Hummels, Bender og Draxler For min del kan vi ta imot 4: Hummels, Bender, Draxler og Reus/Kroos Link to comment Share on other sites More sharing options...
termax Posted February 19, 2014 Report Share Posted February 19, 2014 Tar gjerne imot 3 jeg: Hummels, Bender og Draxler For min del kan vi ta imot 4: Hummels, Bender, Draxler og Reus/Kroos Jeg føler ikke den samme glede med dyrkjøpte stjerner som med egenutviklede stjerner. Er happy med Gnabry og Zelalem. Håper vi kan få inn ennå flere unge, tyske spillere og videreforedle dem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
termax Posted February 19, 2014 Report Share Posted February 19, 2014 Hva tror vi om laget i dag? De bakerste 6 gir seg nesten selv: Szcz, Sagna, BFG, Kos, Gibbs, Flamini. Wilshere ble hvilt sist og var med på pressekonferansen. Det blir vel fort han som spiller sammen med Flamini, da? Cazorla ble hvilt sist og spiller ganske sikkert. Özil kommer vi ikke utenom. Giroud ble hvilt samtidig som han hadde (har?) en personlig krise. Sanogo var positiv sist, men starter neppe. Ox har vært veldig positiv etter lang skade og er nok foran Podolski/Gnabry i køen. Det ble jo samme laget som Marius har i åpningsinnlegget! Tja, jeg kunne egentlig ønske meg en liten endring: Wilshere på benk. Ox ned sammen med Flamini. Gnabry på høyre. Flinke defensivt både Ox og Gnabry. Link to comment Share on other sites More sharing options...
termax Posted February 19, 2014 Report Share Posted February 19, 2014 Pokker. Jeg glemte helt Rosicky. Ser ikke bort fra at han starter kampen. Vi har litt å velge i framover. Bra det! Link to comment Share on other sites More sharing options...
krevsnih Posted February 19, 2014 Report Share Posted February 19, 2014 Sanogo starter faktisk, spennende Ref arseblog Link to comment Share on other sites More sharing options...
krevsnih Posted February 19, 2014 Report Share Posted February 19, 2014 Szcez- sagna-mert-kosc-gibbs Flamster-wilshere Cazorla-Øzil -Ox Sanogo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikl02 Posted February 19, 2014 Report Share Posted February 19, 2014 Ganske utrolig at Sanogo starter foran Giroud, men er ikke meg i mot. Må vel nesten ha noe med den "skandalen" å gjøre. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted February 19, 2014 Author Report Share Posted February 19, 2014 Åj åj. Overraskende og litt gambling. Ikke stort å si på dette, vi har de vi har. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted February 19, 2014 Report Share Posted February 19, 2014 At Sanogo starter er seriøst WTF. Foran Giroud og Bendtner. Det er drøyt. Tror dog for laget sin del av innstillingen hans (hvis han går ut på samme måte som mot Liverpool) kommer til å være til stor stor hjelp. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bergkampje Posted February 19, 2014 Report Share Posted February 19, 2014 Oioi, hadde ikke trodd Sanogo skulle starte, spennende, men gambling! Link to comment Share on other sites More sharing options...
49 unbeaten Posted February 19, 2014 Report Share Posted February 19, 2014 At Sanogo starter er seriøst WTF. Foran Giroud og Bendtner. Det er drøyt. Sanogo vil helt sikkert gå ut på banen med fullt fokus og jobbe over et stort område slik som vi så mot Liverpool. Med den lille "skandalen" rundt Giroud så kan han være så profesjonell som bare det, men det ville nesten vært umenneskelig og forvente at han ikke er påvirket av alt styret, og da er det fort at han faller litt i kvalitet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.