Jump to content

2014.19.02 Bayern H


Marius-

Recommended Posts

  • Replies 149
  • Created
  • Last Reply

Sanogo vil helt sikkert gå ut på banen med fullt fokus og jobbe over et stort område slik som vi så mot Liverpool. Med den lille "skandalen" rundt Giroud så kan han være så profesjonell som bare det, men det ville nesten vært umenneskelig og forvente at han ikke er påvirket av alt styret, og da er det fort at han faller litt i kvalitet.

 

Joda, men vi har også Bendtner. Statistikkene hans er ikke til å kimse av og de gangene han har fått sjansen denne sesongen har han vært god. Attpåtil har han langt mer erfaring enn Sanogo og man forventer at dansken ville blitt valgt ovenfor Sanogo som faktisk kun har spilt 150 minutter med fotball siden han kom tilbake fra skade og som ikke engang har debutert for klubben i Premier League og som debuterer i Champions League i kveld.

 

Viser dog hvilken tillit han har til Bendtner blant annet.

Link to comment
Share on other sites

Øzil er en fantastisk passningslegger og viste det med passningen han hadde til Neuer. Vi er gode, har fortsatt tro på seier.

 

Lol :D

Det som er rart med Özil er at han er sikker fra straffemerket for Tyskland og var også det samme for Real Madrid de få gangene han tok straffe der, men for oss har kroppsspråket vært helt feil når han skritter opp for å ta straffesparket.

 

Ellers viste også Özil godt med tempo og fine "triks" når han kom seg forbi Boateng og skaffet straffe. Gleder meg virkelig til han har funnet seg skikkelig tilrette i Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Sanogo > Giroud/Bendtner på tross av at han sliter mye med skuddteknikk, men det kommer nok etterhvert håper jeg.

 

Når det gjelder Gibbs ut så er det et stort stort stort tap. Monreal er ikke i nærheten defensivt som oftest, men håper at han har en god dag i dag!

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror heller det sier mest om at Sanogo vil være her også neste sesong. Bendtner kommer ikke til å være her. Da er det bedre å bruke Sonogo når han er klar.

 

I så fall ville vel også Jenkinson blitt brukt på høyrebacken da Sagna meget trolig forsvinner til sommeren?

 

Man bruker de beste alternativene man har når man kjemper i en konkurranse som Champions League og mot et lag som Bayern. Det er der og da som teller.

Link to comment
Share on other sites

 

I så fall ville vel også Jenkinson blitt brukt på høyrebacken da Sagna meget trolig forsvinner til sommeren?

 

Man bruker de beste alternativene man har når man kjemper i en konkurranse som Champions League og mot et lag som Bayern. Det er der og da som teller.

 

 

Jeg antar da at Wenger regner Sonogo som omtrent like god som Bendtner. Jenkinson er langt unna Sagna

Link to comment
Share on other sites

Ikke noe sjokk at det er Monreal som ikke følger løpet til Robben.

 

Nok igjen så er vi inne på området hvor jeg mener at straffe + rødt kort er helt helt håpløst. Faen meg så idiotisk regel.. først mister man en spiller imot og må dermed BYTTE ut en spiller. Så man mister 2 spillere. Deretter så er det selvfølgelig at man har en jævla straffe imot.. rett og slett en helt idiotisk og håpløs regel.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...