Jump to content

2014.19.02 Bayern H


Marius-

Recommended Posts

Den er vel rewinda? Er vel bare svetta som renner.

 

Er ikke rewinda nei. Folka går fremover og ikke bakover og Wilshere sine bevegelser o.l. passer ikke til å være "feil vei". Svette som renner er det heller ikke.. er definitivt spytt. Spørsmålet er bare om det er i nærheten av Sagna eller om det er en optisk illusjon.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 149
  • Created
  • Last Reply

Pokker - vi ble aaaaaltfor dype :(

 

Hvorfor ligger Wilshere på ti meter der og ikke på 16 slik at han kan komme ut.

 

Det er slike detaljer man ikke har råd til å mislykkes med mot BM :(

Idiotisk, to menn som ligger i samme rom og ingen press på ballfører, som forøvrig har TO av Europas beste skytterben.

 

Forøvrig tullete situasjon i kampen slik det er nå. Vi legger oss dypt mens de får leke seg, vi har ingen utpå dersom strekker Bayern-laget i det hele tatt slik at de ikke har 10 mann å spille på i enhver situasjon, men må forsere noen eller velge et pasningsalternativ som ikke er like enkelt.

Link to comment
Share on other sites

Jeg hadde håpet vi skulle klare å utligne ulempen med ti mann med ekstra jobbing, men glemte nok i farta at vi møter kanskje verdens beste fotballag. Makan til enveiskjøring...

 

Men når det er sagt synes jeg faktisk vi stort sett forsvarte oss veldig godt. Det største problemet synes jeg var at vi i perioder ble pressa til å sette presset på 17-20 meter. Da sliter vi. Men i de periodene vi klarte å sette presset på 25-30 meter holdt vi de godt fra livet. Godt soneforsvarsspill! Det var ikke mange sjansene BM spilte seg til.

 

Dette blir selvsagt tøft i Tyskland, men jeg har i alle fall ikke gitt opp!! :)

Link to comment
Share on other sites

LOL.mye kunne sett anderledes ut i denne matchen. Mål preger fotballkamper, å vi brenner straffe først. ekstremt bittert ,og urutinert av Øzil/floppen

 

Flopp og flopp. Regner med det er i frustrasjon men floppen skaffer oss straffesparket, som han senere kløner til ja. Har også mye av æren til de store sjansene frem til utvisninga. At han ikke er like hissig på det defensive visste alle som har sett han spille i andre klubber. Skal vi selge han til sommeren kanskje?

Link to comment
Share on other sites

Så naivt igjen. Hvordan i helvete er det mulig å kjøre opp Kosc på 0-1 og med 3 min igjen? Lærer de aldri? Jeg blir gal av disse hendelsene. 0-1 er helt ok når dommeren velger å gi seieren til BM med utvisningen. Så velger vi å gi bort muligheten for avensement med ren dumskap de siste minuttene. Når skal de lære??????

Link to comment
Share on other sites

 

Flopp og flopp. Regner med det er i frustrasjon men floppen skaffer oss straffesparket, som han senere kløner til ja. Har også mye av æren til de store sjansene frem til utvisninga. At han ikke er like hissig på det defensive visste alle som har sett han spille i andre klubber. Skal vi selge han til sommeren kanskje?

 

 

Jose Mourinho solgte Mata...

Link to comment
Share on other sites

Flamini mister mannen sin igjen, og det står 0-2... Ya ya, det ville kanskje vært fornuftig av Wenger å kjøpt en spiss i januar. Fatter ikke hva Podolski gjør på trening, ettersom Sanogo spiller.

 

 

Jeg liker Podolski, men etter det han har vist som spiss hos oss ser jeg det ikke som særlig sannsynlig at han ville gjort noen bedre jobb i kveld enn Sonogo.

Link to comment
Share on other sites

Noen som kan forklare meg meningen med å sende opp Kosicielny alene på det frisparket før scoringen? Hva er det man forventer at han skal gjøre alene mot 4-5 forsvarere som bare kan gå i kroppen mens resten tar ballen? Skal man flytte midtstopperne ut av posisjon så måtte det være for å gå for en scoring, og da bør man stille opp skikkelig på frisparket - i ren "Stoke-stil". Ble ødeleggende da Koscielny aldri kom seg tilbake igjen i posisjon før vi lå under 2-0 og Mertesacker/Flamini ble rundlurt med motsatte løp.

Link to comment
Share on other sites

Så naivt igjen. Hvordan i helvete er det mulig å kjøre opp Kosc på 0-1 og med 3 min igjen? Lærer de aldri? Jeg blir gal av disse hendelsene. 0-1 er helt ok når dommeren velger å gi seieren til BM med utvisningen. Så velger vi å gi bort muligheten for avensement med ren dumskap de siste minuttene. Når skal de lære??????

 

Tror neppe Wenger ga kosc instrukser.

 

 

Til noe "postiivt": Håper Wenger stiller et reservepreget mot Bayern om 3 uker. Vi er ute.

Link to comment
Share on other sites

Så naivt igjen. Hvordan i helvete er det mulig å kjøre opp Kosc på 0-1 og med 3 min igjen? Lærer de aldri? Jeg blir gal av disse hendelsene. 0-1 er helt ok når dommeren velger å gi seieren til BM med utvisningen. Så velger vi å gi bort muligheten for avensement med ren dumskap de siste minuttene. Når skal de lære??????

 

 

Jeg hørte de nevnte dette på Viasat også, men jeg er egentlig ikke enig i at målet kom som noe resultat av det. Vi hadde nok folk i massevis tilbake der, men etter 40 utrolig slitsomme minutter holder dessverre ikke konsentrasjonen. I dette tilfellet til Flamini, vil jeg si, selv om også andre kunne ha fanget opp løpet (Sagna, muligens).

Link to comment
Share on other sites

urutinert av Øzil/floppen

Mer urutinert å gå til det stillestående Arsenal. Viste gang på gang hvilken strålende spiller han var når vi hadde bakromsspillere i laget, ikke hans feil at spillerene rundt ikke tar initativ. Mener dog han burde blitt tatt av når vi har en mann mindre da han ikke akkurat bidrar defensivt.

 

Skuffet over hvor dype vi lar de spille oss(Ja, selv med ti mann) og over at Koscielny flere ganger ballwatcher(Når Götze for en fri heading blant annet)

Men er ikke i tvil om at vi møtte Europas beste lag, da MÅ vi sette straffer.

Link to comment
Share on other sites

Etter brente straffespark, utvisning og et mål nr 2 som kom p.g.a. feil i forsvaret så burde jeg (og ville sannynligvis normalt sett) nå ha skrevet et kritisk (surt) innlegg.

 

Selvsagt er jeg misfornøyd med de punktene jeg kom med, men mot kanskje Europas beste lag som kan spille powerplay i 55 minutt, så kunne Arsenal lett gått opp i liminga. Men laget forsvarte seg (for det meste) godt, lagmoral og innsats kan jeg ikke klage på.

Jeg burde være sur og lei, men hvis laget holder den samme moralen og innsatsen i ligaen så ser jeg positivt på tiden fremover og holder foreløpig humøret relativt godt oppe.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...