Jump to content

2013.29.12 Newcastle B


49 unbeaten

Recommended Posts

En første omgang nesten kjemisk fri for store målsjanser, inntil siste overtidsminutt. Kampen er eller ganske jevn og det som irriterer meg mest med Arsenal er at det er altfor mange dårlige/unøyaktige pasninger i det offensive spillet. Giroud ble taklet stygt, og det skulle vært frispark imot, men det er ingen grunn til å gå og kjefte på dommeren utover i kampen, Tar gjerne et bytt på topp, jo før jo bedre.

 

Jeg liker at dommere legger lista høyt og ikke blåser en kamp i hjel, men dagens dommer legger kanskje lista vel høyt.

 

Detter er en kamper der resultatet kan gå begge veier, men der vi med bedre nøyaktighet offensivt bør klare alle poengene.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 62
  • Created
  • Last Reply

Akkurat så tett og intenst som jeg forventet på forhånd - noe annet kan man aldri forvente på St. James'. Tiote spiller på grensen til kort hele tiden og er for meg en hærlig spiller å se på, men skulle nok hatt et gult på slutten for dobbeltaklingen på Cazorla og Flamini. Williamson med en stygg takling på Giroud som burde vært gult. Ellers helt greit at dommeren legger linjen som han gjør. Det som jeg er mest skuffet over er hvor lite vi har fått brukt Walcott.

 

Jepp samme her. Han var jo nærmest usynlig mot West Ham også (minus et løp hvor han ble funnet av Ramsey) frem til Podolski kom innpå.

Newcastle er nærmest og vi fremstår som tannløse. Syntes dog at Wilshere og Flamini på midten har vært gode. Cazorla og Rosicky har vært så som så, men syntes spanjolen har vært bedre enn tsjekkeren og syntes det er rart at han ikke får spille mer i midten når Özil ikke er på banen. Er der han er klart best.

 

Podolski inn for Rosicky tidlig i andreomgang hadde vært bra. Samtidig burde vi utnytte Walcott langt langt bedre.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...