Jump to content

2013.06.11 Borussia Dortmund B


HaakonFG

Recommended Posts

  • Replies 121
  • Created
  • Last Reply

Det irriterer meg grenseløst det faktum at det hadde vært uglesett og blitt betegnet som ufint og unødvendig hvis Koscielny hadde truffet Weidenfeller på den måten, men når det er omvendt så er det nærmest greit... Hvorfor skal keeper være så fredet, samtidig som de kan gjøre som de vil i feltet? Ikke misforstå, jeg skjønner at det kan være farlig å gå rett i kropp på en keeper som fokuserer på ball og er i lufta, men 9/10 ganger er det faktisk ganske billige frispark!

Link to comment
Share on other sites

Det irriterer meg grenseløst det faktum at det hadde vært uglesett og blitt betegnet som ufint og unødvendig hvis Koscielny hadde truffet Weidenfeller på den måten, men når det er omvendt så er det nærmest greit... Hvorfor skal keeper være så fredet, samtidig som de kan gjøre som de vil i feltet? Ikke misforstå, jeg skjønner at det kan være farlig å gå rett i kropp på en keeper som fokuserer på ball og er i lufta, men 9/10 ganger er det faktisk ganske billige frispark!

+1

 

Irritert meg over det mange ganger selv.

Link to comment
Share on other sites

Monreal? Hva er det Vermaelen har gjort Wenger. Hvordan kan han spille med en tikkende bombe der ute i stedet for å sette inn Vermaelen. Arteta ryker. Garantert!

 

Hva mener du?

 

Monreal er langt ifra en "tikkende bombe"..

Link to comment
Share on other sites

Ahhh. Deilige poeng! :)

 

Vi er heldige som stikker av gårde med alle tre poengene her, men Dortmund kommer aldri skikkelig inn i kampen igjen etter 0-1.

 

Men vi ble skikkelig kjørt de første 15 minuttene av andre omgang - det må vi nok bare medgi.

Link to comment
Share on other sites

Jadda!!! Hever oss veldig i andreomgang! Kos burde hatt straffespark, hadde Lewandowski fått straffe mener jeg det hadde vært billig. Ja, Per holder hånda si på skuldra til Lewandowski, men drar ikke. Momentet Lew har får det til å kanskje kunne se ut som straffe, men i mine øyne ikke.

 

Ramsey fortsetter storformen, Giroud med ny assist og Özil som 3.mann på ball. Arteta hever seg, men er nære rødt kort et par ganger. Vi vinner kanskje ufortjent, men Dortmund fortjente faktisk ikke å vinne på Emirates de heller...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...