Jump to content

2013.06.11 Borussia Dortmund B


HaakonFG

Recommended Posts

  • Replies 121
  • Created
  • Last Reply

Det som uroer meg er at vi spiller veldig på Dortmund sine styrker.. de legger høyt press på midtstopperene og Arteta og satser på at de skal vinne ballen høyt. Eller så tar de oss på en kontring som på Emirates.

 

Styrken vår er også nettopp kontringsspill, men slik kampen er nå er det meget vanskelig å få til. Vi klarer heller ikke å skape særlig og vi er generelt sett meget ufarlige. Kantspillet er dessverre ikke eksisterende og det gjør jobben adskillig lettere for tyskerne. Walcott og Flamini er vanvittig savnet.

Link to comment
Share on other sites

Ravenghost; ser vi samme kamp? Subotic sin sjanse er vel første omgangs største? Hadde vi bare latt være å gi bort ballen på egen banehalvdel nesten hele tiden hadde jeg vært mer optimist. Forresten, hvorfor fikk ikke Reus gult for å holde Rosicky når han var på vei igjennom?

Link to comment
Share on other sites

Forholdsvis solid bakover, med få unntak. Skaper dog ikke noen verdens ting. Arteta ville jeg nesten byttet ut nå i pausen. Virker overtent. Håpet er ikke ute, men vi må heve oss flere hakk om vi skal ha med oss noe herfra.

Link to comment
Share on other sites

Ravenghost; ser vi samme kamp? Subotic sin sjanse er vel første omgangs største? Hadde vi bare latt være å gi bort ballen på egen banehalvdel nesten hele tiden hadde jeg vært mer optimist. Forresten, hvorfor fikk ikke Reus gult for å holde Rosicky når han var på vei igjennom?

 

 

Som sagt - straffe er alltid stor sjanse. Hadde Arsenal fått den de skulle hatt, så...

Link to comment
Share on other sites

Ravenghost; ser vi samme kamp? Subotic sin sjanse er vel første omgangs største? Hadde vi bare latt være å gi bort ballen på egen banehalvdel nesten hele tiden hadde jeg vært mer optimist. Forresten, hvorfor fikk ikke Reus gult for å holde Rosicky når han var på vei igjennom?

Håret. Alt er pga. håret.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...