Jump to content

2013.28.09 Swansea B


Umlaut

Recommended Posts

791.png Swansea City vs. Arsenal FC 738.png
Premier League

The Liberty Stadium

Lørdag, 28. september 2013, 18:30

Kampen vises på TV2 Sport Premium

Dommer: Mark Clattenburg

Assistentdommere: Simon Beck ,Stephen Child

Skader Swansea:

Williams (usikker), Hernandez

Skader Arsenal:

Flamini, Ramsey(usikre)
Walcott, Cazorla, Rosicky, Sanogo, Podolski, Oxlade-Chamberlain, Diaby
Forventede lagoppstillinger:
Swansea:
Vorm
Rangel-Chico-Williams-Davies
Canas-Guzman
Dyer-Michu-Routledge
Alvaro
Arsenal: (Ble for meg umulig, så setter opp hva jeg ønsker)
Szczesny
Sagna-Mertesacker-Koscielny-Gibbs
Flamini-Arteta
Özil-Ramsey-Wilshere
Giroud
Tabellplasseringer: Swansea (9.) - Arsenal (1.)
Litt statisikk: Arsenal har vunnet sine syv siste bortekamper i PL, mens Swansea ikke har vunnet på sine syv siste hjemmekamper. Innbyrdes oppgjør er 2-1-3.
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 75
  • Created
  • Last Reply

 

Szczesny
Sagna-Mertesacker-Koscielny-Gibbs
Flamini-Arteta
Özil-Ramsey-Wilshere
Giroud

 

 

Du er ikke redd for at den midtbanen blir for sentral da? Med både Özil, Ramsey og Wilshere som liker seg best på de 16 meterne i midten av banen?

 

Forøvrig blir dette en spennende kamp, Swansea er alltid utfordrende. De har startet relativt bra i år, men vi bør være langt bedre. Swansea prøver å være oss, vi bør være bedre enn kopien, uavhengig av dårlig eller god dag.

 

Jeg tror på seier, jeg tror kampen om plassene på mditbanen vil gi oss en egen dimensjon framover. Flamini vil kjempe med nebb og klør, noe som tvinger Arteta til prestere godt, det er viktig, det er noe vi har manglet!

Link to comment
Share on other sites

Jo, det er jeg. Vi er i en litt spesiell situasjon nå med alle våre kantspillere utilgjengelig, mens Gnabry, Monreal og Miyaichi spilte 120 minutter på onsdag. Gnabry liker seg forøvrig også best sentralt i banen. Så kan man jo spørre seg om ikke Monreal burde få den ene vingen da han definitivt vil holde linja, likevel stoler jeg på at gutta som sendes ut skjønner at alle tre ikke kan knote sentralt i banen. Sist men ikke minst Wenger.

Link to comment
Share on other sites

Da har ALT gått vår vei iform av resultater. På tide å ta utnytte av det, som andre har gjort mot oss så ofte :)

JA jeg håper at dette er året da det meste går "mot normalt", for normalen er at når de andre taper poeng så skal ikke vi være "dårligere".

Link to comment
Share on other sites

Vel, blir en tøff kamp. Blir heller enklere når vi har spillere som Cazorla, Theo, Podolski og Rosicky ute (!!!!). Blir faktisk (litt) overrakset dersom vi vinner ikveld. Hjemmelaget er i kjempeform. Det samme er vi, men vi har dessverre ikke mange spillere på benken som har x-faktoren og kan forandre kampbildet.

Link to comment
Share on other sites

Skulle til å si at Gnabry ikke har klart noenting utpå der.. Men han skaper vår største sjanse, elendig utført av Giroud, langt utenfor.

Ellers en gjesp av en omgang, vet man at vi kan rykke fra hvis vi vinner tro ? :)

Fremdeles ikke trygg på Kos, når han er i dueller bak der, og Polakken i mål er ustabil i avgjørelsene.

Özil, virker ikke i humør og Ramsey virker påvirket av buinga fra tribunen.

 

På tide å brette opp arma å gjøre jobben!

Link to comment
Share on other sites

Defensivt: Godkjent. Noen få håpløse pasninger ellers ok fra de fleste.

 

Offensivt: Elendig.

 

Wilshere: Usynlig.

 

Özil: Svak.

 

Gnabry: Ving? er hovedsaklig sentral!

 

Giroud: I dag viser han hvorfor noen av oss var skuffet over at det ikke ble kjøpt inn en ny spiss. Så snart ha mister ballen så er det å se oppgitt ut, når han kunne vunnet ballen tilbake hvis han hadde giddet.

 

På tide å få inn våre alles "hatobjekt" Dansken?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...