Jump to content

2013.14.09 Sunderland B


Stefanb

Recommended Posts

  • Replies 128
  • Created
  • Last Reply

Herlig! Özil er involvert og Giroud avslutter mesterlig! 4 mål på 4 PL kamper! Fortsett slik Olivier!

 

Må forøvrig si at Flamini virker som et skikkelig kupp av Wenger. Spiller omtrentlig på samme nivå som i 07/08. Bare enda mer disiplinert. Eneste spørsmålstegnet er om han klarer å holde seg skadefri. Blir meget viktig denne sesongen!

Link to comment
Share on other sites

Özil er bare pur klasse. Dog har Ramsey og Flamini også vært det samme hittil. Wilshere på kant fungerer nesten bedre enn han gjør sentralt, men syntes fortsatt at han "leter" for mye etter frispark da han nærmest alltid ender opp med å gå seg fast. Hadde et fantastisk nedtak på en Özil pasning tidligere som viste fremragende teknikk.

Link to comment
Share on other sites

Walcott kommer iallefall til sjansene, selv om avsluttningene er "sådær" ennå. Bra possisjonering. Liker det jeg ser av Ozil så langt.

 

Det jeg misliker med Walcott så langt er at han er utrolig lite hissig i presset som han var meget flink på i fjor. Har vært flere situasjoner så langt denne sesongen (og denne kampen alene) hvor han bare stopper eller småjogger fremfor å spurte i situasjoner hvor han kan snappe ballen foran en Sunderland spiller.

 

Når det gjelder løpene til Walcott så er det herlig at Özil ser de. Cazorla er dessverre ikke like god på akkurat de pasningene da han ofte har blikket sitt mot venstre.

Link to comment
Share on other sites

Legg merke til hvor mye Flamini rydder bak der...

 

Flamini kan som jeg og mange med meg har sagt være en genistrek.

Forøvrig scoret vi et flott mål, men hvorfor lever denne kampen fortsatt?

Denne kampen er 70/30 til nå og vi har avsluttninger nok til mer enn ett mål.

Vi må være mer effektive.

Link to comment
Share on other sites

Ja Walcott har ikke helt formen inne, men etter det vi har sett av Ozil så langt så kommer Walcott og Giroud til å få masse sjanser denne sesongen :D

 

Største problemet med Giroud er at han er praktisk talt ingen trussel i bakrom. Ufattelig synd at han er så usedvanlig treg. Hans aller aller største svakhet. Med bare litt høyere toppfart så hadde han vært langt farligere med en gang.

Link to comment
Share on other sites

Den dagen Walcott finner det lille ekstra, den dagen avblåser jeg letingen etter ny spiss. Spissen Giroud sammen med "vingspissen" Walcott betyr at Arsenal er en soleklar pokalutfordrer. Så jeg venter bare på at det virkelig skal løsne for Theo, for det er ikke mye som mangler bare det bitte lille ekstra.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...