Jump to content

2013.14.09 Sunderland B


Stefanb

Recommended Posts

Koscielny viser 2010/11 tendenser igjen. Det er noe jeg fint kan klare meg foruten. Håper virkelig ikke at han er så avhengig av Mertesacker. Forøvrig blir vi fraløpt og utduellert for øyeblikket. Sunderland har fått ballen i nota tre ganger og vi har knapt skapt en sjanse i andre omgang.

 

Edit: Sumo abonomentet henger litt etter :P

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 128
  • Created
  • Last Reply

For å ikke snakke om at Walcott fortjener et spark i ræva etter å ha bommet på de sjansene han har fått i dag. Det var jo benken koblet med en kontraktfornying som gjorde at han fikk "flammer" i ræva forrige sesong.

 

Akpom og Gnabry/Ryo hadde vært artig å få inn! Skjønner ikke hvorfor Wenger ikke lar de få prøve seg. Istedet kommer Monreal..

Link to comment
Share on other sites

Fy flate, Wenger. På vegne av Miyachi, Akpom og Gnabry må jeg virkelig si at du er helt elendig på spillerbytter!!!!!!!!!

 

Kan skjønne at han "safer" litt mtp. hvor mye de varierer i kvaliteten bakover, men Vermalen inn for Özil burde vært nok. Akpom og Gnabry inn for Walcott og Giroud burde skjedd. Istedet så virker det som om vi nå har en skade på vår eneste midtspiss.

Link to comment
Share on other sites

Nesten så jeg håpte at Giroud fikk seg en trøkk der, sånn at Wenger kunne ha lært at Walcott og Giroud ut, Miyachi og Gnabry/Akpom inn hadde vært riktig!!! Hvis man har en eneste spiss man bruker, så er det tull å la han spille hele tiden. I slike situasjoner som nå, når kampen er vunnet, risikerer man kun at spillere skades. Wenger er skyld i skaden til Podolski og han burde ha lært nå!

Link to comment
Share on other sites

Fra en overlegen 1. omgang med bare ett mål, til en 2. omgang som var betydelig jevnere men der vi har goalgetteren Ramsey. Vi er både heldige og dyktige i 2. omgang og tar med oss tre poeng, men marginene var så små at vi kunne lett tapt både to og tre poeng.

 

Özil er kanskje sesongens beste kjøp, men den "nye" Ramsey er desidert vår beste "nysignering".

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...