Jump to content

2013.04.08 Galatasaray


Umlaut

Recommended Posts

  1. 51b7fe19343882b19a73a0837c68ed7a_normal.Arsenal.com@Arsenal2 mVis oversettelse

    Former #Arsenal defender Emmanuel Eboue captains Galatasaray this afternoon #AFCvGAL

  2. Favorittmarker

Mer

#Arsenal subs: Martinez, Miquel, Koscielny, Zelalem, Podolski, Giroud, Akpom #AFCvGAL

Mer

#Arsenal team: Szczesny, Jenkinson, Sagna, Mertesacker, Gibbs, Arteta, Ramsey, Oxlade-Chamberlain, Cazorla, Walcott, Sanogo #AFCvGAL

Mer

Team news: Sanogo and Cazorla start. More to come.

Link to comment
Share on other sites

Skal bli artig å få se Sanogo i denne kampen, og ikke minst Sagna som stopper. Ellers spent på trioen Ox-Walcott og Santi.

Ellers blir det rett og slett å se Eboue igjen. Håper han får en positiv dag på Emirates med fansen.

Link to comment
Share on other sites

JA. Kommer etter Porto-Napoli.

 

 

Ellers så blir det spennende å se Sagna i midtforsvaret og å få et inntrykk av Sanogo (vårt eneste "kjøp" så langt i sommer)

Beklager, jeg "gadd" ikke se etter i tv-programmet siden jeg antok at CMore sendte begge kampene fortløpende.

Som sagt beklager for min lille "løgn"!

Link to comment
Share on other sites

Hvordan har Sanogo klart seg? Akkurat kommet hjem etter å ha spilt fotball i pøsregnet så det eneste jeg har fått med meg er et forsøk hvor han blåste ballen til helvete over med venstra :P

Han startet veldig friskt. Bevegelig og grei teknisk sett. Falt litt mer bort etterhvert, men ser ut til å kunne linke fint med medspillerne.

Link to comment
Share on other sites

Syns han har vært forholdsvis frisk. Fikk en god mulighet før minuttet var spilt. God teknikk, aktiv i oppbygningen av spillet.

Han startet veldig friskt. Bevegelig og grei teknisk sett. Falt litt mer bort etterhvert, men ser ut til å kunne linke fint med medspillerne.

 

Hørtes ikke så verst ut. Håper han får 70+ minutter i dag sånn at jeg får sett han litt selv. Er nok neppe den spilleren som skyter oss til gull med det første, men greit å ha et alternativ til Giroud i det minste. :P

 

Link to comment
Share on other sites

Sanogo begynte ikke så værst. Kunne scoret i åpningsminuttene med litt mer flaks (eller dyktighet). Forsvant etterhvert. 1-0 etter et Walcott innlegg som seilte forbi alt og alle og inn i mål. Ramsey bra. Chamberlain begynte frynsete. Har kommet seg litt. Kamp med litt lavt tempo. Arsenal best. 45 minutter unna vårt eget trofe.

Link to comment
Share on other sites

Og så scorer han dessverre et nydelig mål. Hvor er forsvaret? Nok en gang ødelegger Drogba for oss når vi har mulighet på en pokal.

 

Edit:

 

Vel, da har vi status. To kamper på hjemmebane, to baklengs i hver kamp, en uavgjort og ett tap. På tide å pushe på for nye fjes? Går noe rykter om at Matthias Ginter(19 år gammel tysk forsvarsspiller) er på vei inn. Men hvor er de store spillerne? De etablerte klassespillerne dette laget skriker etter? Kom igjen Wenger! Mindre enn en måned igjen...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...