Jump to content

Yaya Sanogo


Umlaut

Recommended Posts

22. Yaya Sanogo
gun__1372692619_sanogo_yaya2.jpg
Fullt navn: Yaya Sanogo
Kallenavn:
Nasjonalitet: Fransk
Født: 27. Januar 1993
Fødested: Massy, Frankrike
Posisjon: Angrep
Høyde: 191 cm
Overgang: 1. Juli 2013
Arsenal-debut:
Klubber:

2010–2013 Auxerre
2013– Arsenal
Ungdomsklubber:

2000–2002 CMS Pantin
Municipal d'Eaubonne
Montrouge CF 92
Les Ulis
Auxerre
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 70
  • Created
  • Last Reply

Fin spillertråd, putta bra til tross for at han ikke var så dominerende i banespillet som jeg skulle ønske i de kampene jeg har sett han for Frankrike U-20. One for the future og virker jo som en spiss som kan dra til med litt av hvert. Etter hva jeg har sett virker han litt som Adebayor, sterk, høy, men rask og god teknisk så får vi håpe at holdningene og iq-en ute på banen er langt bedre.

Link to comment
Share on other sites

Sanogo har forøvrig fått nummer 22 mens Diaby har byttet fra nummer 2 til 24. Tegn på at han ikke lenger er en del av førstelagsplanene til Wenger?

 

 

 

Tyder kanskje på at vi venter inn en ny spiller? Enten i de bakre rekker eller på midtbanen.

 

Edit: Skjønner ikke hva som skjedde med quoten her. Men håper de fleste skjønner jeg har quotet Stefan B?

Link to comment
Share on other sites

 

Sanogo har forøvrig fått nummer 22 mens Diaby har byttet fra nummer 2 til 24. Tegn på at han ikke lenger er en del av førstelagsplanene til Wenger?

 

 

 

Tyder kanskje på at vi venter inn en ny spiller? Enten i de bakre rekker eller på midtbanen.

 

Edit: Skjønner ikke hva som skjedde med quoten her. Men håper de fleste skjønner jeg har quotet Stefan B?

 

 

Quotes har ikke fungert etter at forumet kom opp igjen.

Link to comment
Share on other sites

Etter å ha sett finalen i u20 VM er jeg redd Arsenal har kjøpt katta i sekken. Forferdelig elendig på alle måter i denne kampen

 

Vel, han har vel vært en av frankrikes beste spillere i resten av turneringen etter hva jeg har lest. Alle kan ha en dårlig kamp i ny og ne. Vi har forresten ikke kjøpt han. Han kom gratis.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Blir artig å følge utviklingen til Sanogo. Håper bare han holder seg skadefri og får en del innhopp på tampen av kampene. Burde prioriteres langt mer enn den dvaske dansken i mine øyne.

 

Utifra hva jeg har sett i U20 EM så er han utvilsomt en spennende spiller, men de få innhoppene han har hatt så langt for Arsenal har han ikke vært på det nivået han holdt tidligere i sommer. Muligens det var en del nerver i spill? I EM var det også tydelig at pasningsspillet hans må jobbes en del med og førstetouch/ballkontroll er rimelig varierende. Dog har han vist seg som en god avslutter og en spiller som nærmest alltid kommer seg til målsjanser. Er også en god del raskere enn Giroud blant annet. Noe jeg syntes er ufattelig synd med Olivier da han er så treg at praktisk talt alle ganger han blir spilt fri i bakrom så blir han løpt opp eller må stoppe opp fordi han rett og slett ikke har fart nok i beina til å holde forsvarsspillerene bak seg slik at han får tid til å avslutte skikkelig. Sanogo har såpass fart at når han først er gjennom så er det vanskelig å hente han inn igjen. Minner mye om Adebayor slikt sett.

Link to comment
Share on other sites

Vel.. han har jo vært meget skadeforfulgt tidligere og hadde for en måneds tid siden et problem med strekk blant annet.

 

Tror og håper at det ikke er noe alvorlig. Gutten kan bli god hvis han bare kommer seg over skadeproblemene sine.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...