Jump to content

2013.03.13 Bayern Munchen B


gunnersfan

Recommended Posts

Bayern Munchen - Arsenal

Onsdag 13.03.2013 Allianz Arena

Returkamp 16 dels finale Champions League

 

Ingen forventar at Arsenal skal klare å snu dette til sin fordel. Bayern Munchen er utan tvil eit av dei 3 beste laga i Europa for tida, om ikkje det beste. Arsenal er langt unna toppform og utan Jack Wilshere som midtbanemotor kan dette bli ein vanskeleg kamp der me er avhengig av eit lite mirakel. Men mirakel har skjedd før...

 

Mitt lag ser slik ut;

 

Fabianski

Sagna, Koscielny, Vermaelen, Gibbs

Ramsey, Arteta, Rosicky

Walcott, Podolski, Cazorla

 

Det er litt usikkerheit rundt Koscielny og Gibbs, viss dei ikkje rekk kampen er det duka for Per og Carl. Tvilar på at Arsene er enig med mitt utkast.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 236
  • Created
  • Last Reply

Tipper på dette laget:

Fabianski

Sagna - Mertesacker - Vermaelen - Monreal

Diaby - Arteta

Walcott - Cazorla - Podolski

Giroud

Wilshere er visstnok skadet, og det kan tyde på at Szczesny blir vraket til kampen, samtidig som Fabianski ikke var med U21-laget i dag, noe han stortsett har vært den siste måneden.

Link to comment
Share on other sites

Tipper på dette laget:

Fabianski

Sagna - Mertesacker - Vermaelen - Monreal

Diaby - Arteta

Walcott - Cazorla - Podolski

Giroud

Wilshere er visstnok skadet, og det kan tyde på at Szczesny blir vraket til kampen, samtidig som Fabianski ikke var med U21-laget i dag, noe han stortsett har vært den siste måneden.

Monreal kan ikke spille denne kampen. Cup-tied.

Link to comment
Share on other sites

Har du kilder lpå det mulige keeperbyttet?

 

BE

 

Det er bare twitter det kommer fra for øyeblikket, sjekket det opp nå. En ganske anerkjent Arsenalfyr (Geoff_Arsenal) som sa det tidligere igår. Så gjenstår det å se hvor god peil disse gutta har! Fabianski i mål er ikke meg imot.

Link to comment
Share on other sites

Ribery er ute ja. Mener å ha lest at Poldi er ute for oss? Ang. keeperbyttet så ser jeg for meg at det verste som kan skje er at Fabianski spiller på samme nivå som Sczzczh har gjort de siste månedene, altså kan det ikke gå dårligere :)

Link to comment
Share on other sites

Hvis det stemmer med ryktene at Wilshere er ferdig for sesongen har jeg liten tro på noe top4 :/

 

Akuratt nå har vi skadet:

Jack

Sagna

Podi

Gibbs

Diaby

Szczesny (kan bare være en fordel:))

 

Stor andel av førstelaget det der. Og med såpass mange kamper igjen blir det tøft. Når det gjelder Bayern imorgen så vet vi alle at det skal ett enormt mirakel til at noe skal skje. Mirakler skjer, men på bortebane og mot dette laget ser det mørkt ut :/

Link to comment
Share on other sites

<p>

</p>

<p><a class="bbc_url" href="http://www.telegraph...kle-injury.html" rel="nofollow external" title="External link">http://www.telegraph...kle-injury.html</a></p>

<p> </p>

<p>Edit: Om Wilshere</p>

<p>

</p>

<p> </p>

<p>Det hjelper oss ihvertfall ikke.... Jack er vår beste playmaker og veldig god til å drive framover med ballen!</p> Må si jeg har liten tro på et godt nok resultat til å gå videre etter denne kampen! kan ikke se for meg at Bayern ikke scorer og da må vi putte 3 på bortebane, I think not!

Link to comment
Share on other sites

Skader på nøkkelspillere. Selvtillit på bånn. Vi spiller borte mot et veldig godt lag. Mye som minner om forholdene som rådet før tragedien på OT forrige sesong. Får håpe Bayern girer ned et hakk eller to ellers tror jeg vi kan få en fotballleksjon som vi ikke vil glemme på en stund. Det er dog et par lyspunkter. Bayern er bedre borte enn hjemme i Bundesliga. Kun ett baklengs borte, men 9 baklengs hjemme. Tar bayern foten av gassen og vi har en porsjon griseflaks så kan det tenkes vi i det minste kan skape litt spenning. Når det er sagt så har jeg liten tro på det. For det første har bayern alt for mye rutine til å rote bort dette og dessuten er dette en typisk kamp der du må ha en helt klar plan for hvordan man skal vinne. Det holder ikke å kun fokusere på eget spill

Link to comment
Share on other sites

Håpløst. Jeg har tankene mine i Wales allerede jeg.

Men vi kan prøve kamikaze:

 

------------------Fabianski-----------------

 

-----------------Vermaelen©-------------

 

------------------Arteta----------------------

 

Walcott-Jenkinson-Giroud-Arshavin-Gervinho-Cazorla-Rosicky-Chamberlain

 

Kjører denne taktikken på FIFA 13 av og til.

Link to comment
Share on other sites

-------------Fabianski--------------

 

--Jenks-Kos/Per-Verm-Gibbs/Verm

 

-----Ramsey-----Arteta--------

 

------------Cazorla--------------

Walcott-----------------Oxlade

-------------Giroud--------------

 

 

Evt. Rosicky inn bak Giroud og Cazorla inn på kanten for Oxlade. Håper gutta glemmer alt som har skjedd tidligere, bare går ut på banen å kjører knallhardt på! Som i hjemmekampen mot Milan i fjor.

Link to comment
Share on other sites

Håper vi går ut forsiktig her, og fokuserer på å holde tett bakover. Men vi må selvsagt angripe også, hadde vært perfekt med 0-1 til pause, det ville gjort dem engstelige, da kunne vi kjørt på i andre omgang. Sliter med å se hvordan vi skal ta oss videre, men det hadde vært greit med en liten opptur, så håper vi unngår ymdykelse.

Link to comment
Share on other sites

Arsene Wenger has made four changes to his squad for #BAYvAFC, with Wojciech Szczesny rested

 

Wilshere, Podolski, Szczesny, Monreal ut; Arshavin, Gibbs, Fabianski, Diaby inn.

 

Litt spesielt at Szczesny "hviles". Er enten snakk om en skade, personlige problemer eller så har Wenger tenkt til å erstatte han i sommer. Man hviler ikke førstekeeperen sin i sesongens kanskje vikitgste kamp.

Link to comment
Share on other sites

Håper vi går ut forsiktig her, og fokuserer på å holde tett bakover. Men vi må selvsagt angripe også, hadde vært perfekt med 0-1 til pause, det ville gjort dem engstelige, da kunne vi kjørt på i andre omgang. Sliter med å se hvordan vi skal ta oss videre, men det hadde vært greit med en liten opptur, så håper vi unngår ymdykelse.

Vi har to store fordeler:

Ingen forventer at vi skal lage et mirakel.

Vi har alt å vinne.

Med andre ord: Endelig en kamp gutta kan slippe seg helt løs og senke skuldrene.

Link to comment
Share on other sites

 

Wilshere, Podolski, Szczesny, Monreal ut; Arshavin, Gibbs, Fabianski, Diaby inn.

 

Litt spesielt at Szczesny "hviles". Er enten snakk om en skade, personlige problemer eller så har Wenger tenkt til å erstatte han i sommer. Man hviler ikke førstekeeperen sin i sesongens kanskje vikitgste kamp.

 

Er meget spesielt. Jeg utelukker skade da jeg er ganske sikker på at Wenger ville ha nevnt noe om det hvis det var tilfellet (dog gjorde han ikke det med Podolski så skal aldri si aldri). Tipper at Wenger har droppet han og gir Fabianski nok en sjanse.

 

Forøvrig litt av en "ilddåp" for Fabianski også. Nesten 2 sesonger siden forrige gang han spilte noen kamper for førstelaget nå også blir han kastet inn mot Bayern. Det kan enten gå knallbra for polakken eller bli en skikkelig katastrofe hvis ting går slik jeg tror de går..

Link to comment
Share on other sites

Fabianski

Jenkinson - Mertesacker - Koscielny - Gibbs

Ramsey - Arteta

Walcott - Rosicky - Cazorla

Giroud

Mangler en spillertype som Chamberlain der inne, men han holder pdd. ikke nivået så ser intet annet valg enn å stille med dette laget som jeg anser for å være vårt beste. Diaby, Chamberlain og muligens Arshavin som impact-subs.

 

Skulle gjerne sett oss spille 4-1-2-3, men mtp. hvor lite Coquelin har spilt den siste tiden og hvor lite jeg stoler på Ramsey, Arteta og Diaby som rene defensive midtbaner så er det nok uaktuelt.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...