Jump to content

Transfer Deadline Day 2013


Fabulous

Recommended Posts

Hvor får du disse ryktene fra Geiraldo?

Det meste får jeg via to kontakter jeg har i England. Spesielt han ene av dem har ofte bra informasjon, han andre litt varierende. Jeg poster også noen andre overganger som ikke gjelder oss også, som jeg gjerne får fra han ene av dem eller fra Skysports.

Forøvrig er disse to ganske uenige om vår interesse angående Villa. Han som vanligvis har best info har vært relativt avvisende på den interessen lenge, men har bekreftet vår interesse den siste uka .Han andre derimot har informert om vår interesse der lenge. Dette går nok på at de har litt ulike kontakter innover i klubben.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 266
  • Created
  • Last Reply

Det meste får jeg via to kontakter jeg har i England. Spesielt han ene av dem har ofte bra informasjon, han andre litt varierende. Jeg poster også noen andre overganger som ikke gjelder oss også, som jeg gjerne får fra han ene av dem eller fra Skysports.

Forøvrig er disse to ganske uenige om vår interesse angående Villa. Han som vanligvis har best info har vært relativt avvisende på den interessen lenge, men har bekreftet vår interesse den siste uka .Han andre derimot har informert om vår interesse der lenge. Dette går nok på at de har litt ulike kontakter innover i klubben.

 

Ok, hvilke personer er dette? Vil bare vite om jeg faktisk kan stole på de ryktene du kaster på banen. Jeg også kan skrive at Baines er på vei, og at jeg har kilder i England. Det fører bare til skuffelse om det er oppspinn..

 

Er det twitter vi snakker om?

Link to comment
Share on other sites

Detective82@Detective82

Graham Hunter suggesting Fernando Amorebieta, a 27 year old 6'4 centre back, could be off to #ArsenaI. Contract expires in summer.

 

Har ingen kjennskap til denne spilleren personlig. Sett noen Bilbao kamper, men aldri fulgt med på midtstopperene deres egentlig.

Jeg sendte denne videre til Petter Veland, som kommenterer La Liga for CMore, og han sa at han "har stagnert veldig det siste året. Veldig god i 10/11 og første halvdel av 11/12, men gambler som en spilleavhengig i Monaco."

Link to comment
Share on other sites

 

Ok, hvilke personer er dette? Vil bare vite om jeg faktisk kan stole på de ryktene du kaster på banen. Jeg også kan skrive at Baines er på vei, og at jeg har kilder i England. Det fører bare til skuffelse om det er oppspinn..

 

Er det twitter vi snakker om?

Husker ikke hvorfor, men jeg har merket meg at Geiraldo treffer godt med sine tips fra hans kilder. Jeg fester derfor stor lit til det Geiraldo skriver.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Spesielt urovekkende er det at Chelsea, Everton og Tottenham, som allerede før januar så sterkere ut enn oss, alle har hentet inn nye spillere.

 

Nye spillere i januar er ingen garanti for suksess. Arsenal hentet bare Eisfeld i januar i fjor, men klarte likevel å hente inn et 10 poengs forsprang og ta tredjeplassen. Da også så både Tottenham og Chelsea farligere ut enn oss på tilsvarende tidspunkt

Link to comment
Share on other sites

 

Ok, hvilke personer er dette? Vil bare vite om jeg faktisk kan stole på de ryktene du kaster på banen. Jeg også kan skrive at Baines er på vei, og at jeg har kilder i England. Det fører bare til skuffelse om det er oppspinn..

 

Er det twitter vi snakker om?

Det er ikke twitter. Ingen av dem har twitter konto.

Han ene har jeg møtt personling (tok noen øl sammen før Sunderland-kampen i høst da vi begge hadde Club Level billetter til den kampen. Får faktisk en del tekstmeldinger av han også innimellom. Han virker å ha gode kontakter innover i klubben, og også i noen andre klubber da han også ofte kommer med inside-info fra andre klubber også før det kommer. Tror han tidligere har vært involvert i ungdomsavdelingen i Arsenal, og han følger lagene helt ned til U14.

Veldig mye av det som kommer fra denne karen stemmer, men selvsagt ikke alltid. Noen ganger er også avtaler veldig nærme uten at det blir noe av til slutt. Som for eksempel med Nuri Sahin i høst hvor det var avtalt tid til legesjekk og foto-shoots før Liverpool klartre å få signert han.

 

Han andre er jeg litt mer usikker på. Har kommet inn i et forum jeg er med på ganske nylig, men har ofte mye av samme informasjonen som GeoffArsenal (tror han egentlig heter Geoff Darcy) og er vel den mest pålitelige twitreren sammen med Jamie Sanderson (YoungGunsBlog). Tror faktisk han kan ha noen av de samme kontaktene innover i Arsenal-systemet.

 

 

Husker ikke hvorfor, men jeg har merket meg at Geiraldo treffer godt med sine tips fra hans kilder. Jeg fester derfor stor lit til det Geiraldo skriver.

 

BE

Takk for det ben elfen. Jeg prøver jo bare å dele informasjonen jeg får med dere andre.

 

Uansett er alt rykter inntil det er bekreftet på arsenal.com, selv om jeg nok kan komme til å poste "bekreftelse" en stund før det faktisk er bekreftet offisielt.

Link to comment
Share on other sites

Nye spillere i januar er ingen garanti for suksess. Arsenal hentet bare Eisfeld i januar i fjor, men klarte likevel å hente inn et 10 poengs forsprang og ta tredjeplassen. Da også så både Tottenham og Chelsea farligere ut enn oss på tilsvarende tidspunkt

Det er sant, stoler (hvert fall delvis) på Wengers vurdering om han mener stallen er god nok til å klare topp 4 på nåværende tidspunkt. Dette er tross alt fyren som har fått oss inn i topp 4 hver bidige sesong siden 1996/97.

 

Likevel mener jeg det var Spurs' elendig januarkjøp i fjor som sørget for at de raknet fullstendig. I år kan de ha truffet perfekt med Holtby og kanskje Damiao. For første gang er jeg ganske bekymret med tanke på topp 4.

 

Jeg syns det er åpenbare svakheter flere plasser på laget. Wojciech Szczesny og Andre Santos holder ikke mål og vi kommer til å bli straffet for å ha disse i startelleven, det er uungåelig.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...