Jump to content

Transfer Deadline Day 2013


Fabulous

Recommended Posts

  • Replies 266
  • Created
  • Last Reply

Tottenham har jo Defoe og Adebayor, men Damiao er hakket over begge de to vil jeg tro.

Adebayor har ikke akkurat slått til i Tottenham, som forventa og Defoe er forferdelig overvurdert så det overrasker meg at Tottenham ikke har prøvd hardere på Damiao.

Link to comment
Share on other sites

Geiraldo: Ser det sannsynlig ut med noen signeringer overhodet? Leser på twitter at Arsenal jobber hardt for å få skaffet en venstreback.

Er litt på etterskudd da jeg var ute å trente et par timer, og driver å leser meg inn igjen nå ;-)

Mange rykter om ulike venstrebacker og fortsatt noe rundt David Villa. Ut fra det jeg vet er ingen i nærheten av å være klare ennå, men ting skjer fort på deadline day. Fortsatt håp om å få inn et par i dag, men veldig langt fra sikkert.

Selv velger jeg å tro at det ikke kommer inn noen, så tar jeg det heller som en positiv overraskelse om vi signerer noen i løpet av kvelden.

Link to comment
Share on other sites

Diame kommer i kveld, han er garantert desperat til å skrive under for oss. Wenger venter bare helt til slutt nå, for å forhindre en altfor stor kontrakt på han. Jo nærmere vi kommer deadline jo lavere blir prisen i kontrakten hans.

 

Det blir i Arteta style her...

Link to comment
Share on other sites

Fenerbache har forespurt oss om Santos. De har vært interessert i å hente han tilbake

 

Nacho Monreal ville jeg gjerne hentet i sommer når Malaga hadde så store økonomiske problemer. Rutinert venstreback og fast på Osasuna og Malaga de siste årene. Har noen landskamper for Spania også :-)

 

Ryktes også at vi prøver å kuppe Stekelenburg foran nesa på Fulham. Ja takk.

Link to comment
Share on other sites

Ryktes også at vi prøver å kuppe Stekelenburg foran nesa på Fulham. Ja takk.

 

Twitterrykter på at han ikke hadde gått ombord på flyet i Roma. Men dealen kan fortsatt være on, men Roma må ha en replacement på plass først. Bytte med Fabianski?

 

Begynner å bli litt mer ruslasjon nå, spennende!

 

David Villa er visst ute å shopper i dag, så han er vist ikke i nærheten, DailyMail.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...