Jump to content

Transfer Deadline Day 2013


Fabulous

Recommended Posts

Transfer-Deadline-Day.jpg

 

Da er deadline day her og vi har vell ikke spesielt mye å forvente av denne dagen. Wenger sa på pressekonferansen i går at han ville vise tillit til mannskapet han har. Hvordan han kan gå gjennom dette transfervinduet, med dagens stall uten å styrke er for meg uforståelig.

 

Hittil i dag er det tre overganger i Premier League som er ryktet, David Bentley og Jermaine Jenas skal være på vei til QPR og Danny Graham skal være nære en overgang til Middlesbrough. Ingen av overgangene vil være avløsere for noe for vår del. Dette er meldt av transfer deadline studioet til SkySports.

 

Eneste håpet vi kan ha, tror jeg, angående overganger er at det blir gjort dealer i av andre klubber som gjør at spillere blir tilgjengelig. Om Fiorentina signerer en storspiller, om Barcelona signerer Neymar eller lignende. Noe som i utgangspunktet er relativt usannsynlig.

 

La diskusjonen rundt overganger gå i denne tråden i dag, så kan vi forsøke å oppdatere hverandre. Fint om kilder og tweets kan legges ut, om det ikke er noen spenning denne dagen kan vi ihvertfall skape litt spenning. :)

 

Stream: Deadlineday, SkySports

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 266
  • Created
  • Last Reply

Lagt inn nytt bud på David Villa, ryktes å være på €13,5M

Flere aktuelle spillere for utlån/salg. Mest aktuelle er Santos, Jenkinson (flere lånetilbud), Arshavin og Mannone. Vi ønsker fortsatt å få ut Squillaci men han fortsetter å avslå lånetilbud. Siste nå er Brighton.

Det har vel også vært noen henvendelser om Miquel og Eisfeld.

Link to comment
Share on other sites

Ender vel opp med å signere jegerungoglovende fra fransk 2. divisjon og overtale Steffen Iversen til et comeback.....nei har lite tru på at det skjer noe spesielt idag desverre.

 

Men uansett så burde vi ikke låne ut Jenkinson, selv om det ville vært bra for utviklingen hans, men får vi en skade på Sagna så har vi ingen som kan overta den plassen. Santos derimot kan dra ut dørene, han beviste til det fulle igår at han ikke holder det nivået som er nødvendig dessverre. Uansett så trur eg ikke at det skjer spesielt mye idag hverken ut eller inn.

Link to comment
Share on other sites

Er det stemning for å hente David Villa for den summen folkens? I mine øyne må han ta til takke med å være del av et rotasjonsystem der han spiller både spiss,ving og sitter på benken

Nei takk. Defensive problemer må løses først etter min mening.

Link to comment
Share on other sites

Nei takk. Defensive problemer må løses først etter min mening.

 

Men er helt enige med denne, ja takk til mer offensive spillere, men vi burde først og fremst se på defensive spillere da forsvaret har vært helt horribelt i det siste....

Link to comment
Share on other sites

Noen som vet hvor jeg kan følge med på deadline day med kommentatorer osv, som sitter å lurer på alle rykter osv? Fant det i fjor, men finner ikke nå, kan være det er litt tidlig enda.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...